Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ethereal gjesper nå' date=' hun....Vurderer å gå hjem, selv om jeg spurte om kjæresten kunne hente meg. Men da må jeg vente i enda en time til. :roll:[/quote']

Uff da :trøste:

Hvor langt er det å gå hjem da?

I morgen skal vi løpe 4.4 km rundt Østensjøvannet på skolen. Greit nok det, bortsett fra et det er grufullt vått!

Skrevet
:vinke:

]

Er det bra med deg i dag? Så synd at du ikke har fått svar på klagen enda.Det er nesten like irriterende som introen til Are og Odin

Går du på skolen enda eller har du begynt å jobbe for fullt? Forstod det hvertfall slik at du skulle gå på skolen til svaret på klagen kom,men så husker jeg du snakket om

Klage :klø: . Har jeg gått glipp av noe??

Men uansett, hei Fisken. Kan jeg få gi deg en stor og varm :klem: , så føler du deg kanskje litt bedre. *håper, håper, håper* :D

Nope, det finnes ingen klage, det er Baby-E som har det, Thea bare surrer litt :ler:

Takk for klemmen, Smykkeskrin. Den varmet :)

Tror jeg skal legge meg snart jeg, sovnet i mattetimen i dag :oops:

Skrevet
Tror du blander oss litt :hoho:

Er det egentlig så rart???? Dere er over alt jo :sjenert:

Skrevet

Sovnet du i timen :ler: Blir det for lite søvn på deg?? Håper du får sove godt og lenge i natt da :sove: !!

Skrevet

Er det egentlig så rart???? Dere er over alt jo :sjenert:

Skjønner deg godt, jeg. Søt du :wink:

Skrevet
Sovnet du i timen :ler: Blir det for lite søvn på deg?? Håper du får sove godt og lenge i natt da :sove: !!

Jeg klarer ikke legge meg om kvelden :oops:

La meg altfor sent i går og :ler:

Skal prøve å la være å sovne under koret eller mens vi løper rundt østensjøvannet.

Skrevet
JÆLLUUUUUUUUUUUUUUUU.

Heime en toooor.

Hææææææææææææææællu på dai!

Vi møtas snart må!

Du gjeng good?

Skrevet

God morgen :vinke: I dag er jeg full av energi :hoppe:, og det er deilig etter to dager med intens hodepine. Nå skal jeg snart av gårde for å trene litt. Ønsker deg en riktig fin regnfri onsdag.

Skrevet

Å så bra! :D

Kos deg på trening :klem:

Nå skal jeg avsted til skolen.

Juhu..

Skrevet

Bare innom og sier hei jeg :-) Dagboken din vokser jo med flere siden for hver gang jeg stikker innom - imponert!

Ha en fin dag Fisk :-)

Skrevet

:D Ha en fin dag fisken! Ikke så lenge til helg nå! ;)

Skrevet

Hallu! :D

Fisken er glad! Jeg løp rundt Østensjøvannet på 23 min uten å presse meg så mye. Er superfornøyd! JEg klarer 5'rn på 22.40 hvis jeg presser meg ordentlig. 4,4 km.

Første gang jeg har blitt positivt overransket over kondisen min! :D

Skrevet

HaLLooooOOOOOO ANIOLA-FISKEN

Så flink du er da :o Det blir nok lenge til jeg overrasker deg med kondisen min :roll:

Skrevet

Glad i deg også søte fisken. Du er så herlig!! Glad du finnes i denne verden!

Klem fra lilja

Skrevet

Ha en fin fin kveld! Nyt de mørke høstkveldene med levende lys og god musikk! :):P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...