Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ååååh, fylla og ringing. Vært lattis det til tider, jaffal med mormor. :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ååååh' date=' fylla og ringing. Vært lattis det til tider, jaffal med mormor. :lol:[/quote']

:sjokk:

HAr du ringt mormoren din i fylla?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jaa, ekke så lett når man hadde navnet hennes rett foran den jeg skulle ringe (pluss at man har et par øyne som er LITT fulle), og jeg trodde jeg snakka med den jeg skulle ringe. :tunge1:

Skrevet

Jeg har ringt folk, men heldigvis ikke mormoren mine :ler:

Hvordan går det med hodepinen fisken?

:klem:

Skrevet

Du må drikke masser av vann, Fisken! Kanskje det er pga for lite væske du har hodepine? Du trener jo så hardt og så mye...

Og så er det jo noe alle vet da, det der med Fisker og vann, mener jeg... :wink:

K

Skrevet
Jaa' date=' ekke så lett når man hadde navnet hennes rett foran den jeg skulle ringe (pluss at man har et par øyne som er LITT fulle), og jeg trodde jeg snakka med den jeg skulle ringe. :tunge1:[/quote']

:hoho:

HVa sa mormor neste gang du snakket med henne?

Kelsey: joda, hodet er der det. Ble litt bedre etter litt (eller mye) pepsi max.

Har fått gjort litt lekser, og har øvd litt på sangen jeg holder på å skrive.

In the night

darkness all around me

your face

so clear in my mind

and only God knows how much I'm in love

with you

dear night

please pass

give me daylight

take all my dark thoughts

away

Why don't I

try to talk with you

I guess

I'm way to scared

I'm to scared of

what your answers

may be

dear night

please pass

give me daylight

take all my dark thoughts

away

DEt var sangen, så langt :oops:

Skrevet
:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:
Skrevet

Hihi, så morro! :D

I dag slutter jeg heldigvis tidelig. Den eneste dagen i uken.. SLutter 14.05. Herlig! :D

Skal først ha to timer med en sugen norsklærer, deretter to timer ensamble (synging) og tilsutt to timer dans.

En bra dag! :D

Skrevet

Hei Aniola fisken!

Går du musikk, dans og drama?

eller tar du noe høyere utdanning?

Kjete bare igjen noen av fagene dine fra da jeg gikk Mdd.

En utrolig givende utdanning!

Madley :)

Skrevet

Helluuuuu *svinser innomhus en tur*

Godt med korte dager ja.Mine har en lei tendens til å bli litt i lengste laget for tiden,men man blir nå aldri helt fornøyd heller :roll:

Ha en strålende helg Fisken,og det med kjekkasen ordner seg vettu.Blir jo spennende å høre på søndag hvor mye du erindrer fra helgens eskapader :klaske:

Og uansett hva som skjer så husk.Been there,done that :tommelsmil:

Kos mos :klem:

Skrevet

Jepp, jeg går mdd. Liker meg veldig godt der.

HAr nettopp vært på spin off og prøvd hiphop. det var ikke noe for meg. Skal prøve jazz i morgen, får se hvordan det blir :)

Begynner å bli .litt syk, hadde feber i går og har det ennå, og halsen begynner å skrape litt.

Skal ikke bli syk nå!

Skrevet

Neinei, ikke bli syk. *varme varme*

God helg. :kghjerte::klem:

Skrevet

Bare innom med en liten hilsen i natten.

Ikke bli syk! :trøste:

Håper helgen din blir fin, og

takk for klemmer og ord i dagboka mi :)

Du er snill du.

Skrevet

Takk :)

I går forvillet jeg meg til en grusom fest på holmenkollåsen. JEG er veldig anti soss/berte, så kan ikke akkurat si jeg trivdes der. Gikk bare rundt og diskuterte med folka. Var ikke lenge jeg gadd å bli der.

I dag våknet jeg med en grusomt sår hals. Den er sår langt nedi brystet. Skikkelig ekkelt. Potte tett i nesa og bihulene også, og kan ikke finne noe nesespray.

Får dra å kjøpe etterpå.

Klokken 11.30 skal jeg på spin off igjen. Nå skal jeg prøve jazzdans. Aner nesten ikke hva det er engang, jeg. Blir spennende. Jeg er nødt til å dra selv om jeg ikke føler meg helt 100 %, det er nemmelig gratis prøveuke, og jeg må bestemme meg i dag for hva jeg vil melde meg på.

Det kommer masse rare lyder fra magen til Emma. Høye, rumlende lyder. Skikkelig ekkelt! Lurer på hva det kan være..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...