Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville bare si god helg jeg!

Vært gøy å fått til det hundetreffet en gang, hihi. :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Oiii, hundetreffet, hadde jeg helt glemt. :oops:

Vi må få til så alle kan nåååå snart, og jeg har fått meg en ny jakke jeg ikke fryser igjennom av! :lol:

Skrevet

Og jeg har fått meg sko jeg ikke vil fryse i :sjarmor:

Nettopp kommet hjem fra harrytur til Sverige. Fått handla en del som vanlig, hehe.

Snus er så billig der!

Har ingen planer for helgen bortsett fra å ta meg en tur på biblioteket, går lange turer med Emma og på søndag skal jeg jobbe med et prosjekt sammen med ei fra klassen.

Taco til middag i dag! :D

Skrevet

Så søt du er vennen, nå ble jeg glad! :D :hoppe:

Du er superduper herlig :):klem::hjerte::kose:

Skrevet

Så søt du er vennen, nå ble jeg glad! :D :hoppe:

Du er superduper herlig :):klem::hjerte::kose:

Skrevet

*overdose* :)

Emma hilser masse og gleder seg til å møte deg :)

Skrevet

Leste i "befalstråden" at du skal søke befalsskole.

Ville bare stikke innom og ønske lykke til! :)

Skrevet

God helg til deg og.

Min x-bestevenninne som jeg skrev om for en stund siden (at hun var så sur på meg) sendte meg nettopp melding, skrev at hun hatet meg over alt på jord, at hun aldri ville se det stygge trynet mitt igjen, kalte meg en hore..

Alt fordi jeg og eksen hennes har sendt meldinger.

Skrevet

Bortsett fra at venninna mi kalte meg hore og det verre er (les over) har jeg det vel egentlig ganske bra :)

Skal på fest i dag.

Gjest Ethereal
Skrevet

Ikke kjekt med slike venninner...Jeg hadde en periode på videregående der jeg ble utstøtt av venninnene over natta, uten å få noen som helst forklaring. Kjipe saker. Senere ville samme person som satte det hele i gang, være venner igjen, som om ingenting hadde skjedd. Jeg stolte aldri helt på henne igjen.

Jeg har fått meg dagbok igjen :) Klarte ikke å holde meg helt unna. Så får vi se hvor aktiv jeg blir.

Skal bare sløve, jeg (har trent, og sitter nå med flekkvis glansvask i det røde); kanskje et glass vin eller to, but that's it. :)

Skrevet
Leste i "befalstråden" at du skal søke befalsskole.

Skal du det?? Så kult :-D Må ikke forsvinne fra KG helt da :-(

Min x-bestevenninne som jeg skrev om for en stund siden (at hun var så sur på meg) sendte meg nettopp melding, skrev at hun hatet meg over alt på jord, at hun aldri ville se det stygge trynet mitt igjen, kalte meg en hore..  

Alt fordi jeg og eksen hennes har sendt meldinger.

Akkurat slike "venninner" er du alt for god for vennen.Teit og ikke minst fryktelig barnslig er min dom :-?

Håper nå du får en fin helg da,tross alt.Kose deg masse og ta godt vare på Aniola-Fisken for meg :klem:

Skrevet

Så søte dere er :)

Det som er at denne venninnen har jeg vært bestevenn med i mange, mange år. Fikk melding for litt siden hvor hun skrev at grunnen var at hun var så lei eg. Jeg kjenner henne, vet hun blir bråsint, men likevel sårer det. Spesielt når hun kaller meg hore.

Jaja. HAr hatt det veldig morro på fest, møtt en veldig søt gutt :)

Skrevet

huff da! Ikke bry deg om henne du! Det er du for god til!

:hjerter: Møtt en kjekk gutt? :hjerter: hmmm....

Ha en fin lørdag da, fisken!

:klem:

Skrevet

:) Håper du får en fin lørdag! Tenk på det positive, denne søte gutten feks!! :D

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...