Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk.. :)

Skal møte han etter jobben på torsdag. Synd jeg jobber helt til 8.. :-?

Skulle egentlig være med han i helgen, men så skal han på seminar til Lillehammer :grine:

Men nå tror jeg sannelig at jeg skal legge hodet på puta sammen med en bok, gitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå burde jeg nok legge meg.

Sovna etter skolen i dag, vokna av at date-gutten (litt av et navn jeg har på han :ler:) ringte.

Natta :)

Skrevet

Så koselig at du og dategutten kommer så godt overens da :-) takk for sms igår forresten! kjempekoselig med gratulasjoner :wink:

Skrevet

Det er det ja :)

Seff må yndligsMylianen min få bursdagsmelding! :D :klem:

Skrevet
:klem: Fisken! Du må kose deg hele dagen i dag! Får forte meg på skolen, etter en litt treig morgen! :) Flaks at hun jeg jobber sammen med også var en time forsinket! ;)
Skrevet

Flaks det ja :)

Må forte meg selv, jeg.

DEt er så deilig å sitte her i senga med vofsen på fanget..

Jaja, sånn er livet, man kan ikke få til alt man vil :ler:

Skrevet

Endelig ferdig med det stygge prosjektet! :D

Skrevet

:klem:

Har ikke glemt deg!

Har det bare hektisk...

Skrevet

Tusen takk kjære vakre fisken for alle de gode ordene du legger igjen i boken min! Vet du hvor utrolig flott du er?!

Nå må du ha en bra onsdag!

klem fra lilja

Skrevet

Så gode dere er alle sammen :klem:

ORdene deres varmer :)

Spesielt nå som jeg sliter med selvbildet. Liker ikke det jeg ser i speilet desverre.

Tror det har fått innslag på meg psykisk, føler at jeg må være i aktivitet konstant.

Skrevet
Så gode dere er alle sammen :klem:

ORdene deres varmer :)

Spesielt nå som jeg sliter med selvbildet. Liker ikke det jeg ser i speilet desverre.

Tror det har fått innslag på meg psykisk, føler at jeg må være i aktivitet konstant.

Ehh.. Innslag? :ler:

TRor jeg endrer det til utslag, gitt :ler:

Skrevet

JEg er glad! :D

Trodde ikke jeg skulle få se date-fyren hele helgen, pga seminaret hans til Lillehammer.

Men i dag kom mamma og spurte om vi skulle dra til Lillehammer og besøke bestemor.

Får se han likevel! :D :D

Skrevet

Tihi.. gleder meg til å sende julegave til deg i desember.. tihi..

Skrevet
Tihi.. gleder meg til å sende julegave til deg i desember.. tihi..

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Hehe, alle blir sjokka når de blir ordentlig kjent med meg. Og i enda større grad før, da jeg hadde langt lyst hår, rosa sminke og var "søt". Nå er jeg ikke veldig søt lenger :ler:

Men i alle fall, folk blir sjokka over hvor interessert jeg er i det mørke og dystre.

Skrevet

DEn uka her har vært så utrolig deilig med tanke på skoledagene. Har vært hjemme ca halv to hver dag. Herlig :)

DEt er bare noen måneder siden jeg sluttet halv to hver dag, og syntes det var sent :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...