Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

:) Hei, håper du får være med på revyen! Det er nok kjempe gøy! Jeg var med på revy i 3. klasse og det var kult!

Ha en fin helg!!

klem fra iingvild

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei snuppa!

Lenge siden sist nå!

Ville bare si "HEI" i forbifarta, og ønske deg en strålende dag!

Savner og msn'e med deg..... :(

klemmer til deg!

Skrevet

Tittentu Fisken. :vinke: Snart helg. :-)

Gjest Human Being
Skrevet

Heisann. :lol:

Hvordan gikk det på audition?

Fikk du drømmerollen? :tunge1:

Skrevet

Hei!

Så koselig med så mange hilsner :)

Hane: har sovet godt i natt ja, herlig.

Middie: takk:)

Baby-E: :vinke::klem:

Skrevet

Klarte å poste innlegget før jeg var ferdig.

iingvild: takk, og god helg til deg og :)

MariannE: så koselig at du var innom. Savner mesn med deg og, du er ei artig skrulle.

Arkana: vinke:

Human Being: audition gikk bra, men vet ikke om jeg får noen rolle før på mandag.

Jeg er sur sur sur! :sur:

Forteller senere.

Skrevet

Grunnen til at jeg var så sur i går, var at jeg fikk så sinnsykt dårlig karakter.

JEg lo da jeg så karakteren. Greit, jeg vet at man ofte får dårligere karakterer når man bgynner på vidregående, men likevel, gå ned hele 4 karakterer ekke helt normalt.

Vi skulle skrive om temaet til en bok.

Jeg fikk 2!!!

PÅ ungdomsskolen hadde jeg 6 i norsk, også får jeg plutselig 2? Det er en karakter jeg aldri har fått før, den dårligste hittil i noe fag noen gang er 4.

Begrunnelsen til kjerringa var så jævlig dårlig og. Hun påstod at jeg ikke hadde besvart oppgaven - noe jeg faktisk hadde gjort, og at jeg hadde dårlig flyt. (hvorfor fikk jeg 6 på ungdomsskolen da?)

Det værste var at hun klagde på skriften min! At den var vanskelig å lese (jeg har alltid fått komplimenter for den før, aldri kritikk) og jeg jeg skrev rotete.

Kjerring! :sur:

Skrevet

Gratulerer med vel overstått audition!

Husk at de setter helt andre krav til karakterene til norsk på VGS i forhold til hva man gjør på ungdomsskolen. Og er du sikker på at du ikke bommet på oppgaven? Har du satt deg inn i forskjellen på tema og motiv i litteratur?

Skrevet

Jepp, jeg har det..

Skal be om en skikkelig begrunnelse i dag.

Skrevet

For tema er jo ikke hva boka handler om per se. Boka kan f. eks. handle om ei jente som holder på og blir voksen, mens temaet kan være hvordan det er å oppdage sin seksualitet, for eksempel.

Skrevet

God helg, vennen.

*voff* til Emma.

Skrevet
For tema er jo ikke hva boka handler om per se. Boka kan f. eks. handle om ei jente som holder på og blir voksen' date=' mens temaet kan være hvordan det er å oppdage sin seksualitet, for eksempel.[/quote']

JEg vet det veldig godt, det er en grunn til at jeg fikk 6 på kortet på ungdomsskolen.

Skrevet

KalloRilla, Middie, Liv og Lykke:

Tusen takk, og det samme til dere :)

Skrevet

Kjedelig å få en karakter man ikke er fornøyd med... :-(

Men som du sier - overgangen fra u-skolen til vgs er stor - og det blir stilt helt andre krav til prestasjoner i alle fag når du kommer på vgs.

Men du - husk at dette bare er en karakter på EI oppgave - den sier ingenting om degog dine evner. Vær stolt av 6'ern din fra u-skolen du! Og så får du jobbe ekstra for å vise læreren hva du sitter inne med! :wink:

Husk at poenget med skolegang er å utvikle seg og lære mer! Hadde du vært utlært nå allerede, hadde du jo ikke trengt å gå på skolen! :wink:

Jeg er sikkert på at du kommer til å jobbe deg til gode karakterer, Fisken!

Glem den dumme karakteren og kose deg i helga, du! :)

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...