Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å, lasagne er så nam!

Spesielt med salat og varme baguetter til. :sikle:

Hvorfor skal jeg alltid forelske meg i feil gutter?

Nå er jeg forelsket i en gutt som er 3 år eldre enn meg og aldri har hatt noen seriøse forhold, det lengste varte i 3 uker..

Virker ikke som han er veldig interessert heller :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ikke alle dager er like gode.

Vel, morgendagen skal i alle fall bli bedre enn denne, det er sikkert.

Tror nesten jeg skal legge meg snart egentlig.

Skrevet

Morn!

Forsov meg 1/2 time i dag. Istede for å haste avsted å komme en 1/2 time for sent på skolen, kunne jeg like så godt sove litt til, kommer man senere enn 5 min til timen, får man fravær for hele. Idiotisk, spør du meg.

Nå vil jeg bli frisk..

Skrevet

Det hviler en forbannelse over meg om mitt kjærlighetsliv :ler:

Skrevet

Hei!

Denne dagboka vokser så sinnsykt fort! Nå er det minst 8 sider siden jeg var innom her sist! :o

Koselig å se at det er liv her inne! :D

Ha en fin dag!

K

Skrevet

Stikker innom fra samboers PC og sier hei. :vinke:

Skrevet

Hei hei :)

Dette er en syk dag.. :-(

Skrevet

Heisann, verdens søteste fisk! Håper du har det bra.

:klem:

Skrevet

Tror jeg har fått bihulenbetennelse igjen :-?

Som bi-2 instrument har jeg gitar. Lurer på om jeg skal prøve å få byttet til blokkfløyte istede, ettersom jeg faktisk kan spille litt fra før av. Det koster tross alt minst 1000 kr med en gitar, og instrument må jeg jo ha.

Snart kommer mamma hjem med batterier til keybordet mitt. Gleder meg, endelig får jeg øvd litt!

SKal ha sangtime i morgen, det blir morro med min grusomt forkjølte stemme :ler:

Skrevet

JEg har fått gjort en del i dag selv om jeg er syk da.

Har bakt brød og rundstykker, gjort engelsklekser, fransklekser, øvd på noen sanger, spilt litt blokkfløyte og ryddet litt på rommet.

Det jeg skal få tid til fremover, er å sy meg noen klær, i alle all prøve. Også skal jeg få jobbet med kunst og kulturhistorie-prosjektet mitt.

Til helgen blir det party! :D

Håper jeg er frisk til det.

I morgen skal jeg være trener igjen, må dra selv om jeg egentlig føler meg veldig dårlig. Var ikke der forrige gang heller, så må nå.

Jaja, men det er jo gøy da :)

Skrevet

Hei, håper du har blitt frisk igjen, for det virker som du har sent forkjølelsen vidre til meg! Vet det ikke var med vilje, men gjort er gjort! ;):hoho:

Håper du har hatt en fin dag!

Skrevet

Heisann sveisann :)

Det ser visst ut som Fisken har fått en skikkelig bihulebetennelse :-?

Måtte være hjemme fra skolen i dag, om jeg tvinger meg til å jobbe og være på skolen når jeg er så syk som jeg er nå, blir jeg aldri frisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...