Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mjau :ler:

:ler::hoho: Det var kjempe kos å treffe deg i virkeligheten, bare synd det ble litt amputert. Får håpe at vi får til å treffes igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:Nikke:

Tror jeg skal stikke i dusjen og deretter prøve å legge meg tidelig for en gangs skyld. Kjenner at jeg er ganske trøtt, sov ikke så mye i natt.

I morgen skal jeg være på skolen til kvart på fire, deretter rett på trening som varer til halv åtte.

Hektisk dag :)

Skrevet

Jeg tror jeg skal legge meg snart, jeg også.

Gjest Meteora
Skrevet

Sov godt Fisken :klem:

Tror jeg skal tusle i seng snart jeg også..

Skrevet

Kvart på fire er en lang dag, men ikke så lang som min dag. Jeg fant nemlig ut at jeg skal være på skolen til kvart over fem :o

Skrevet

God morgen,Fisken! :klem:

Håper du får en fin dag i dag,kos deg masse! :D

Selv gleder jeg meg til å begynne på skolen igjen,skal bli gøy å treffe de andre igjen :hjerter:

Glad i deg!

Klemmer fra Otilie

Skrevet

Guri så hardt det er å stå opp om morgenen!

Ekke vant til dette her gitt :ler:

Gleder meg til trening etterpå :) SElv om det blir litt slitsomt, ettersom jeg ikke er hjemme før 8 i kveld. Men, men, sånn er det når man har begynt på vidregående, man kan ikke late seg hjemme om ettermiddagene.

Ha en fin dag alle sammen! :D

Skrevet

Lange dager du har! :o Jeg har stort sett bare 1-2 forelesninger om dagen (har fri mandag og fredag), unntatt onsdag, da har jeg forelesninger fra 10-18. Det kommer til å bli knallhardt, og forelesningen fra 16-18 er den eneste som ikke er obligatorisk, så jeg er stygt redd for at jeg rett og slett kommer til å droppe den noen ganger. :roll:

Skrevet

Håper dagen din er bedre enn min er så langt. :klem:

Gjest GreenSky
Skrevet

:klem: Koselig å møte deg også! Bare synd det ble litt.... Uhm... Amputert.

:hoho:

Gjest GreenSky
Skrevet

Fisk, jeg ville bare si at du er veldig pen! Både inni og utenpå. Alveaktig, faktisk! Bare vent, om noen år kommer alle gutta til å tenke :wow: om deg! :wink:

:klem:

Skrevet
Kvart på fire er en lang dag' date=' men ikke så lang som min dag. Jeg fant nemlig ut at jeg skal være på skolen til kvart over fem :o[/quote']

Men vi begynte før dere, da. :)

Skrevet

:vinke: Må du ha en fin skoleuke Fisken! Og ikke stress deg ihjel :-)

Klem fra Eplegrønn

Skrevet
Fisk, jeg ville bare si at du er veldig pen! Både inni og utenpå. Alveaktig, faktisk! Bare vent, om noen år kommer alle gutta til å tenke :wow: om deg! :wink:

:klem:

Det var herlig sagt!

Nå ble jeg veldig, veldig glad.

Trengte egentlig den, her jeg sitter med dundrene hodepine. Kunne ikke dra på noen trening jeg.. :-(

Skrevet

Huffelihuffdasann,er ikke du heller i storform?

Hø,får prøve det samme som du gjorde til meg da så får vi se :-)

Hær kommæ`rn.......... :klem::klem::klem::klem::klem: Og 5 faktisk.Det var dosen sin det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...