-Fisken- Skrevet 13. august 2004 Forfatter #2501 Skrevet 13. august 2004 Takk. Det jeg ønsker mest av alt akkurat nå, er to armer som holder rundt meg, en hånd som stryker meg over håret, og en stemme som sier: "Alt kommer til å ordne seg". JEG får vel prøve å se positivt på motgang; jeg vokser på det , blir sterkere, lærer meg selv bedre å kjenne.
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #2502 Skrevet 13. august 2004 Jeg MÅ være trøtt. Jada, jeg leste over to ganger for å være sikker, men jeg trodde du skrev først "Det jeg ønsker meg selv av alt akkurat nå, er mine to armer som holder rundt meg, en hånd som stryker meg over håret, og en stemme som sier: "Alt kommer til å ordne seg"." Shit ass, tror jeg må begynne å bruke briller. Men joh. Ting ordner seg en eller annen gang, tro meg. :-) Veit du? Cheez ballz ekke no godt. :spy litt:
smykkeskrin Skrevet 14. august 2004 #2503 Skrevet 14. august 2004 Eg ville berre ynskje deg ein god helg. Var det rett skrevet?? Hmm, du finner det vel ut i løpet av skoleåret. Men det gjørt ikke jeg. Jeg slepper nynorsk . Mohahaha Men en så usedvanlig smart jente som deg får nok ingen problemer med det God helg!!!!
-Fisken- Skrevet 14. august 2004 Forfatter #2504 Skrevet 14. august 2004 Jeg MÅ være trøtt. Jada, jeg leste over to ganger for å være sikker, men jeg trodde du skrev først "Det jeg ønsker meg selv av alt akkurat nå, er mine to armer som holder rundt meg, en hånd som stryker meg over håret, og en stemme som sier: "Alt kommer til å ordne seg"." Shit ass, tror jeg må begynne å bruke briller. Men joh. Ting ordner seg en eller annen gang, tro meg. :-) Veit du? Cheez ballz ekke no godt. :spy litt: HAdde detr vært noen samme med meg i rommet nå, hadde du begynt å lure, jeg satt og lo høyt for meg selv JEg veit, Cheez ballz er æsjeæsj! Smykkeskrin: hvordan har det seg at du slipper nynorsk? Nå ble jeg litt nysgjerrig her.
-Fisken- Skrevet 14. august 2004 Forfatter #2506 Skrevet 14. august 2004 Oooooo, for en strålende morgen! :D
smykkeskrin Skrevet 14. august 2004 #2507 Skrevet 14. august 2004 Smykkeskrin: hvordan har det seg at du slipper nynorsk? Nå ble jeg litt nysgjerrig her. Skolen jeg begynner på har en prøveordning hvor elevene slepper nynorsk
Saeria Skrevet 14. august 2004 #2508 Skrevet 14. august 2004 Nynorsk er da ikke ille, da. Det går nok så fint så.
-Fisken- Skrevet 14. august 2004 Forfatter #2509 Skrevet 14. august 2004 Nei nei, jeg har ikke no mot nynorsk jeg, synes det er morro :D
Saeria Skrevet 14. august 2004 #2512 Skrevet 14. august 2004 Nei nei' date=' jeg har ikke no mot nynorsk jeg, synes det er morro :D[/quote'] Så godt at noen gjør det. Her i Bergen er det så gruelig mye syting over det. Selv bodde jeg i en nynorsk kommune 9 av mine første leveår, men da skrev jeg bokmål. Jeg leste jo mest bokmål. Flytta så til Haugesund som bruker mest bokmål, og der var jeg faktisk flinkere i nynorsk enn bokmål. Forstå det den som kan.
-Fisken- Skrevet 14. august 2004 Forfatter #2513 Skrevet 14. august 2004 Jg synes konservativ nynorsk er finnest, jeg. Det klinger så fint
Saeria Skrevet 14. august 2004 #2514 Skrevet 14. august 2004 Jg synes konservativ nynorsk er finnest' date=' jeg. Det klinger så fint [/quote']
-Fisken- Skrevet 14. august 2004 Forfatter #2516 Skrevet 14. august 2004 Var i byen i dag med en venninne. Hun har overnattet, hadde det kjempekoselig. Dro til byen for å kjøpe en Mudd-bukse jeg hadde hengt av. FAnt ut at den ikke var så fin likevel, men fant to andre. Da jeg stod inne i prøverommet, fant jeg en nydelig, rød genser. Fikk problemer med å velge hva jeg skulle kjøpe. Endte opp med en mørk Diesel olabukse og genseren. DEn lyse Mudd-buksen holder jeg av til mandag, så får vi se. Snart skal mamma og jeg grille. Elsker grillmat! Skal bare være hjemme i kveld, alene. Orker ikke annet.. TRor jeg trenger å tenke ordentlig gjennom saker og ting. Kjæresten har fortsatt ikke ringt.. Desutten kommer det slemme tanker om kroppen min opp i hodet, spesielt etter at venninnen min sa jeg hadde lagt på meg litt.
Saeria Skrevet 14. august 2004 #2517 Skrevet 14. august 2004 Dumt med de tankene. Håper de lusker seg ut av hodet ditt. Kos deg ved grillen i kveld!
Gjest Ethereal Skrevet 14. august 2004 #2518 Skrevet 14. august 2004 Kos deg hjemme i kveld, kjære du Jeg skal også være hjemme; skal se litt på TV, kanskje drikke litt vin, og så skal jeg se film litt senere. Jeg skal jobbe i morgen også, for jeg liker ikke å være uforberedt til noe som helst. Du er heldig som har kjøpt klær; jeg har lyst på klær, men skal vente til ferien, for jeg finner kanskje noe fint da. Enten i Budapest, eller i Oslo etter det.
Gjest 1111 Skrevet 14. august 2004 #2519 Skrevet 14. august 2004 Jag bort de dumme tankene, ta det heller som et kompliment siden du vil legge på deg (ja, jeg vet det er vanskelig). Grattis med nye klær!
-Fisken- Skrevet 14. august 2004 Forfatter #2520 Skrevet 14. august 2004 Takk Kunne ønske jeg fortsatt ville legge på meg, Nå tenker jeg noe helt annet :-? Vil ikke bli anorektisk igjen, det vil jeg ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå