Gjest Ethereal Skrevet 6. oktober 2004 #3541 Skrevet 6. oktober 2004 Hei, vennen:) Jeg er vimsete og glemsk for tida. I går glemte jeg sminkemappa på kontoret, og gikk på feil buss da jeg skulle hjem. I dag startet jeg dagen med å glemme jobbnøklene hjemme---KRISE! Jeg har undervisning snart, så kan ikke stikke hjem heller. Fikk en vaktmester til å låse opp for meg, så får kjæresten komme med nøkler til meg senere.
Gjest Meteora Skrevet 6. oktober 2004 #3544 Skrevet 6. oktober 2004 Ønsker deg en fortsatt fin uke.. Håper du har det fint!
-Fisken- Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #3545 Skrevet 6. oktober 2004 Hei, vennen:) Jeg er vimsete og glemsk for tida. I går glemte jeg sminkemappa på kontoret, og gikk på feil buss da jeg skulle hjem. I dag startet jeg dagen med å glemme jobbnøklene hjemme---KRISE! Jeg har undervisning snart, så kan ikke stikke hjem heller. Fikk en vaktmester til å låse opp for meg, så får kjæresten komme med nøkler til meg senere. Uff da! Hm.. Det går nok over Når fant du ut at du var på feil buss? Mamma sovnet på bussen engang, våknet en time for sent. DEn er kjip!
-Fisken- Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #3546 Skrevet 6. oktober 2004 Tittentu Hatt skikkelig kjip gymtime i dag :-? Gleder meg til streetjazzen i dag
Gjest Coral Skrevet 6. oktober 2004 #3547 Skrevet 6. oktober 2004 Gym kan være kjipt ja :-? Kos deg senere :-)
-Fisken- Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #3548 Skrevet 6. oktober 2004 Formen er ikke helt på topp i dag, så jeg droppet streetjazzen. Tenkte å ta litt styrke før jeg legger meg istede. Er desverre ikke i form, har litt feber også. Til helgen skal jeg på byen På lørdagen tror jeg. Er ikke sikker hvor vi skal enda, da.
-Fisken- Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #3551 Skrevet 6. oktober 2004 Tror faktisk jeg tar kvelden, jeg. Er utrolig sliten. Morgendagen bilr også lang, først skole fra 8.10-15.45, deretter rett til jobben hvor jeg skal være til 20.00.
Gjest Ethereal Skrevet 6. oktober 2004 #3552 Skrevet 6. oktober 2004 Tror jeg skal finne puta, jeg også. Kjæresten dro akkurat på jobb, enda han også er syk. Han måtte, for han var den minst syke der akkurat nå :o
-Fisken- Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #3554 Skrevet 7. oktober 2004 Tror jeg skal finne puta' date=' jeg også. Kjæresten dro akkurat på jobb, enda han også er syk. Han måtte, for han var den minst syke der akkurat nå :o[/quote'] Såpass ja! :o Lythande: takk
-Fisken- Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #3555 Skrevet 7. oktober 2004 Ja-a. Da var det en ny dag. Fikk ikke sove før klokken var nærmere halv tolv i går, så det med å legge seg tidelig var rimlig bortkastet. Jaja. Er megatrøtt og gruer meg til å jobbe i dag. Er jo ikke hjemme før halv ni i kveld :-? Heldigvis er det snart helg. Synes dagene flyr avgårde, heldigvis. Er så lei av skolen! Gleder meg veldig til å bytte til Lillestrøm dans neste år. HAdde det ikke vært for alle bøkene vi har brukt massevis av penger på, ville jeg ha byttet nå. Forhåpentligvis får jeg med meg venninnnen min, hun jeg har fått så utrolig god kontakt med i klassen. Vi er som to erteris Ha en fin dag, alle sammen!
Lythande Skrevet 7. oktober 2004 #3556 Skrevet 7. oktober 2004 Spennende det med at du skal bytte skole da Fisken. Får håpe alt går som du vil.
Gjest Gjesta Skrevet 7. oktober 2004 #3557 Skrevet 7. oktober 2004 Hei på deg! Har ikke fått fulgt med deg så mye den siste tiden - hvorfor vil du bytte skole? Ha en fin dag - til tross for regnet som bøtter ned! K
Arkana Skrevet 7. oktober 2004 #3558 Skrevet 7. oktober 2004 Skal du bytte skole? Mye som skjer for tiden skjønner jeg. Blir litt lengre skolevei da, men det går nok bra. Husk å ta det med ro litt også.
-Fisken- Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #3560 Skrevet 7. oktober 2004 JEg vil bytte skole, fordi jeg føler at musikk ikke er helt meg. Jeg vil mye heller danse. Det blir ikke før til høsten, da. Sa ejg skulle til tannlegen, dro 1/2 time før fra skolen. Hade utrolig lyst til å ta meg en tur hjemom før jeg dro til jobben, spise litt og legge fra meg sekken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå