iingvild Skrevet 8. oktober 2004 #3581 Skrevet 8. oktober 2004 God helg Fisken! Kos deg med Sims2 og masse annet gøy!
-Fisken- Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #3582 Skrevet 8. oktober 2004 Stikker innom for å ønske deg god helg jeg! Og ja, markell i tomat er kjempegodt! særlig hvis det er MASSE makrell i tomat og lite brød .. Ja :D
-Fisken- Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #3583 Skrevet 8. oktober 2004 God helg Fisken! Kos deg med Sims2 og masse annet gøy! Får ikke splt sims2.. :-( Har ikke grafikkort desverre.
-Fisken- Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #3584 Skrevet 9. oktober 2004 Ny dag.. Planeone mine i dag er å dra på biblioteket. Videre har jeg lyst til å dra innom en musikkbutikk og kjøpe noen sangnoter. I kveld er jeg ikke helt sikker på hva skjer, lurer på om jeg og en venninne skal på byen.
Gjest Ethereal Skrevet 9. oktober 2004 #3585 Skrevet 9. oktober 2004 Hei, vennen, Jeg er fortsatt ikke frisk, men føler meg i hvertfall bedre enn i går. Planene for dagen er enda uklare; kanskje gå en liten tur? Jeg blir ganske fort sliten, men klarer ikke å bare være inne, heller.
Thea Skrevet 9. oktober 2004 #3588 Skrevet 9. oktober 2004 Heia Fisken Måtte innom en tur å se hvordan det var med deg,og det ser da ut til å være greit her Også måtte jeg jo ønske snuppa en fin helg og lørdagskveld med en klem i samme slengen Så dær :bukke:
-Fisken- Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #3589 Skrevet 9. oktober 2004 Hei Tusen takk alle sammen! Fått lånt 4 cd'e på biblioteket som jeg skal brenne til mamma. Hun har bursdag om en uke, blir 45 år. Også har jeg vært innom musikkforlaget og kjøpt noen noter. Så Brother Bear før i dag. LAstet den ned. (må få med at jeg er litt stolt over det, hehe.) I hvert fall, det var en veldig søt film. Gråt til og med en liten skvett på slutten. Formen er ikke bra. Har et skikkelig trykk inni hodet, det presser på under øynene, og jeg føler meg ganske slapp. I kveld blir det filmkveld på meg og Emma.
Gjest Ethereal Skrevet 9. oktober 2004 #3590 Skrevet 9. oktober 2004 Hei, vennen Det høres virkelig ut som om du brygger på noe----ikke bra. Du får ta en varm dusj og krype under pleddet. :trøste:
-Fisken- Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #3591 Skrevet 9. oktober 2004 Takk.. Det skal jeg. Kjøpte tre filmer forrige helg, har ikke sett noen av dem, så har litt å finne på i alle fall. Nå skulle sims2 ha funka :-( Slemme, slemme grafikkort! :evil:
-Fisken- Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #3592 Skrevet 9. oktober 2004 Nettopp spist deilig taco med soft tortillas og kylling. Snart kommer min beste venninne, vi skal ha filmkveld. Det blir koselig Hun har det ikke helt lett, var i mormorens begravelse i går. Mormoren døde av kreft, og var bare i begynnelsen av 60-årene. Det er få jeg kjenner som har hatt så mye vondt som hun har hatt. Men på den andre siden er det få som er så sterke som henne.
-Fisken- Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #3594 Skrevet 9. oktober 2004 Føler meg heldigvis bedre nå. HAr hatt det kjempekoselig sammen med venninnen min. Snart er scary movie ferdig nedlastet, da skal jeg se på den sammen med Emma-gullet mitt Formen er heldigvis littegranne bedre, men nå begynner jeg å bli tett i nesa :-?
Gjest Ethereal Skrevet 9. oktober 2004 #3595 Skrevet 9. oktober 2004 Hun er fortsatt der! Bra å høre at du har det bedre, venninnekveld var sikkert bra i kveld. Jeg skal snart krype til køys, har snart tømt hele vinflaska
-Fisken- Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #3596 Skrevet 9. oktober 2004 Hun er fortsatt der! Bra å høre at du har det bedre, venninnekveld var sikkert bra i kveld. Jeg skal snart krype til køys, har snart tømt hele vinflaska Ikke verst Kan hende at du blir i bedre form av vinen, forhåpentligvis er du frisk til i morgen
Gjest Ethereal Skrevet 9. oktober 2004 #3597 Skrevet 9. oktober 2004 Kan hende at du blir i bedre form av vinen, forhåpentligvis er du frisk til i morgen Håper det, for jeg må jobbe....Håper kjæresten blir såpass full at han ikke merker at jeg blir borte noen timer i morgen ettermiddag
-Fisken- Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #3598 Skrevet 9. oktober 2004 Hehe, skal krysse fingrene for det, jeg Du er i godhumørnå, tenker jeg? :D
Gjest Ethereal Skrevet 9. oktober 2004 #3599 Skrevet 9. oktober 2004 Hehe, skal krysse fingrene for det, jeg Du er i godhumørnå, tenker jeg? :D Hvordan kunne du gjette det? Joda, en flaske vin gjør noe med humøret :oops: (jeg er normalt ikke en stor vindrikker, men denne var lettdrikkelig)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå