Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du kan jo ta en liten tur innom psykologen og prate så mye som du orker?Du vet det, men jeg sier det likevel. Det er ikke bra for deg å kaste opp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet..

Problemet mitt nå er mer eller mindre at det har blitt en vanesak.

Men folk klarer å slutte å røyke etter 25 år, da klarer jeg å slutte å kaste opp etter 2 1/2 år.

Skrevet

Jeg klarte det, og det er mange andre som har klart det. Du skal helt sikkert klare du også. Det er vanskelig, men når du først har sluttet er det ufattelig godt både for kroppen din og psyken din. Stå på!

Skrevet

Takk :)

Ja, jeg skal klare det.

Skrevet

Ja, jeg skal klare det.

Skrevet

Bare tittet innom med en :klem: til deg jeg! Virker som du trenger det nå..

Skrevet

Tusen takk!

Den var god :)

:klem: tilbake til deg!

Skrevet

Der var et langt vennskap ødelagt og avsluttet..

En venninne av meg har plutselig klikka fullstendig på meg, mye pga det jeg skrev om på samliv og relasjoner (venninners ekser).

Hun skrev til meg på msn (av alle ting) "bare så du vet det er vennskapet vårt ødelagt og det kommer aldri til å kunne ordnes. Det vil jeg ikke at det skal heller".

Hyggelig melding å få sånn på kvelden.. :-(

Skrevet

:o PÅ MSN? Gudienbusk, noe så barnslig! Sier vel mer om henne enn om deg.

Skrevet

Ja ikke sant..

Hun har sendt noen meldinger og, skrevet ting som at jeg ikke er en ekte venn, at hun ønsker meg et fint liv og at vennskapet mitt med eksen hennes blir bedre enn det hun og jeg hadde.

Det blir egentlig litt for dumt, likevel sårer det. Vi har tross alt vært bestevenninner i 8 år.

Skrevet

Isjda. Enten så finner dere ut av det, ellers så var edt kanskje ikke så stort tap for deg... Men det er kjipt når det ender sånn med venninner, når man er midt i det.

Skrevet

Ja, det er endten eller.

Vi har alltid vært veldig frem og tilbake som venninner så det skulle ikke forundre meg om vi fant tilbake den samme gode tonen.

På den andre siden.. Kanskje det er like greit å avslutte hele vennskapet? Nei huff, hvis det er opp til meg, vil jeg ikke det. Det er altfor trist, selv om hun har mange negative sider har hun kjempemange positive også som jeg ikke vil gå glipp av.

Skrevet

Jeg hadde skjønt at hun ikke likte at dere ble sammen, men når dere bare er venner skjønner jeg ikke problemet hennes. Og skal hun eie både deg og han så er hun vel ikke så mye til venninne å ha likevel. Håper dette bare er en fasegreie og at dere finner ut av det.

Skrevet

SAnsynligvis gjør vi nok det.

Jaja, jeg får prøve å få meg litt søvn, skal opp om under 7 timer.

Natta, tusen takk for all støtte! :klem:

Dere er nydelige :):hjerte:

Skrevet

[i]uff da! Trist det med venninna di! Men men...kan jo hende dere finner tilbake til hverandre... :roll:

Ellers så vil jeg bare ønske deg en riktig god morgen! :Gjesp:

Lykke til hos psykologen...om du drar en tur innom :wink:

Skrevet

Gruer meg for å kjøre til skolen idag, det er skikkelig kaldt ute. Må kjøre med gitar på ryggen også, skal ha gitarundervisning i dag. Det kan bli interessant, kjøre med den på ryggen :ler:

Skrevet

Ha en flott dag :)

Også håper jeg alt ordner seg, både med venninna, psykologen og gitaren på ryggen :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...