-Fisken- Skrevet 10. november 2004 Forfatter #3981 Skrevet 10. november 2004 Nå tror jeg jeg skal legge meg under dyna og se på Kill Bill
Gjest baby-E Skrevet 10. november 2004 #3982 Skrevet 10. november 2004 Heisann vennen! Bare tusler innom for å gi deg en Må beklage at jeg ikke er så aktiv på å skrive i dagboken din om dagen....kommer sterkere tilbake, vennen. Når ting har roet seg litt. Det lovere jeg!
iingvild Skrevet 10. november 2004 #3983 Skrevet 10. november 2004 Hei, håper du er blitt bedre utover dagen! Nå ligger oppgavene våre på lesesalen, tror jeg vet hvem som spretter tidlig opp i morgen for å lese dem!! Tror jeg satser på en oppgave i Oslo, det jeg har mest lyst til! Ha en fin kveld!
Gjest Lilleulv Skrevet 10. november 2004 #3984 Skrevet 10. november 2004 Kill bill er konge!! 1'ern eller 2'ern? Alt bra med Emma eller? Har hun slutta å tisse inne? Nemi er utrolig søt om dagen, hun er en skikkelig mammadalt! noe som gjør meg litt bekymra innimellom, for jeg håper jo den dagen kommer at hun kan underholde seg selv litt innimellom også
-Fisken- Skrevet 10. november 2004 Forfatter #3985 Skrevet 10. november 2004 Emma er også en skikkelig mammadalt. Ingen kan måle seg med mamman sin nei! Ikke engang min mor, det er tydelig hvem hun liker best Emma har nesten sluttet å tisse inne Fikk ikke sett Kill Bill, skjedde så mye. Har begge her hjemme, lånt de av en venninne. Psykologen sier at de er perfekte til meg, at Umas rolle er litt sånn person som meg iingvild: Baby-E: jeg skjønner veldig godt at ting er litt kaos i livet ditt. PRøv å få litt tid til deg selv og da
-Fisken- Skrevet 10. november 2004 Forfatter #3986 Skrevet 10. november 2004 Nettopp kranglet med en gammel venn. Irriterer meg så utrolig at jeg blir så fort såra! Vi er ikke blitt ordentlig venner igjen heller.. :-? Jeg er så lei av at venner plutselig snur seg mot meg. Først min beste venninne, nå denne vennen. Jeg blir sliten av det. Ja, jeg vet at jeg ofte avbryter avtaler, jeg trenger mye tid for meg selv egentlig, både pga sykdommen min og fordi jeg er en sånn som person. Likevel burde vennene min ha forståelse for det, om de er ordentlige venner. HAr nettopp farget underhåret. Holdt på å farge alt, men ettersom det er en nokså knæsj farge, tok jeg det under først. Fargen heter kobber fizz. Sliten. Har lyst til å sove, sove, sove. Men er nødt til å gjøre matte- og musikk & hørelærelekser.
-Fisken- Skrevet 10. november 2004 Forfatter #3987 Skrevet 10. november 2004 forresten, glemte å fortelle at jeg har skrevet klage på 2'rn jeg fikk på norskstilen. Skal få en ny vurdering.
Gjest Lilleulv Skrevet 10. november 2004 #3988 Skrevet 10. november 2004 oh my god, jeg må jo bare møte deg om du ligner på Uma!! Har du også farga underhåret?? Kult, det høres ut som sånn farge som jeg har ca. Sånn mellomblond med rødskjær (aner ikke hva fargen heter). Ble det bra eller? Skal til frisøren igjen på fredag jeg... Jeg skjønner så utrolig godt hvordan du har det når du opplever at vennene dine vender seg mot deg. Jeg har jo opplevd nesten det samme... Eller mer at de bare slutta å inkludere meg og etter hvert også slutta å ta kontakt. It hurts... Utrolig hvor dårlig enkelte takler at en venn har litt problemer du. Men jeg har lært av det, fått nye verdier og forstått at venner er ikke bare for solskinnsdager!!! Det er i sånne situasjoner man ser hvem som er verdt å satse på... Men det er utrolig hardt å bli skuffa av en venn... Føler med deg!!
-Fisken- Skrevet 10. november 2004 Forfatter #3989 Skrevet 10. november 2004 Det er sant det. Har opplevd mye av det der gjennom tre år med spiseforstyrrelser. "Venner" faller som fluer. Jepp, håret ble ganske bra! Vurderer å farge alt.. Om jeg tørr. Jeg ligner ikke så mye på Uma i utseende, men som person. Vet ikke om du misforstod?
Gjest Lilleulv Skrevet 10. november 2004 #3990 Skrevet 10. november 2004 Det er sant det. Har opplevd mye av det der gjennom tre år med spiseforstyrrelser. "Venner" faller som fluer. Jepp, håret ble ganske bra! Vurderer å farge alt.. Om jeg tørr. Jeg ligner ikke så mye på Uma i utseende, men som person. Vet ikke om du misforstod? Skjønte det Og synes ikke du skal farge alt jeg... Eller såklart, om du vil så, men på det bildet jeg så så hadde du en fantastisk fin blondfarge som folk sjelden har naturlig...
-Fisken- Skrevet 10. november 2004 Forfatter #3991 Skrevet 10. november 2004 Skjønte det Og synes ikke du skal farge alt jeg... Eller såklart, om du vil så, men på det bildet jeg så så hadde du en fantastisk fin blondfarge som folk sjelden har naturlig... Takk Nå er jo dette en farge som går ut etter 8-10 vask da, men jeg får se
-Fisken- Skrevet 11. november 2004 Forfatter #3992 Skrevet 11. november 2004 Jippi! Jeg får dra fra jobben 1 1/2 time før i dag. Herlig. Å komme hjem klokken 7 istedenfor 8.30, det merkes godt. I kveld skal jeg se på kill bill. Gleder meg. Først en grusom skoledag til kvart på fire :-?
Midnattsol Skrevet 11. november 2004 #3993 Skrevet 11. november 2004 Fine OjaR du har. :-) Kan du ikke legge ut et nytt bilde av Emma?
Gjest Meteora Skrevet 11. november 2004 #3995 Skrevet 11. november 2004 Stilig bilde du har lagt ut på albumet
Lythande Skrevet 11. november 2004 #3998 Skrevet 11. november 2004 Hei Fisken lenge siden sist. Blir litt sånn til og fra når jeg er i praksis til 1600 hver dag nå. Kommer sterkere tilbake snart håper jeg.
Gjest Lilleulv Skrevet 11. november 2004 #3999 Skrevet 11. november 2004 Hellu! Hva har du gjort i dag da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå