Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grrrrrrrr..

Jeg vil gå tur med babyen min!

Føler for å gå en lang tur.

Men nei da, hun er selvfølgelig på valpekurs med mamma.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spin Off? Interessant!

Fikk jo løpt litt da når du leta. :wink:

Det er sant :ler:

Guri som jeg savner å danse..

Skrevet

Er du ikke med???

Hvor går de på kurs?

Skrevet
Er du ikke med???

Hvor går de på kurs?

Nei, er ikke med, siden jeg skulle prøve Spinn Off for første gang.

Kurset foregår på Lørenskog.. Husker ikke hva de heter, men har hørt litt om dem, også kaster de bare 1900 kr.

Skrevet

Ok, betaler 1800 for kurs vi. Valpekurset fikk vi for halv pris. Koster penger å ha hund ja.

Skrevet

Vi skulle bodd nærmere hverandre,så kunne vi gått tur sammen :D

Har også så lyst å gå tur nå,helst en laaaang tur :P

Får se om jeg laster ned noe musikk og jogger istedenfor..

Ha en fortsatt fin kveld,snuppa mi :hjerte:

Skrevet

Skulle du ikke på dansekurs i helgen, da? Ble det ikke noe av? (Eller satser du heller på kurset 11. + 12. september?)

Skrevet
Skulle du ikke på dansekurs i helgen' date=' da? Ble det ikke noe av? (Eller satser du heller på kurset 11. + 12. september?)[/quote']

Hadde planlagt det ja, men fant ut at jeg heller ville danse moderne, funk, jazz og hiphop på Spin Off.

JEg er sint! JEg finner ikke den sorte fleecebuksen min som jeg skulle ha på meg i dag. Vi skal gå langt, rundt Østensjøvannet og deretter grille (med skolen) så trenger varme klær i dette grufulle været.

Skjønner ikke hvor den buksen kan ha gjemt seg :evil:

Skrevet

Grrrrrrrrrrrrr!

Jeg finner fortsatt ikke buksen!

Ikke det at jeg har lett altfor mye, satt visst her jeg :oops:

Skrevet

Aha, skjønner. Jeg har selv danset klassisk og jazz tidligere, men selv om jeg likte dette, tok det aldri en så stor plass i hjertet mitt som orientalsk dans. Kanskje fordi orientalsk dans er så utrolig bredt? Og at man slipper kroppshysteriet som ofte er innen den mer klassiske typen dans? Eller kanskje det er musikken? Eller rett og slett bare en kombinasjon av alt dette? Tror jeg holder en knapp på det siste.

Skrevet

Hei hei!

Håper du fant buksen din, og at det var en fin tur. Håper dere ikke regnet helt vekk, om været er dårlig hos dere også da :wink:

:klem:

Skrevet

Detr blir vel sånn at man finner noe man faller for.

JEg er våt og kald.. DEt er langt rundt Østensjøvannet, spesielt når det regner. OG ille er det i alle fall når man må gå våt i flere timer før man drar hjem..

Skrevet
Hei hei!

Håper du fant buksen din, og at det var en fin tur. Håper dere ikke regnet helt vekk, om været er dårlig hos dere også da  :wink:  

:klem:

Buksa var og er helt borte vekk den.

Skrevet
JEg er våt og kald.. DEt er langt rundt Østensjøvannet, spesielt når det regner. OG ille er det i alle fall når man må gå våt i flere timer før man drar hjem..

Vet hvordan du har det - har selv vært oppe ved Sognsvann i flere timer i øspøs regnvær. Du får følge ditt eget forslag i dagboka mi - pakke deg inni tepper og drikke noe varmt.

Skrevet

Ser en antydning til sol her.........og skynder meg og sende litt sol og varme til deg :ler:

(intet er som varm kakao etter en lang våt spasertur :wink: )

Skrevet

Ikke gøy... Urk. :-?

Gjest Fighter
Skrevet

Vi har 20 grader og sol. Sender noen varme solstråler sørover. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...