-Fisken- Skrevet 11. november 2004 Forfatter #4001 Skrevet 11. november 2004 Hei Hadde en herlig dag i dag, visste hele tiden at jeg hadde 1 1/2 time fri fra trenerjobben. De jeg trente var ganske greie å trene i dag. Kom hjem, spiste en deilig middag (fiskepudding i hvit saus med karri, poteter og revnegulrøtter) og la meg i badekaret med en god bok
Gjest Human Being Skrevet 11. november 2004 #4002 Skrevet 11. november 2004 Dagen din hørtes herlig ut (middagen også.. tihi) 8) . Det er fint med sånne dager da man bare er fornøyd med det meste..
Gjest baby-E Skrevet 12. november 2004 #4003 Skrevet 12. november 2004 God morgen darlig! Bare titter innom med en sånn på morgeskvisten jeg!
-Fisken- Skrevet 12. november 2004 Forfatter #4004 Skrevet 12. november 2004 Hei I helgen skulle jeg egentlig på tur med en hel jentegjeng fra forskjellige meningheter rundt i Oslo. FØrst tenkte jeg på å kun være der i en natt. Men den sosiale angsten min kommer krypende. JEg føler at ingen kommer til å like meg, at jeg kommer til å føle meg utfryst, osv :-? Jaja. Får en hjemmekveld for meg selv i alle fall, mamma skal bort.
Gjest Lykke Skrevet 12. november 2004 #4005 Skrevet 12. november 2004 Det er umulig å ikke like deg,vennen! Sender deg mld eller prater med deg på msn senere i dag,det var noe jeg skulle planlegge sammen med deg Mange fra Lykke
-Fisken- Skrevet 12. november 2004 Forfatter #4007 Skrevet 12. november 2004 Så nydelig du er, Lykke iingvild: god helg til deg og Er veldig sliten i dag. Hadde estemt meg for å gå en lang tur med Emma, men tror egentlig ikke jeg orker. HAr trent alle dagene denne uken hittil, så har ikke så dårlig samvittighet bortsett fra at jeg burde trene for å få bort noen kilo. Får heller gå en liten tur med henne senere, og lang tur i morgen og søndag. Nå ser jg på Kill Bill
Gjest baby-E Skrevet 12. november 2004 #4008 Skrevet 12. november 2004 du er så utrolig god du fisken!
Rio Skrevet 13. november 2004 #4009 Skrevet 13. november 2004 Øynene dine ligner på mine. Skummelt. Gonatt =)
-Fisken- Skrevet 13. november 2004 Forfatter #4010 Skrevet 13. november 2004 Øynene dine ligner på mine. Skummelt. Gonatt =) Så morro :D Baby-E: takk, men ikke så god som deg Nå er jeg trist. Nettopp snakket med en av mine beste kamerater på telefonen. Han var høy. Han fortalte at han hadde tatt kola. Han dreiv og snakket om en skygge som var på gulvet, veggen, taket eller hva det het for noe som han sa. Det var som om jeg snakket med en liten unge, ikke en 19 år gammel gutt. Før i dag hadde han vært nyktern i to uker. Før det igjen hadde han drevet med en del amfetamin. Det gjør meg ennå mer bekymret. Greia er at han ikke har så mye penger at det gjør noe. Han tar det han får. "Heldigvis" fikk kan kola av en kamerat i dag, ikke amfetamin. For noen år tilbake var han skikkelig på kjøret med dop, men han ble kristen og kom seg ut av det. Nå virker det som om alt er på vei tilbake. Samtidig har han fått vite at storebroren på 2 nå til og med bruker sprøyter. Synes det er så grusomt å se hva en vond barndom kan gjøre med en. Begge de to guttene som vokste opp i den familien med en grusom far, har havnet på kjøret. Ikke har de fått mye hjelp heller av det offentlige. Hvor er psykiatrien når slik skjer, når man trenger den? JEg er redd. Redd for gutten min.
Gjest baby-E Skrevet 13. november 2004 #4011 Skrevet 13. november 2004 :trøste: Uff da jenta mi! Deette var trist lesning. Men det ikke så mye man kan gjøre med det dopet. Har en fetter som er narkoman (første gang jeg kaller han det... )....og har funnet ut at det er lite man kan gjøre....dopet er så mye sterkere enn megdeg....Du kan selvfølgelig fortelle han hva du syns, og at det er farlig o.l. men det har han nok hørt før...det er faktisk han som må komme seg ut av dette her... krysser fingrene for at han finner ut dette er utrolig dumt, og ikke minst farlig.... Håper det går bedre med deg, jenta mi! baby-E
-Fisken- Skrevet 13. november 2004 Forfatter #4012 Skrevet 13. november 2004 Takk for gode ord, Baby-E. Du har så rett så rett. JEg er i alle fall ikke gravid! Det er deilig å vite. Fikk mensen i dag, uten at jeg går på p-piller. HAdde aldri trodd det skulle gå så fort å få igjen mensen, jeg sluttet på p-piller for under en måned siden. HAr ikke hatt mensen naturlig på 1 1/2 år pga sykdommen min. Selvfølgelig er det et godt tegn.. MEn det sier også at ejg ikke er tynn lenger. JEg vil være tynn! Men jeg vil jo også ha en kropp som fungerer normalt. Får se hvem av stemmene inni hodet som vinner.
Gjest Ethereal Skrevet 13. november 2004 #4014 Skrevet 13. november 2004 Det at du har fått mensen, er vel et godt tegn på at kroppen din funker bra! Husk at hvis du er uten mensen i lange tider, tærer det på kroppen din, og du kan etterhvert utvikle benskjørhet (og jeg trenger ikke fortelle hvor skummelt det er...). Jeg skal ikke trene i dag, for har så vondt i hodet. Kjæresten stikker på trening nå, og da skal jeg ligge på sofaen i en halvtime.
Gjest Lykke Skrevet 13. november 2004 #4015 Skrevet 13. november 2004 Trist å høre om kameraten din,vennen :trøste: Det var han kjekke jeg så bilde av,sant? Ikke det at det spiller noen rolle,men da har jeg sånn passe oversikt over hvem det er.. Håper han kommer seg ut av det,og klarer å slutte! Siden han har klart å komme seg inn i en fin periode før,så krysser jeg fingrene for at det kommer en ny fin periode for han snart! Og at han klarer å slutte helt! Så bra at du ikke er gravid! Og det er kjempe fint at du har fått mansen igjen,det betyr jo bare at kroppen din begynner å fungere normalt! Og en liten ting til: Jeg er kjempe glad i deg,du er en herlig jente som jeg er så glad for at jeg kjenner Ønsker deg en fortsatt fiiiiin helg! Gi Emma en klem fra meg da
iingvild Skrevet 13. november 2004 #4016 Skrevet 13. november 2004 Du er da fortsatt tynn selv om du har fått mensen naturlig! Du er bare ikke tynnere enn tynnest! Som jeg har fått intrykk av deg, er du ei super jente! Stå på! Håper du får bytta skole som du vil, så du driver med det du trives med! Helge
Gjest baby-E Skrevet 13. november 2004 #4017 Skrevet 13. november 2004 glad i deg å! Du er en suveren jente!
-Fisken- Skrevet 14. november 2004 Forfatter #4018 Skrevet 14. november 2004 Takk Bytter nok ikke skole før etter sommeren. Blir så mye surr, ettersom jeg melde flytting til pappa. (man må bo i Akershus for å gå på Lillestrøm vgs) Jeg trives jo på Manglerud også, det er et godt klassemiljø. OGså lærer jeg utrolig mye, jeg interesserer meg jo for musikk også. Har lært meg å lytte til musikk på en helt annen måte enn før. Selv om jeg helst skulle gått dans dette året også , er det ikke så ille på musikklinja. Våknet klokken 11. Gikk ned med Emma sånn at hun kunne tisse, og lagde mat til henne. DA jeg var ferdig, kunne jeg ikke finne henne. DEt viste seg at hun hadde lagt seg til å sove igjen sammen med mamma Hun er den værste syvsoveren. I går sov hun sammen med meg til halv to
Gjest Ethereal Skrevet 14. november 2004 #4019 Skrevet 14. november 2004 Hei, vennen, Håper det går bra med deg Du er en flott person!
Gjest Lilleulv Skrevet 14. november 2004 #4020 Skrevet 14. november 2004 heia!!! så akkurat at jeg hadde fått rose av deg!! Så koselig!!! Hvordan er det med deg i dag da? Her har sambo fått influensa, så nå er det meg som må ta meg av han. Laget mat, vasket klær, tatt meg av Nemi og servert vitaminer og te på senga Litt deilig å få gitt litt igjen også! Er vel egentlig vant til at det er han som tar seg av meg for tia :oops: Nemi er i hundre om dagen!! Hun har sluttet å klø og er veldig glad Tipper det er den nye fôrdietten som fikset problemet. Klem til deg og Emma!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå