Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Er inne i en ganske dårlig periode.

Det hjalp å gå 1/2 times tur med Emma, og rydde hele rommet. DEt tok ca to timer.

Skinnende rent her :)

Nå skal jeg ned å lage meg litt mat før skal titte innom dagbøkene til venner og bekjente, lenge siden sist nå!

Gjest Ethereal
Skrevet

Pass godt på deg selv, Fisken. Husk at du er ei flott, oppegående jente som betyr masse for folk omkring deg. Ikke noe er bedre terapi enn en tur med en hundevalp, skulle ønske jeg hadde hund selv, jeg (men i går gikk jeg tur med kjæresten for å mate ender, teller det?)

Skrevet

Teller bra det, det fine er at man kan ha kjæresten i bånd og. :ler:

Lurer på om det blir noe mellom meg og han jeg var på date med, jeg.. :klø:

Gjest Ethereal
Skrevet

Skal jeg bedrive litt hvit magi for deg? Du som er så fin og smart og sjarmerende får da alle gutter på kne? :)

Skrevet

Joda, alle gutter JEG ikke liker :ler:

Problemet mitt er vel mest at jeg er så kresen.

Han jeg var på date med, var kjempehyggelig, var 19 (ideel alder) og hadde egen leilighet. Også kjekk, da.

Allikevel er det noe som holder meg tilbake.

Nei huff, Fisken, nå får du bli ordentlig kjent med fyren før du begynner med de dumme tankene dine igjen :fy:

Skrevet

Mornings :vinke:

Trøtt.. :gjespe:

Skrevet

Hei på deg!

Så spennende med date da! :wink: Du får la deg selv bli bedre kjent med han før du bestemmer deg - du trenger jo ikke å hoppe i sakene før du er helt sikker!

Ha en fin dag!

K

Skrevet

:) Hei hei! Og :klem: tilbake!

Håper du finner "prinsen" din. Husk at du har masse tid på deg! ;) Ikke stress før du er 30! ;)

Håper du får en fin fin tirsdag!!!

Skrevet

Bare innom med en stor :klem: Håper ikke du tar en lang kg - pause, da vil du i hvert fall bli savnet masse her :kose:

Jeg håper ting ordner seg, og at uken din blir fin.

Stor klem, Hanne

Skrevet

Hei folkens :)

Nei, jeg tenker ikke at jeg skal finne den jeg evntuelt skal dele livet med nå. Gutter jeg møter nå.. Vel man må jo utforske litt. Så lenge man har det bra i den perioden man er sammen, får det gå som det går.

Hanne: pausen min har vært :ler: DEn varte i 5 minutter. Var bar ei skikkelig dårlig humør da jeg skrev det.

Er det mulig å gi prosjekt om indonesisk folkemusikk? Grr.. :evil:

Skrevet

Hanne: pausen min har vært :ler: DEn varte i 5 minutter. Var bar ei skikkelig dårlig humør da jeg skrev det.

Godt å høre at pausen var kortvarig :ler:

Skrevet

:D

Godt å høre at pausen var kortvarig :ler:

Skrevet

Hei vennen :vinke:

Håper det går bedre med deg, ikke noe moro med sånne kipe perioder. :klem:

Skrevet

Takk :)

Vært og trent, det var kjempedeilig.

Også har jeg snakket med han jeg var på date med i telefonen, leeenge, helt til jeg ble avbrøt av en hysterisk mor som oppdaget at Emmagullet hadde tissa på gulvet :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...