Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ny dag.

Som vanlig klarte jeg ikke legge meg til skikkelig tid i går, så nå er jeg helt utrolig trøtt. Typisk.

I dag kommer mamma hjem. Hun har vært i København siden mandag. Elsker å være alene hjemme, men det blir koselig å få henne hjem også, i alle fall nå som jeg ikke føler meg helt frisk.

DEt som er mest trist, er å spise middag alene. Det bilr ikke noe kos over det, bare noe du putter i munnen så det ikke skal rumle i magen.

Vurderer å ha en liten fest på lørdag, med venner fra skolen og sånt. Får se. Problemet er at da kommer halve Mortensrud/Bjørndal/Holmlia samtidig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei vennen min!

OM det er noen trøst, begynner jeg å bli syk jeg også... :klem2:

Ang fest lørdag, så husker jeg hvordan det var. Det kom alltid folk som ikke var bedt. Jeg husker vi pleide å samles på bussterminalen, for så å finne ut hvor man skulle dra. Helt tåpelig egentlig.... Om du skulle finne på å ha det, går det jo ann å bare slippe inn klassen(om det var klassen du skulle be). Ikke la folk ta med seg en, og to venninner å sånn, for det er da det blir tull!

Uansett, han en fortsatt fin uke! Nå reiser jeg til fredrikstad, så det blir en liten kg-pause på meg. Pappa har ikke nett se...

:hjerte:

:klem:

Skrevet

Hei, bra du gleder deg til jul, får håpe det kommer snø i Oslo også om ikke så lenge! ;)

Ha en fin avsluttning på uka, og håper du blir fort frisk!

iingvild

Skrevet
hei vennen min!

OM det er noen trøst, begynner jeg å bli syk jeg også... :klem2:

Ang fest lørdag, så husker jeg hvordan det var. Det kom alltid folk som ikke var bedt. Jeg husker vi pleide å samles på bussterminalen, for så å finne ut hvor man skulle dra. Helt tåpelig egentlig.... Om du skulle finne på å ha det, går det jo ann å bare slippe inn klassen(om det var klassen du skulle be). Ikke la folk ta med seg en, og to venninner å sånn, for det er da det blir tull!

Uansett, han en fortsatt fin uke! Nå reiser jeg til fredrikstad, så det blir en liten kg-pause på meg. Pappa har ikke nett se...

:hjerte:

I know, har hatt fest før. Greia er at siden jeg kjenner alle som bor på Mortensrud, eller har snakka en del med de til tider, (det er en del folk som bor her for å si det sånn) får jeg dårlig samvittighet om jeg sier nei til dem, også får jeg ikke komme til dem neste gang.

Men jeg sier det kun til de nærmeste av vennene mine som bor her, også de i klassen (eller, musikkfolk fra 1, 2 og 3.) Kommer det masse folk som jeg ikke har snakka med, sier jeg at vi har klassefest eller no.

Baby-E: kos deg i Fredrikstad! Og god bedring :)

iingvild: jeg vet nå ikke om jeg vil ha snø ennå, jeg da. Får om det kommer snø, da må det være kaldt, og jeg hater kulde. Så lenge det er snø i juleferien er jeg fornøyd :)

Skrevet

Akkurat nå har jeg det ganske bra. Deilig.

Skrevet

Fisken er sur på seg selv!

I går skrev hun i dagbokenForHånd at hun skulle legge seg tidelig i dag. Ikke rart Fisken blir mye syk når hun sover så lite.

Men nei da, hva skjer i dag? jo, slemme Fisken har ikke lagt seg ennå og klokken er over 00.00! Hun burde da vite bedre når hun atter en gang sovnet på skolen. (heldigvis ikke i en time denne gangen, det var i en fritme.)

Apropo fritime. PÅ musikklinjen har vi over 20 rom til disposisjon til øving. Det er piano på nesten alle.

På det ene rommet står det masse sofaer og en cd-spiller. Dette rommet kaller vi koserommet. Her tilbringer vi fritimer og og friminutt. Det var på en av disse sofaene jeg sovnet.. :oops:

Ble vekket av C som rusket i meg og sa: Fisken, vi skal ha gym nå!

Jippi..

Skrevet
Sarru fæææst? :sjarmor:

Vil Bamboo komme? :D

Æ ska no spør ho Lykke å sjø.

Nok en torsdag, nok en æsjedag. HAter torsdager.

MEn, nå er det ikke lenge til helg. Sove leeeeeeenge. Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge.

I hvert fall på lørdagen, kommer nok ikke til å bli mye søvn natt til søndag.

Denne meg kjøpe på lørdag: :sjarmor:

http://www.avalon.no/shopitem.cfm?path=4,116&id=49607

Nå må jeg gå :grine:

Vil sove! ( å nei, ingen god idé ¨sovne på skolen i dag og.)

Skrevet

Ikke sovne på skolen i dag nei!!! (Igjen?) :fy: ;)

Ha en fin dag!

Skrevet

God helg til deg fra meg!

:klem2:

Skrevet

Snart helg! :D :hoppe:

Og den værste dagen i uken er over. JEg overlevde skolen og jobben.

Skrevet

Kult, har vurdert å samle på de der jeg også. :-)

Ja, de er utorlig kule :)

JEg har bare en fra før av, kjøpte den for noen uker siden. Vet jeg får en til til jul av en venninne.

Synd de er så dyre, den har jeg har er en mini.

Men nå har jeg fått helt dilla, så skal kjøpe en ordentlig :D

Ysj, er helt sinnsykt trøtt. LA meg ALTFOR sent i går, snakket med Lykke på msn, var så koselig at jeg ikke hadde det minste lyst til å legge meg.

Nå har jeg ikke det minste lyst til å dra på skolen, på fanget mitt sitter en herlig krabat.

Skrevet

Tittei på deg. jeg venter på at butikken skal ta inn flere dukker, for jeg har den de har der jeg.

Jeg har ikke vært så mye her i det siste.. mye å tenke på for tiden.

Men stikker innom og skviser deg litt med en klem :klem:

Skrevet

Hei på du fisken :tunge1:

Er innom og :hoppe: og spretter litt i dagboka di,

håper det ikke gjør noe :tunge1:

Vil du ha en :perebrus:? :sjarmor:

God helg! :klem::vinke:

Skrevet

Juuhhuuu :kyss:

Nå er det helg,og det skal bli guddi guddi.Her å ble det lite søvn i natt så nå er det rett før jeg stuper i seng.

Men jeg måtte jo innom å si HA EN STRÅLENDE HELG CHNUPPA :blomst_opp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...