Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet
Spennende med audition!

Brekk et bein!

Skal prøve :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til på audition!krysser fingrene for deg snuppa!

Skrevet

Det gikk kjempebra! Var utrolig morsomt.

Forteller mer senere, nå skal jeg på tur med emma :)

Skrevet

Spennende dette høres ut da - gleder meg til å høre mer.

Skrevet
Spennende dette høres ut da - gleder meg til å høre mer.

me tooo!

Skrevet

nå hvordan gikk det? Var det bare en god følelse eller ble det en bra rolle også?

Skrevet

JEg vet ikke om jeg får noen rolle før etter helgen, men det var utrolig morro å være med.

Auditionen bestod av en improvisasjonsdel, en sketch jeg hadde foreberedt også skulle jeg synge en sang.

Improvisasjonen gikk greit. Han spurte om det var noen spes følelse jeg likte å spille, jeg sa furten. Vi spilte på at han var kjæresten min og nettopp hadde slått opp, jeg ville ha han tilbake men var furten.

DEretter tok jeg min selvlagde lille sketch. DEt gikk veldig bra, de lo masse.

Da jeg skulle synge, gikk det ikke så bra på begynnelsen, men veldig bra på slutten.

Som han sa: "ikke supert til å begynne med, men du tok deg opp. Kjempebra!"

Så da er det bare å vente og se :)

Skrevet
sa artig da! Håper du får en morsom rolle! :klappe:

Takk :)

Skrevet

om du får en rolle...så får du si fra når revyen skal være da! Så kanskje jeg får kommet meg bort for å se!

Skrevet
om du får en rolle...så får du si fra når revyen skal være da! Så kanskje jeg får kommet meg bort for å se!

:D

Det skal jeg gjøre. Premieren er ikke før i mars, da :)

Skrevet
gleder meg alt jeg :wink: Hvordan revy er det?

Manglerud vidregåendes skolerevy :)

I fjor var jeg og så den, da var den kjempebra.

Håper den blir like bra i år :D

Skrevet

Håper du får en gøy rolle i denne revyen kjære vakre fisken! Har ikke fått lest i dagboken i det siste, for jeg har vært ute og reist. Men skal nok oppdatere meg snart! Håper du har det bra! Pass nå godt på degselv, for du er så utrolig bra!

Klem fra lilja

Skrevet
Så artig!du kommer nok med i år også!

Jeg var ikke med i fjor på selve revyen, var bare og så på den, gikk ikke på Manglerud i fjor :)

Takk, Fredslilja. Er så herlig å se deg her inne, blir glad med en gang jeg ser nicket ditt :)

nå er det sovetid. Torsdager er den hardeste dagen i uka, trenger egentlig mye søvn natt til torsdag, men det er lettere sagt enn gjort.

Skrevet

Trøtt :-?

Det er så lite fristende å stå opp når det er helt mørkt ute. Har vel ikke annet å gjøre enn å venne meg til det.

Skrevet

Spennende med revyen da, håper du kommer med og får en rolle du liker :-)

Synes også det er litt vanskeligere å komme seg opp om morningene nå, lettere i sommerhalvåret!

Håper du har sovet godt i natt, og at dagen blir fin selv om den er lang og travel :klem:

Skrevet

Så gøy, krysser fingrene for at du får en rolle. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...