Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallo hallo.. What's up?

Ikke mye, chillern :ler:

Skrevet
Tralalala *synge litt for deg*

BææÆææÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ BæææææææÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ lillEEEEEEEEEeeeeeEEEEEEEee laaaaaaaaAAAAAaaaaaaaaam.. :digge:

Skrevet

Ikke sant, Leonore er kjempesøt :D

*Hanne*: takk :)

Sliten.. Forsov meg i dag, hadde 20 min på å spise, kle på meg, sminke meg, pakke sekken, osv.

Gikk akkurat.

Dro hjem i fritimene midt på dagen, øvde til matteprøve.

Var igjen på skolen i over en time for å øve piano. Dro hjem, hadde 10 min på å skifte og hive i meg et eple. Dro rett på trening.

Endelig hjemme.

Fått spist en deilig middag :)

Skrevet

Hei, håper du får en rolig kveld med en god middag etter noe som virket som en stressende dag! :)

hilsner fra meg

Skrevet
Hei, håper du får en rolig kveld med en god middag etter noe som virket som en stressende dag! :)

hilsner fra meg

Takk, men det blir den nok ikke.

Skal på audition til skolerevyen i morgen, har en del å øve på, pluss nok av lekser. :-?

Gjest Fighter
Skrevet

Fighter: nei desverre har jeg ikke det. DEt var ikke han jeg tilbragte helgen med heller. MEn datefyren har blitt forelsket i meg, ringer mange ganger om dagen. JEg begynner å bli litt smålei når han ringer 3-4 ganger uten å ha noe spes å si. Han er veldig søt.. Men nok er nok.

Vet bare ikke helt hvordan jeg skal klare å si det til han.

Sorry, da var det jeg som misforsto. Tror du gjør best i å være tydelig med han. :)

Skrevet

Sorry, da var det jeg som misforsto. Tror du gjør best i å være tydelig med han. :)

Jeg må nok det, men det er vanskelig :-? Får fortelle han det neste gang vi snakker sammen. Er fristende å sende en melding, men vet hvor slemt det er.

Gjest Ethereal
Skrevet

Håper det går bra med deg, at alle mørke og destruktive tanker er fordampet, og at alt er bare fryd og gammen

:):klem:

Ta vare på deg selv :)

Skrevet

JEg har det ganske bra ja :)

MEn har fortsatt en del dumme tanker som gnager.

Pluss to gutter som er interesserte i meg som jeg ikke liker tilbake, som er ganske slitsomme. Vil jo ikke såre de heller.. :-?

Og har veldig tett program, er sliten.

Gleder meg til audition til skolerevyen i morgen, da.

Har laget eplepai og kulturkake i dag. Eplepaien er for mamma, hun skal ha gjester i morgen. Kaken bakte jeg fordi jeg var i gang med baking. Skal fryse den ned, sånn at vi har til senere.

Nå er jeg nødt til å legge meg snart, er helt ødelagt.

Skrevet

Tittentu! :vinke:

Fikk de to siste timene fri i dag! :hoppe:

JEg er glad :D

Skrevet

Heisann fiske-gullet mitt! :kysse:

Nuh er jeg tilbake for godt!

Håper alt er bra med deg!

:hjerte:

Skrevet

Heisann fiske-gullet mitt! :kysse:

Nuh er jeg tilbake for godt!

Håper alt er bra med deg!

:hjerte:

Skrevet

Jippi! :hoppe:

Endelig :D

Det går greit med meg. Øver til adition på skolerevyen på Manglerud, skal på audition etterpå :D

Skrevet

Så deilig med litt fri, da!

Skrevet
Så deilig med litt fri' date=' da![/quote']

:Nikke:

Skrevet

Spennende med audition!

Brekk et bein!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...