Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan var reaksjonen, BEtty? :ler:

Nei altså, det er en gutt som går i klassen min (men fortsatt et år eldre enn meg) som jeg har blitt utrolig betatt av. Synes det er litt morro at han er fra Holmenkollen, jeg som har så mye imot sosser og berter. Han kler seg bra og i merker, men er ingen soss.

*sukk*

:ler:

Valpekurset gikk fint :)

Det var mest prating denne første gangen da.

JEg er utrolig sliten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å høre da, deilig å være forelsket :P

Husker jeg var veldig forelsket i en gutt i klassen i andre klasse på vidergående, litt mer spennende å være på skolen da synes jeg :wink:

Skrevet
Så koselig å høre da, deilig å være forelsket :P

Husker jeg var veldig forelsket i en gutt i klassen i andre klasse på vidergående, litt mer spennende å være på skolen da synes jeg :wink:

Sant det ja. :ler:

Skrevet

Hehe,må le når jeg tenker på den samtalen vi hadde om berter og sosser :P

Må snakkes på msn snart da,snuppa! :klem:

Skrevet

Er det jeg som surrer, men har ikke du type? Snakket ikke du om at du ble sammen med en nå i sommer? Surrer jeg?

Skrevet
Er det jeg som surrer' date=' men har ikke du type? Snakket ikke du om at du ble sammen med en nå i sommer? Surrer jeg?[/quote']

Slutt mellom dem for en stund sida :wink:

Skrevet

Åh... Det hadde ikke jeg fått med meg... :oops:

Skrevet
Åh... Det hadde ikke jeg fått med meg... :oops:

HEhe, jeg slenkte litt dritt om han for noen sider siden :wink:

DEt satt ikke så veldig dypt, for å si det sånn.

Gleder meg til skolen i dag, jeg :oops: HEhe.

Etterpå skal jeg være trener i 4 timer. Skal ha 3 forskjellige partier. Gleder meg!

Har funnet ut at jeg sansynligvis ikke fortsetter på RS likevel. Det blir for slitsomt. Istede vil jeg danse moderne.

Skrevet

Bare innom for å si takk for helgen. :D

Kos å se deg!

Skrevet

Okei... Har hatt det litt hektisk her...

Skrevet

:ler:

Har vel det, Lunacia.

Nå har jeg vært trener for første gang. DEt er gøy, men jeg vet ikke hva lønnen er. Hvis det er under 60 kr i timen, tviler jeg på at jeg orker det, det er rimlig slitsomt, 20 jenter i 12-års alderen. Også i 3 timer, før jeg har noen som er mindre i en time.

DE er veldig søte, det er ikke det, men jeg ser på det som en jobb, jeg trenger penger.

I morgen har jeg dans på skolen! Gleder meg :)

Skal være med en jente i klassen hjem etterpå.

Skrevet

Heeeeeeei Aniola.Er du kjær??? Så koselig da :klem2:

Hva er det du trener sa du? Har ikke fått med meg det jeg :forvirra:

Og jeg skjønner at du blir sliten etter hundekurs.Som regel må man drive å løpe rundt,gjærne med en pinne i kjeften mens andre bikkjer sniffer i rumpa på en.Er ikke så rart man blir pompa da :o

Så fint at det gikk bra :tommelsmil:

Skrevet

Så det er en ny en du er betatt av nå - hadde ikke fått med meg bruddet med han andre jeg...har vært borte en stund, vet du - og har ikke rukket å oppdatere meg!

Skjønner at det er litt ekstra stas å være på skolen nå som det er en kjekkas der! Husker hvordan det er! *drømme, drømme*

God kveld, Aniola-Fisken!

:klem:

K

Skrevet
Så det er en ny en du er betatt av nå - hadde ikke fått med meg bruddet med han andre jeg...har vært borte en stund' date=' vet du - og har ikke rukket å oppdatere meg[/quote']

Det hadde ikke jeg fått med meg heller :wink: (men så har jeg også vært borte)

Håper du får en fortsatt fin kveld :)

Skrevet

Thea: jeg har drevet med rytmisk sportsgymnastikk i 10 år, før sommeren trente jeg 18 timer i uken. Nå har jeg planlagt å begynne å danse moderne istede.

Ja.. Hehe, det er jo ikke så lenge siden det ble slutt mellom meg og eksen. 2 1/2 uke tror jeg..

MEn kom rimlig fort over han da jeg fant ut hvilken dritt han var.

Skrevet

Her gikk det raskt i svingene.. Enda en grunn til å glede seg til skolen da :hjerter: !!

Moderne dans, det høres spennende ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...