-Fisken- Skrevet 2. november 2004 Forfatter #3862 Skrevet 2. november 2004 Hallo hallo.. What's up? Ikke mye, chillern
-Fisken- Skrevet 2. november 2004 Forfatter #3863 Skrevet 2. november 2004 Tralalala *synge litt for deg* BææÆææÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ BæææææææÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ lillEEEEEEEEEeeeeeEEEEEEEee laaaaaaaaAAAAAaaaaaaaaam..
-Fisken- Skrevet 2. november 2004 Forfatter #3864 Skrevet 2. november 2004 Ikke sant, Leonore er kjempesøt :D *Hanne*: takk Sliten.. Forsov meg i dag, hadde 20 min på å spise, kle på meg, sminke meg, pakke sekken, osv. Gikk akkurat. Dro hjem i fritimene midt på dagen, øvde til matteprøve. Var igjen på skolen i over en time for å øve piano. Dro hjem, hadde 10 min på å skifte og hive i meg et eple. Dro rett på trening. Endelig hjemme. Fått spist en deilig middag
iingvild Skrevet 2. november 2004 #3865 Skrevet 2. november 2004 Hei, håper du får en rolig kveld med en god middag etter noe som virket som en stressende dag! hilsner fra meg
-Fisken- Skrevet 2. november 2004 Forfatter #3866 Skrevet 2. november 2004 Hei, håper du får en rolig kveld med en god middag etter noe som virket som en stressende dag! hilsner fra meg Takk, men det blir den nok ikke. Skal på audition til skolerevyen i morgen, har en del å øve på, pluss nok av lekser. :-?
Gjest Fighter Skrevet 2. november 2004 #3867 Skrevet 2. november 2004 Fighter: nei desverre har jeg ikke det. DEt var ikke han jeg tilbragte helgen med heller. MEn datefyren har blitt forelsket i meg, ringer mange ganger om dagen. JEg begynner å bli litt smålei når han ringer 3-4 ganger uten å ha noe spes å si. Han er veldig søt.. Men nok er nok. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal klare å si det til han. Sorry, da var det jeg som misforsto. Tror du gjør best i å være tydelig med han.
-Fisken- Skrevet 2. november 2004 Forfatter #3868 Skrevet 2. november 2004 Sorry, da var det jeg som misforsto. Tror du gjør best i å være tydelig med han. Jeg må nok det, men det er vanskelig :-? Får fortelle han det neste gang vi snakker sammen. Er fristende å sende en melding, men vet hvor slemt det er.
Gjest Ethereal Skrevet 2. november 2004 #3871 Skrevet 2. november 2004 Håper det går bra med deg, at alle mørke og destruktive tanker er fordampet, og at alt er bare fryd og gammen Ta vare på deg selv
-Fisken- Skrevet 2. november 2004 Forfatter #3872 Skrevet 2. november 2004 JEg har det ganske bra ja MEn har fortsatt en del dumme tanker som gnager. Pluss to gutter som er interesserte i meg som jeg ikke liker tilbake, som er ganske slitsomme. Vil jo ikke såre de heller.. :-? Og har veldig tett program, er sliten. Gleder meg til audition til skolerevyen i morgen, da. Har laget eplepai og kulturkake i dag. Eplepaien er for mamma, hun skal ha gjester i morgen. Kaken bakte jeg fordi jeg var i gang med baking. Skal fryse den ned, sånn at vi har til senere. Nå er jeg nødt til å legge meg snart, er helt ødelagt.
-Fisken- Skrevet 3. november 2004 Forfatter #3874 Skrevet 3. november 2004 Tittentu! Fikk de to siste timene fri i dag! JEg er glad :D
Gjest baby-E Skrevet 3. november 2004 #3875 Skrevet 3. november 2004 Heisann fiske-gullet mitt! :kysse: Nuh er jeg tilbake for godt! Håper alt er bra med deg!
Gjest baby-E Skrevet 3. november 2004 #3876 Skrevet 3. november 2004 Heisann fiske-gullet mitt! :kysse: Nuh er jeg tilbake for godt! Håper alt er bra med deg!
-Fisken- Skrevet 3. november 2004 Forfatter #3877 Skrevet 3. november 2004 Jippi! Endelig :D Det går greit med meg. Øver til adition på skolerevyen på Manglerud, skal på audition etterpå :D
-Fisken- Skrevet 3. november 2004 Forfatter #3879 Skrevet 3. november 2004 Så deilig med litt fri' date=' da![/quote']
Bokalven Skrevet 3. november 2004 #3880 Skrevet 3. november 2004 Spennende med audition! Brekk et bein!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå