Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen - håper du føler deg bedre i dag. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Formen er desverre ikke bedre i dag. Hadde på vekkeklokken, men innså at det ikke var no vits i at jg dro på skolen.

Har sovet 11 timer i natt. Deilig.

Skrevet

NEttopp sett halve Scary Movie 2. De filmene der er så morsomme! :D Så 1 i går, kommer sikkert til å se 3 i løpet av dagen, det ekke så mye annet jeg kan gjøre nå som jeg er syk.

Tenk at det snart er jul! Gleder meg. Ingenting er som kosen i jula.

Min beste venninne skal kanskje feire jul med oss. Julen er noe hun forbinner med noe mindre koselig. Faren trasker rundt i pysjen til langt på kveld selve julaften, de pakker opp litt gaver, så setter broren og faren seg på hver sin data, mens venninnen min ser på TV.

Skrevet

Tror bare jeg er litt lite smart noen ganger, jeg skjønte ikke innlegget ditt :oops:

Gjest Sukkerert
Skrevet
Tror bare jeg er litt lite smart noen ganger, jeg skjønte ikke innlegget ditt :oops:

Neida, det kan godt hende at noe var uklart.

Skrevet

Hei! God bedring til deg også Fisken!

Håper du får en fin jul! ;) (Synes det ennå er litt lenge til jeg da.) Var et år som jeg gleda meg så inmari lenge, og da ble juaften en liten fiasko, og kjedlig. Hadde brukt opp julestemningen på forhånd. :) Men men...... Glede seg litt kan man jo!

Håper du får slappa av godt i dag, og kost deg med masse fine (morsomme) filmer! ;)

Skrevet
Hei! God bedring til deg også Fisken!

Håper du får en fin jul! ;) (Synes det ennå er litt lenge til jeg da.) Var et år som jeg gleda meg så inmari lenge, og da ble juaften en liten fiasko, og kjedlig. Hadde brukt opp julestemningen på forhånd. :) Men men...... Glede seg litt kan man jo!

Håper du får slappa av godt i dag, og kost deg med masse fine (morsomme) filmer! ;)

HAR opplevd det samme, prøver derfor å ta det litt med ro når det gjelder gledingen :ler:

Skrevet
Tjo hoooo! Går fint? :)

DEt går bra, bortsett fra at jeg er syk :-(

Gleder meg til november jeg, det står i horoskopet mitt at jeg vil treffe en soulmate! :D

Endelig kjæreste på meg og! :ler:

Skrevet

Håper du snart kommer deg, god bedring :klem:

Blir spennende i november da :wink:

Skrevet

Takk :) Ja, har nedtelling av dager :ler: Neida. :tunge1:

Fikk nettopp vite at foreldrene til en god venninne av meg skal skilles. Det virker så fjernt, det er den perfekte familien med tre barn.. :-(

Skrevet

Nei, nå må jeg se til å lese litt.

Prøve i kunst og kulturhistorie :-?

Gjest Meteora
Skrevet

Kjedelige greier :-?

Lykke til med lesinga da.. :klem:

Og god bedring :kose:

Gjest ~*Tomine*~
Skrevet

Heia schnupza :klem:

Du? :sjenert:

Har denne skybert en bror? :oops: :wink:

Masse lykke til med prøven!

Kjempe glad i deg! :hjerter:

Skrevet

Skybert har en ganske så pen bror ja! :D

Tror han er perfekt for deg.

Skyleif heter han. Vil du ha nummeret hans?

Skrevet

Sender deg det på pm : :ler:

Skrevet

Tænk ju! :D

Sendte meldinger med Tomine, dere får snakke sammen på skolen i morgen :)

Endelig ferdig med å skrive øvearket på pc'n, har til og med fått øvd litt piano. Nå burde jeg ha ligget i sengen og sovet søtt for lenge siden :roll:

Må på skolen i morgen uansett hvor dårlig jeg føler meg. DEsverre.

Life sucks. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...