KalloRilla Skrevet 25. oktober 2004 #3761 Skrevet 25. oktober 2004 sende over litt treningsenergi til meg og da... trenger det jeg og så du ikke sliter deg ut
-Fisken- Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter #3762 Skrevet 25. oktober 2004 Hehe Nå er jeg sint! :evil: Jeg finner ikke mattebøkene eller franskbøkene mine. KAn ikke fatte og begripe hvor de er! Grr.. Trenger de jo i dag! I dag skal jeg på casting til Lee bukser. Uff, jeg bare legger på meg mer og mer. Tror jeg skal slutte på p-piller, jeg. Kanskje det er de som gjør det, jeg spiser det samme som før.
-Fisken- Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter #3764 Skrevet 25. oktober 2004 Sangen: "dry your eyes mate" er utrolig fin, hører den på radioen nå Men nå må jeg løpe! Må gjennomsøke huset etter de slemme bøkene.
Gjest Sukkerert Skrevet 25. oktober 2004 #3766 Skrevet 25. oktober 2004 Heisann.. Jeg har også bestemor i Lillehammer. De har så søt bestemor dialekt der. I alle fall de gamle.
-Fisken- Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter #3767 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg vil ikke lese til eksamen! :trøste:
-Fisken- Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter #3768 Skrevet 25. oktober 2004 Heisann.. Jeg har også bestemor i Lillehammer. De har så søt bestemor dialekt der. I alle fall de gamle. De har det Mamma har også den dialekten. Bestemor er egentlig fra Fåvang, hun da, så hun snakker enda breiere. Skikkelig morro. Skal vi tenne opp i pæsa? No æt os!
Gjest Fighter Skrevet 25. oktober 2004 #3769 Skrevet 25. oktober 2004 Har en venninne fra Hamar. Stort sett snakker hun ganske pent østlandsk, men av og til trår hun med noen saftige ord og uttrykk. Skikkelig kult når hun spør om posten har kømmi.
-Fisken- Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter #3770 Skrevet 25. oktober 2004 Har en venninne fra Hamar. Stort sett snakker hun ganske pent østlandsk, men av og til trår hun med noen saftige ord og uttrykk. Skikkelig kult når hun spør om posten har kømmi. Kjenner til den Mamma sier "dekk" til dere. En gang gikk hun inn på en bensinstasjon og sa: - Legg dekk om dekk dekk ell? DE skjønte ikke bæret
-Fisken- Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter #3772 Skrevet 25. oktober 2004 JEg vil bli tynn igjen. JEg vil ikke gå på skolen i morgen. JEg vil ikke legge meg. JEg vil sove lenge i morgen. Jeg vil bruke morgendagen på å danse. JEg vil ikke gå på musikklinja lenger. Jeg vil gå danselinja. Jeg vil ikke bo hjemme lenger. JEg vil ikke ha så lange skoledager. Jeg vil ikke ha spiseforstyrrelser lenger. JEg vil ha en hund til. Jeg har lyst på nye klær. Jeg vil ha tilbake det langehåret mitt. JEg vil være høyere. JEg vil finne igjen matte- og franskbøkene mine. JEg vil kunne drikke uendelige mengder med light brus gratis. Jeg vil ikke ha en stemor som er i en miks av å ha psykiske problemer og å være gal. Måtte bare syte litt. HVem er det som har tatt skolebøkene mine og samtidig gjort meg feit? :evil: Nei huff, med dette humøret jeg er i, er det bare å gå å legge seg. Natta.
KalloRilla Skrevet 26. oktober 2004 #3773 Skrevet 26. oktober 2004 Er det ikke deilig å få ut litt av dette "jeg vil ikke" tingene som bare jobber og jobber i kroppen? Jeg ser det positive i det negative jeg da og tenker som så at... Det er slitsomt når det står på, men takke %¤#& for at alt somregel kommer på en dag og ikke i små drypp hele tiden.
Gjest Ethereal Skrevet 26. oktober 2004 #3774 Skrevet 26. oktober 2004 Hvordan gikk castingen? Nå er det min tur; jeg skal være med i et hårshow, selv om jeg egentlig er ganske sjenert. Vet ikke helt om jeg tør..... Og du: du er IKKE feit! Pass på kroppen din, den er tempelet sjelen bor i.
Bokalven Skrevet 26. oktober 2004 #3775 Skrevet 26. oktober 2004 Kjenner til den Mamma sier "dekk" til dere. En gang gikk hun inn på en bensinstasjon og sa: - Legg dekk om dekk dekk ell? DE skjønte ikke bæret Sier hun ikke døkk? Jeg er solung, men det er det ingen som hører...
Gjest Sukkerert Skrevet 26. oktober 2004 #3776 Skrevet 26. oktober 2004 Kjenner til den Mamma sier "dekk" til dere. En gang gikk hun inn på en bensinstasjon og sa: - Legg dekk om dekk dekk ell? DE skjønte ikke bæret
-Fisken- Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #3777 Skrevet 26. oktober 2004 Er det ikke deilig å få ut litt av dette "jeg vil ikke" tingene som bare jobber og jobber i kroppen? Jeg ser det positive i det negative jeg da og tenker som så at... Det er slitsomt når det står på, men takke %¤#& for at alt somregel kommer på en dag og ikke i små drypp hele tiden. Sant det
-Fisken- Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #3778 Skrevet 26. oktober 2004 Hvordan gikk castingen? Nå er det min tur; jeg skal være med i et hårshow, selv om jeg egentlig er ganske sjenert. Vet ikke helt om jeg tør..... Og du: du er IKKE feit! Pass på kroppen din, den er tempelet sjelen bor i. Jeg har ikke fått svar på castingen ennå, men tror det gikk greit Så gøy da, være med i et hårshow! Det tørr du jo DEt er ordentlig morro.
-Fisken- Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #3779 Skrevet 26. oktober 2004 Jepp, mamma sier dekk. Blir mye morsom ut av det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå