iingvild Skrevet 1. september 2004 #2881 Skrevet 1. september 2004 Håper du får en fin dag, og at du har fått igjen varmen etter turen i skogen.
MarianneE Skrevet 1. september 2004 #2887 Skrevet 1. september 2004 mornings fisken min! Å, som jeg har savnet og lese dagboka di! Er imponert over hvor mye du skriver her inne, og hvor ofte! Herregud, det er jo side opp pg side ned hver eneste dag jo! Flinke jenta, da! Hvordan har du det? Same old, akkurat som meg? denne uka er jeg hos min søster, med PCså jeg titter innom igjen. :klem2:
-Fisken- Skrevet 2. september 2004 Forfatter #2889 Skrevet 2. september 2004 mornings fisken min! Å, som jeg har savnet og lese dagboka di! Er imponert over hvor mye du skriver her inne, og hvor ofte! Herregud, det er jo side opp pg side ned hver eneste dag jo! Flinke jenta, da! Hvordan har du det? Same old, akkurat som meg? denne uka er jeg hos min søster, med PCså jeg titter innom igjen. :klem2: Jeg har det bra, bedre enn før faktisk, jeg trives kjempegodt på vgs, også er jeg forelsket :oops: Så bra at du får tittet innom litt! SAvner deg her inne, du er så morsom ER typen din hos søsteren din og da eller`? God morgon, Mylian! Dansetimen i går var kjempegøy. Det var moderne. DEtte er noe jeg kommer til å fortsette med! I dag skal jeg på jazz, får se hvordan jeg liker det. SKal på skolen til kvart på fire, derfra rett på jobben (jeg er trener) som varer til åtte, derfra til trening. Blir en hektisk dag, gitt!
Arkana Skrevet 2. september 2004 #2890 Skrevet 2. september 2004 God morgen Fisken! Du lever et aktivt liv gitt! Jeg er fornøyd bare jeg får slengt meg i sofaen etter en vanlig dag.
Thea Skrevet 2. september 2004 #2892 Skrevet 2. september 2004 Helluuu Fisken miiiin. Så sprek du er :o Det får meg som er sånn lissom litt sprek til ikke å se så sprek ut lengre :oops: Men jeg får jo trent høyre arm ved å føre musa hiiiiit-diiiiiiiit-tilbaaaaaake igjen osv. Håper du får en fin dag da.Kanskje vi treffes på MSN i kveld,om jeg ikke har bedre ting å ta meg til Kosmos
-Fisken- Skrevet 2. september 2004 Forfatter #2894 Skrevet 2. september 2004 Hei. Tror kroppen min sier ifra når det blir for mye stress. Fikk sinnsyk hodepine i de siste timene, og slet for å holde øynene oppe. Måtte bare droppe å jobbe som trener. Får heller se om formen blir bedre til treningen i kveld. JEg vil ikke være forelsket mer! Grrrrrrrrr..
Lythande Skrevet 2. september 2004 #2895 Skrevet 2. september 2004 Hva har skjedd siden du ikke vil være forelsket mer???? Håper hodet ditt er bedre nå. :trøste:
Gjest 1111 Skrevet 2. september 2004 #2896 Skrevet 2. september 2004 Kanskje du skal trappe ned på treningen til hodet er bedre? hodepine er ikke særlig positivt.. ønsker deg masse god bedring :trøste:
-Fisken- Skrevet 2. september 2004 Forfatter #2897 Skrevet 2. september 2004 Jeg vil ikke være forelsket mer, for det er så vondt når man ikke kjenner den personen man er forelsket i veldig godt, og ikke vet om han liker meg tilbake..
Lythande Skrevet 2. september 2004 #2898 Skrevet 2. september 2004 Det er sant - får håpe det ordner seg snart da. :trøste:
-Fisken- Skrevet 2. september 2004 Forfatter #2900 Skrevet 2. september 2004 JAja, jeg får drikke meg full og ringe han nå i helgen sånn som jeg gjorde på lørdag MEn denne gangen skal jeg huske hva vi snakker om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå