Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Så stilig avatar du fått deg!

Hvordan gikk matteprøven?

Skrevet

MAtteprøven gikk greit. Vi fikk en oppgave som ingen skjønte bæret av, men resten klarte jeg bra tror jeg.

For et vær!

Skrevet

DEt er sant :)

Men ikke når jeg har kjørt rundt i byen i over en time :-?

Skrevet

Så knæshj avatar Aniola :-) Håper du har det bra og får en kjempe fin kveld :vinke:

Skrevet

:) Håper du får ei bra uke! :) Går nesten for fort her i dag boka di til at jeg klarer å holde følge! :roll:

Hils alle snille oslo'boere fra meg! ;)

Skrevet

Takk og det sammen til deg, iingvild. :)

Skrevet

Hei vennen!

HAr du det bra i daG?

Skrevet

Jaaa, kattungen er tilbake og kjæresten har vært svært så romantisk i dag :hjerte:

Skrevet

Å, så koselig å høre!

Selv er jeg fortsatt veldig sliten og slapp, desverre.

Hater å være slapp!

Skrevet

Hahaha, det var litt morsomt at innlegget ditt kom rett etter mitt sutrende, det ble litt komisk Arkana :ler:

Skrevet

:hoppe: Er så glad hun er tilbake! stakkars jente var kjempesulten og klissvåt..

Aniola, du spiser ordentlig eller? skal du bli frisk så må du ha nok energi, ergo mat :trøste:

Skrevet
:ler: 10 poeng til Arkana der, ja. Hvorfor er du slå slapp i fisken? Hør på Mylian. Energi kommer ikke av seg selv.
Skrevet

Kjenner til den lykkefølelsen når babyen endelig er tilbake, ja :)

Om jeg spiseR? Hm, jada, gjør vel det.. Men litt mindre nå som jeg ikke vil mer opp i vekt. Men ble jo slapp før det..

DEt er kanskje fordi jeg har kastet opp en del i det siste.

Lei vane det der.

Skrevet

Tror ikke du er slapp fordi du er syk, men rett og slett pga oppkast og lite mat som holder seg der det skal :trøste: lei sirkel.

Skrevet

Det er nok det..

Huff.

JEg vet jeg burde gå til psykologen i morgen, men på en måte verken vil jeg eller orker. Må stresse fra skolen, og rett på trening etter psykologtimen. Jeg vet jeg har godt av å snakke med henne, men akkurat nå vet jeg ikke om jeg er i stand til å snakke. Føler på en måte at jeg trenger litt mer tid på å tenke og å jobbe med meg selv før jeg drar dit igjen.

JEg vil ikke være slapp, jeg elsker å trene, noe jeg ikke orker nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...