Gjest Lilleulv Skrevet 13. august 2004 #2484 Skrevet 13. august 2004 Tror jeg oxo hadde blitt muggen på typen hvis jeg var deg :veldigsur: Det er ikke så positivt det der da... Har du møtt han nå eller? Dere må nesten snakke om det her og bli litt tryggere på hverandre tror jeg. Hvis du bare får ta utapå buksa hans så er det ikke rart det ikke blir noe action... Det er jo tydelig at han skammer seg over det her, og det gjør alt mye værre... Håper det ordner seg for dere
-Fisken- Skrevet 13. august 2004 Forfatter #2485 Skrevet 13. august 2004 Hei igjen. Har fått snakket litt med kjæresten, ting er bitte litt bedre, men ikke så mye. Sendt melding og spurt om vi skal være sammen i dag, men han har ikke svart. Greit, han sover vanligvis til rundt 4, men nå er klokka faktisk over 5. Blir så irritert!
Gjest Meteora Skrevet 13. august 2004 #2486 Skrevet 13. august 2004 Håper det ordner seg etterhvert..
Gjest 1111 Skrevet 13. august 2004 #2489 Skrevet 13. august 2004 Håper det ordner seg.. Og du, du er ikke egoistisk, jeg håper bare ikke dette kommer til å ødelegge noe mellom oss..
Gjest Ethereal Skrevet 13. august 2004 #2490 Skrevet 13. august 2004 Hei, vennen jeg har litt dårlig samvittighet fordi jeg ikke har hatt energi til å skrive her i det siste. Har vært litt utenfor, mye pga hodepine og ryggen min. Men det går bedre nå
-Fisken- Skrevet 13. august 2004 Forfatter #2491 Skrevet 13. august 2004 Mylian: nei, jeg vil ikke det skal det Håper vi er venner for alltid Ethereal: Det skal du ikke ha dårlig samvittighet for, jeg skjønner deg godt. Jeg har selv slitt mye med hodepine, jeg vet hvor ille det er. Så bra at du er på bedringens vei! Koselig å høre Funnet meg den fine buksa! En Mudd-bukse. DEn var ikke så veldig dyr heller, kostet 600 kr. Hengte den av, så skal kjøpe den i morgen.
Gjest 1111 Skrevet 13. august 2004 #2492 Skrevet 13. august 2004 Deilig å finne fine klær! Har kastet ut halve klesskapet mitt i dag (eller mer) fordi det meste er for smått. har ikke penger til å kjøpe nye med det første, men gleder meg til den tid :D
-Fisken- Skrevet 13. august 2004 Forfatter #2494 Skrevet 13. august 2004 Gleder meg til jeg kan kaste ut klær jeg og. Hvor mye veier du nå, Mylian? Saeria: tusen takk Jeg må si jeg er ganske lei meg. Kjæresten svarte aldri på meldingen. Greit nok at han ikke har penger (om det er tilfelle) men det finnes faktisk noe som heter hustelefon. Spurte han i går om han trodde det kom til å bli slutt mellom oss når skolen begynner igjen, ettersom vi bor såpass langt unna hverandre. Han ble nesten sjokka da jeg spurt om det, nesten litt snurt. "Nei, hvorfor skulle det det? TRor du det?" sa han. Hvorfor oppfører han seg som han gjør nå, da? :-(
Gjest 1111 Skrevet 13. august 2004 #2495 Skrevet 13. august 2004 Hvor mye veier du nå' date=' Mylian? [/quote'] Hvor mye jeg veier? nei, det vet jeg ærlig talt ikke. og jeg har ikke lyst til å vite det heller.
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #2500 Skrevet 13. august 2004 Huff da fisken. Håper alt ordner seg mellom gutten din og deg.Og håper nå du får en god helg tross alt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå