Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også begynner på onsdag, men så skal den litt større jenta her gjennom deler av det samme som deg. Jeg skal ta opp fag fra vgs.

Et lite tips. Gjør så godt du kan disse årene, så slipper du sannsynligvis å gjøre det samme som meg. :oops: :wink:

Uansett, så ønsker jeg deg lykke til! Du klarer deg sikkert kjempefint! :wink:

Skrevet

Morn, morn :)

Lunacia: så koselig at du er tilbake :)

Nå er det ikke mange dagene til skolen begynner. Det blir så rart.. JEg synes det er utrolig deilig med ferie, slappe av, gjøre det man vil, sene kvelder. MEn likevel blir det deilig å komme tilbake i rutinene. Jeg er et veldig rutinemenneske, alt skal være sånn og sånn.

Også skal jeg begynne å trene igjen. JEg har jo trent i sommer også, men nå tenker jeg på rs'n. Jeg savner det å trene i 4 timer, kommer hjem og være helt utslitt. Og så skal jeg begynne å jobbe som trener. Blir deilig med litt penger.

Saeria: du har rett der. TRor egentlig ikke det blir noe problem for meg, har alltid jobbet mye på skolen. Til tider litt vel mye også..

Jeg har litt å ta igjen etter jeg var borte fra skolen i 3 måneder, spesielt i matte og naturfag. Men, men, det skal jeg nok greie :)

JEg er en person som ofte setter for høye mål for meg selv. Jeg takler ikke å få en 4'r.. :oops:

Skrevet

Ja, det er lov med 4. ;)

Selv har jeg vanskelig for å forstå tall, men jeg må nok bare bite tenna sammen og jobbe meg gjennom matte og bed. øk. Kommer til å bli slitsomt.

Godt jeg kan kose meg med naturfag, historie og safunnskunnskap.

Skrevet

Gosh, jeg hadde aldri trodd at jeg hadde så mye dritt på rommet mitt! Nå har jeg allerede pælma 4 bæreposer, og jeg har så vidt begynt.

Skrevet

Er det ikke deilig å få rydda også? Jeg blir også like overraska hver gang over hvor mye rart jeg samler på. Hadde en ryddesjau i papirer her om dagen og det var MYE som ble kasta. :)

Gjest Fighter
Skrevet

He-he. Det er når man rydder man oppdager hvor mye man egentlig har. Husker da jeg flytta sist(fra en liten hybel). Jeg skjønte ikke hvor i all verden alle disse tingene hadde vært. Det er merkelig hvor mye man får plass til på et lite rom.

Skrevet

Hver gang jeg rydder rommet (og det er ofte!) kaster jeg ut minst tre stappfulle plastposer fulle av ting jeg ikke trenger.. eller søppel :roll:

Skrevet

Jeg har også rydda i dag. Kjempedeilig med rent og ryddig rom, det blir så mye koseligere :Nikke:

Hvordan har dagen din vært?

Og du forresten, takk :klem:

Skrevet

Puh, nå er jeg sliten!

Har fått ut to bæreposer med klær fra skapet mitt og kastet 6 bæreposer med søppel. Fy så deilig! :D

DAgen min har vært fin den Smykkeskrin, har egentlig bare ryddet i hele dag. En venninne av meg satt på dataen da, i mange timer, og så på meg :ler:

Trengte henne der, hvis ikke hadde jeg nok nesten ikke kastet noe.

Ekke lett, gitt :ler:

Skrevet

Så flink du er :D

Bare innom med natta- :klem: ,jeg.. skal legge meg nå snart :P

Kjempe glad i deg,vennen :hjerter2:

Natti natt!

Skrevet

Leste nettopp samtalen venninnen min hadde med nå eks-kjæresten min rett før det ble slutt.

Da jeg leste den første gang, grein jeg høyt.

Nå.. Nå gjorde den meg bare inderlig trist.

EGentlig burde jeg slette den, men får meg likom ikke til det.

Jeg tar meg sjeldent nær av ting, men når det gjelder meg om mine problemer, der er jeg sårbar. Tenk at gutten faktisk var redd meg?

Nei huff.

Skrevet

Silverchair - Anna's song

Please die Ana

For as long as you're here we're not

You make the sound of laughter

And sharpened nails seem softer

And I need you now somehow

Open fire on the needs designed on my knees for you

Open fire on my knees desires what I need from you

Imagine pageant

In my head the flesh seems thicker

Sandpaper tears corrode the film

And your my obsession

I love you to the bones

And Ana wrecks your life

Like an anorexia life

Open fire on the need designed on my knees for you...

Open fire on my needs designed

Skrevet

Ok, dette er kanskje ikke noe jeg burde skrive om her..

Men trenger å få det ned.

I dag morges, etter at jeg hadde dusjet, merket jeg at det gjorde veldig vondt i det ene arret under armen. Det ser ganske stygt ut, er som en rød byll, men nå hadde det hovnet opp i den ene enden og det var på en måte et lite "sår" der. Når jeg tok så vidt på det, kom det blod ut.

Mamma mente jeg burde prøve å stikke hull på det, det virket som det var væske i det.

Det har jeg gjort.. Men det kommer bare blod ut, og det er så utrolig vondt! Skikkelig hamrende sviing..

Au..

Blir nok ikke mye søvn på meg i natt, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...