Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En veldig stor del av vennene mine (og meg selv) er interesert i det mørke og dystre, så du er ikke alene, Fisken.

Forresten, som jeg sa i min dagbok... Jeg fyller 30 år mandag 25. oktober, og i den anledning vil jeg gjerne invitere deg til å komme og ta en øl/te/kaffe/annet med oss den dagen. Du kan få tid og sted på MSN eller hvis du sender meg PM!

Skrevet

Takk og det samme til deg, Kverula :)

Lunacia: så koselig! Prøver å få tak i deg på msn, jeg.

Var hos date-gutten i går. HAn er kjempesnill, liker han godt. Men han er ekstremt dårlig til å kysse!

Tørr liksom ikke å si det til han heller.. Men klarer liksom ikke å konsentrere meg om noe annet når vi kysser enn hvor utrolig dårlig han kysser ler:

Skrevet

Takk og det samme til deg, Kverula :)

Lunacia: så koselig! Prøver å få tak i deg på msn, jeg.

Var hos date-gutten i går. HAn er kjempesnill, liker han godt. Men han er ekstremt dårlig til å kysse!

Tørr liksom ikke å si det til han heller.. Men klarer liksom ikke å konsentrere meg om noe annet når vi kysser enn hvor utrolig dårlig han kysser ler:

Skrevet

Bare innom for å ønske min favorittfisk en riktig god helg :-)

:klem:

Skrevet

Tusen takk :):klem: tilbake til deg.

Gjest Ethereal
Skrevet

Hei, vennen,

Jeg tror at dine mørke og mystiske sider er noe av det jeg liker ved deg. Å være blond, snill og tekkelig er så vanlig at det er like interessant som [fyll inn etter ønske]...

Jeg har veldig lyst til å dra og trene NÅ, ikke om en time. Er litt lei, men skal prøve å være her litt til.

Skrevet

Så dategutten er dårlig til å kysse? huff da :wink:

Du får lære ham opp!

Skrevet

Kikker innom og legger igjen et ønske om en deilig helg, hvor alt blir slik du ønsker det aller aller mest

Skrevet

Hallu :vinke:

Da har jeg kommet hjem fra bestemor på Lillehammer. Det ble bestemt så fort at vi skulle dit, at ejg ikke rakk å skrive om det.

Skrevet
:) så koslig! Håper du har hatt en fin helg! :)
Skrevet

Tittentu :)

DAtegutten var på seminar med jobben på Lillehammer samtidig som jeg var hos bestemor, så jeg møtte han en tur fredag kveld. Det var koselig.

I går var bestemor, mamma og jeg i byen sammen (Lillehammer). JEg kjøpte meg en topp og en veske.

I går kveld var jeg på en skikkelig tragisk fest, masse tull. Men det var gøy da :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Hei, vennen,

Det var kjekt å chatte med deg igjen :) Jeg hadde en flott tur, jogget nesten hele veien tilbake. Det var litt kaldt på ørene, men jeg takler ikke lue noe særlig,

Håper du og Emma kom dere ut også :klem:

Skrevet

Takk det samme :)

Jepp, Emma og je ikk lang tur. Vi brukte kun litt over en time på ruta vi vanligvis bruker 1 1/2 time på.

JEg har bestemt meg for å legge opp en plan. Plan over det jeg skal spise og hvor mye jeg skal trene for denne uken.

Mandag: 2 skoletimer drama på skolen (holder meg i aktivitet) Hjemme: gå den faste runden med emma, styrke.

Tirsdag: 1 time moderne på Spin Off. Styrketrening hjemme.

Onsdag: 2 skoletimer med gym. 1 time streetjazz på Spin Off. DEn vanlige runden med Emma. Styrketrening.

Torsdag: er trener i 4 timer, trener også litt selv da.

Fredag: 2 skoletimer med dans på skolen. Danse på forestilling på filmteateret.

Dette skal jeg holde, jeg trenger virkelig å få trent litt skikkelig, begynner å komme litt ut av form føler jeg.

Skrevet

Hei!

Høres ut som du får en travel (trenings) uke, må ikke slite deg helt ut da :):klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...