Eplegrønn Skrevet 15. september 2004 #3201 Skrevet 15. september 2004 Vi har hatt nydelig høstvær her i dag vi.. Litt kaldt, men friskt og godt. Ikke for å strø salt i noen sår, eller noe, men.. Fiin onsdag ønskes til Fisken! :-)
-Fisken- Skrevet 15. september 2004 Forfatter #3203 Skrevet 15. september 2004 Så mange koselige hilsner! :D Nettopp vært og danset, herlig Nå er det tid for matte. De ringte fra modellbyrået i dag og lurte på om jeg ville ta et forsidebilde til et reklameblad sammen med en av Norges beste fotografer i morgen! :D Gleder meg masse, det skal bli morsomt.
-Fisken- Skrevet 16. september 2004 Forfatter #3206 Skrevet 16. september 2004 Å, jeg gleder meg masse til å ta det bildet i dag! Det skal visst være et veldig fashion bilde. Morro. Bare meg, på forsiden av et blad! Nå er det ikke noe kjent blad, men likevel, det er morro. Først er det skole, deretter jobb, så skal jeg ta bildet.
Gjest Coral Skrevet 16. september 2004 #3207 Skrevet 16. september 2004 Så gøy da, lykke til med bildet! Spennende
Lythande Skrevet 16. september 2004 #3208 Skrevet 16. september 2004 Så gøy med modell oppdrag. Hadde vært gøy om du fortalte meg hvilket blad det er, evt om du sender en pm.
Bokalven Skrevet 16. september 2004 #3209 Skrevet 16. september 2004 Jeg vil også vite hvilket blad du kommer på forsiden av. Hadde vært gøy å se deg stæsja opp! PMe meg?
Gjest baby-E Skrevet 16. september 2004 #3210 Skrevet 16. september 2004 Jeg vil også vite hvilket blad du kommer på forsiden av. Hadde vært gøy å se deg stæsja opp! PMe meg? Enig...Er veldig nysgjerrig nå ja..
-Fisken- Skrevet 16. september 2004 Forfatter #3212 Skrevet 16. september 2004 Det var kjempemorro :D Ble sminket helt nydelig av en av norges beste sminkører. høret mitt ble skikkelig tuppert. Det er både forside og bakside på bladet. Jeg husker ikke helt hva det het.. Hm. Et reklameblad i alle fall, som de har de fleste steder, bla.a Narvesen. Det kommer ut om en måneds tid, jeg kan si ifra om ha det heter når jeg er sikker
-Fisken- Skrevet 16. september 2004 Forfatter #3213 Skrevet 16. september 2004 Det var kjempemorro :D Ble sminket helt nydelig av en av norges beste sminkører. høret mitt ble skikkelig tuppert. Det er både forside og bakside på bladet. Jeg husker ikke helt hva det het.. Hm. Et reklameblad i alle fall, som de har de fleste steder, bla.a Narvesen. Det kommer ut om en måneds tid, jeg kan si ifra om ha det heter når jeg er sikker
-Fisken- Skrevet 16. september 2004 Forfatter #3217 Skrevet 16. september 2004 :D DEt var kjempe, kjempe morro. Ble litt stolt, fotografen som er en av norges mest kjente, sa at det så ut som jeg aldri hadde gjort noe annet i hele mitt liv :D (må skryte litt her, er litt stolt. det er bare å legge inn klager på skryting ) Med sminken jeg hadde på meg så jeg ut som en dukke :D
-Fisken- Skrevet 16. september 2004 Forfatter #3218 Skrevet 16. september 2004 Natta folkens Ble ikke no tid til dagbokrunde i dag, men i morgen skal jeg rekke det før jeg drar til Lurven. Emma skal være med :D Det blir morro. Håper bare ikke at Emma tisser gulvet til Lurven..
Arkana Skrevet 16. september 2004 #3220 Skrevet 16. september 2004 Så moro da! Gøy å få være med på slikt. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå