-Fisken- Skrevet 21. september 2004 Forfatter #3286 Skrevet 21. september 2004 Endelig hjemme! ER sliten etter å ha fartet hit og dit. Er i mye bedre humør nå etter litt trening. DEt er som medisin for psyken! Nå prøver jeg å konsentrere meg om alt det bra i livet mitt, for det er jo en del. Vet ikke om jeg kan være like flink som Lilja, men jeg skal i alle fall prøve.
Gjest Fighter Skrevet 21. september 2004 #3287 Skrevet 21. september 2004 Bra med trenging og positiv tenkning. Stå på!:-)
-Fisken- Skrevet 21. september 2004 Forfatter #3288 Skrevet 21. september 2004 Takk Nå er jeg faktisk i ganske godt humør.
Bokalven Skrevet 21. september 2004 #3291 Skrevet 21. september 2004 Så flott! :D I håp om å få deg til å le:
-Fisken- Skrevet 21. september 2004 Forfatter #3292 Skrevet 21. september 2004 Måtte faktisk le litt der
Thea Skrevet 21. september 2004 #3293 Skrevet 21. september 2004 Øh,er da temmelig sikker på at jeg la inn et innlegg her før i kveld.Hvor i all verden har jeg lagt det da? :klø: Snædig :o
-Fisken- Skrevet 21. september 2004 Forfatter #3294 Skrevet 21. september 2004 Kanskje det har gjemt seg? :klø:
Gjest Ethereal Skrevet 21. september 2004 #3295 Skrevet 21. september 2004 Hei, vennen Lenge siden sist nå; jeg har vært travelt opptatt og ikke hatt så mye energi for å skrive innlegg. I dag har jeg faktisk vært på aerobic, og SÅ dratt tilbake til kontoret! Kjedelig hjemme når kjæresten jobber hele tiden; har knapt sett ham de siste to ukene, og vi BOR SAMMEN! :o Håper ting går fint for deg...
-Fisken- Skrevet 21. september 2004 Forfatter #3296 Skrevet 21. september 2004 Øh,er da temmelig sikker på at jeg la inn et innlegg her før i kveld.Hvor i all verden har jeg lagt det da? :klø: Snædig :o Jeg fant det.. *nå skal jeg ta en Are og Odin* HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Fisken.Synes den er så irriterende Er det bra med deg i dag? Så synd at du ikke har fått svar på klagen enda.Det er nesten like irriterende som introen til Are og Odin Går du på skolen enda eller har du begynt å jobbe for fullt? Forstod det hvertfall slik at du skulle gå på skolen til svaret på klagen kom,men så husker jeg du snakket om at du skulle gå der bare 2 uker til en gang også :klø: Njah,uansett.Ha en fin kveld da Fisken I dag boken til Baby-E. Tror du blander oss litt
-Fisken- Skrevet 21. september 2004 Forfatter #3297 Skrevet 21. september 2004 Hei, vennen Lenge siden sist nå; jeg har vært travelt opptatt og ikke hatt så mye energi for å skrive innlegg. I dag har jeg faktisk vært på aerobic, og SÅ dratt tilbake til kontoret! Kjedelig hjemme når kjæresten jobber hele tiden; har knapt sett ham de siste to ukene, og vi BOR SAMMEN! :o Håper ting går fint for deg... Uff da. Nå må du ikke slite deg altfor mye ut! Skjønner det er kjedelig hjemme uten kjæresten, men du vet minst like godt som meg hvor viktig det er å slappe av innimellom SAvner deg masse!
Gjest Ethereal Skrevet 21. september 2004 #3300 Skrevet 21. september 2004 Ethereal gjesper nå, hun....Vurderer å gå hjem, selv om jeg spurte om kjæresten kunne hente meg. Men da må jeg vente i enda en time til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå