-Fisken- Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter #3704 Skrevet 18. oktober 2004 Hei Er inne i en ganske dårlig periode. Det hjalp å gå 1/2 times tur med Emma, og rydde hele rommet. DEt tok ca to timer. Skinnende rent her Nå skal jeg ned å lage meg litt mat før skal titte innom dagbøkene til venner og bekjente, lenge siden sist nå!
Gjest Ethereal Skrevet 18. oktober 2004 #3707 Skrevet 18. oktober 2004 Pass godt på deg selv, Fisken. Husk at du er ei flott, oppegående jente som betyr masse for folk omkring deg. Ikke noe er bedre terapi enn en tur med en hundevalp, skulle ønske jeg hadde hund selv, jeg (men i går gikk jeg tur med kjæresten for å mate ender, teller det?)
-Fisken- Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter #3708 Skrevet 18. oktober 2004 Teller bra det, det fine er at man kan ha kjæresten i bånd og. Lurer på om det blir noe mellom meg og han jeg var på date med, jeg.. :klø:
Gjest Ethereal Skrevet 18. oktober 2004 #3709 Skrevet 18. oktober 2004 Skal jeg bedrive litt hvit magi for deg? Du som er så fin og smart og sjarmerende får da alle gutter på kne?
-Fisken- Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter #3710 Skrevet 18. oktober 2004 Joda, alle gutter JEG ikke liker Problemet mitt er vel mest at jeg er så kresen. Han jeg var på date med, var kjempehyggelig, var 19 (ideel alder) og hadde egen leilighet. Også kjekk, da. Allikevel er det noe som holder meg tilbake. Nei huff, Fisken, nå får du bli ordentlig kjent med fyren før du begynner med de dumme tankene dine igjen :fy:
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2004 #3712 Skrevet 19. oktober 2004 Hei på deg! Så spennende med date da! Du får la deg selv bli bedre kjent med han før du bestemmer deg - du trenger jo ikke å hoppe i sakene før du er helt sikker! Ha en fin dag! K
iingvild Skrevet 19. oktober 2004 #3713 Skrevet 19. oktober 2004 Hei hei! Og tilbake! Håper du finner "prinsen" din. Husk at du har masse tid på deg! Ikke stress før du er 30! Håper du får en fin fin tirsdag!!!
Gjest Coral Skrevet 19. oktober 2004 #3714 Skrevet 19. oktober 2004 Bare innom med en stor Håper ikke du tar en lang kg - pause, da vil du i hvert fall bli savnet masse her Jeg håper ting ordner seg, og at uken din blir fin. Stor klem, Hanne
-Fisken- Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #3715 Skrevet 19. oktober 2004 Hei folkens Nei, jeg tenker ikke at jeg skal finne den jeg evntuelt skal dele livet med nå. Gutter jeg møter nå.. Vel man må jo utforske litt. Så lenge man har det bra i den perioden man er sammen, får det gå som det går. Hanne: pausen min har vært DEn varte i 5 minutter. Var bar ei skikkelig dårlig humør da jeg skrev det. Er det mulig å gi prosjekt om indonesisk folkemusikk? Grr.. :evil:
Gjest Coral Skrevet 19. oktober 2004 #3716 Skrevet 19. oktober 2004 Hanne: pausen min har vært DEn varte i 5 minutter. Var bar ei skikkelig dårlig humør da jeg skrev det. Godt å høre at pausen var kortvarig
-Fisken- Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #3717 Skrevet 19. oktober 2004 :D Godt å høre at pausen var kortvarig
LaToya Skrevet 19. oktober 2004 #3718 Skrevet 19. oktober 2004 Hei vennen Håper det går bedre med deg, ikke noe moro med sånne kipe perioder.
-Fisken- Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #3719 Skrevet 19. oktober 2004 Takk Vært og trent, det var kjempedeilig. Også har jeg snakket med han jeg var på date med i telefonen, leeenge, helt til jeg ble avbrøt av en hysterisk mor som oppdaget at Emmagullet hadde tissa på gulvet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå