Eplegrønn Skrevet 11. august 2004 #2461 Skrevet 11. august 2004 Mange glade beskjeder på en gang det Fisken! :-) Flott! Men pølse er godt det assa..
-Fisken- Skrevet 11. august 2004 Forfatter #2462 Skrevet 11. august 2004 Beklager, jeg liker ALT utenom pølser Tilogmed snegler, blåskjell og sånne ting går ned Greit, klarer ikke lever heller.
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #2463 Skrevet 12. august 2004 Næææh, kult! Forresten - jeg kom inn på skole idag.
-Fisken- Skrevet 12. august 2004 Forfatter #2464 Skrevet 12. august 2004 Så bra! :D Gratulerer. Skole? Er ikke du et år eldre enn meg da? Kom du inn på det du ville`?
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #2465 Skrevet 12. august 2004 Takk! Skal gå 2. nå. Kom inn der jeg ville, ja.
-Fisken- Skrevet 12. august 2004 Forfatter #2469 Skrevet 12. august 2004 JEg er sur på kjæresten! Forteller om det senere, har litt dårlig tid, skal trene styrke før jeg skal til byen med en venninne. Skulle egentlig på intervju hos tv2 for no tekst-tv jobb-greier, men tror jeg dropper det. har ikke tid, skal trene to dager i uken, og mamma passer ikke emma 4 dager i uken akkurat. Det får holde med trenerjobb.
Gjest Lilleulv Skrevet 12. august 2004 #2470 Skrevet 12. august 2004 Hei! Hva skjer med kjæresten? :-? Grattis med trenerjobb da. Det høres gøy ut Var veldig positiv etter legebesøket i dag. Nå kommer jeg meg til psykolog oxo som du har anbefalt meg Jeg er ikke deprimert lenger, og synes ting går bra, men sliter litt med ettervirkninger av det jeg har vært igjennom. Hvis vi skal noe sted eller skal på noe med mange mennesker f.eks. kan jeg bli stressa og vil ikke dra. Men når jeg først kommer meg dit så blir det bra allikevel. Sånn var jeg aldri før jeg ble syk, jeg var jo ultrasosial. Jeg orker liksom ikke så mye mas heller... Hvis mange ringer eller kommer på besøk på én gang så trekker jeg meg unna. Utrolig rart, det er ikke helt meg. Men nå skal jeg få fiksa på det håper jeg, så blir det bra. Ønsker deg oxo alt godt, fisken! Du må bare være sterk og ha tro på deg selv!!
smykkeskrin Skrevet 12. august 2004 #2472 Skrevet 12. august 2004 Så masse som skjer med deg nå for tiden da. Det blir sikkert kjempegøy å være trener, .. Håper du får en flott dag :-D
-Fisken- Skrevet 12. august 2004 Forfatter #2474 Skrevet 12. august 2004 Jeg er ikke deprimert lenger, og synes ting går bra, men sliter litt med ettervirkninger av det jeg har vært igjennom. Hvis vi skal noe sted eller skal på noe med mange mennesker f.eks. kan jeg bli stressa og vil ikke dra. Men når jeg først kommer meg dit så blir det bra allikevel. Sånn var jeg aldri før jeg ble syk, jeg var jo ultrasosial. Jeg orker liksom ikke så mye mas heller... Hvis mange ringer eller kommer på besøk på én gang så trekker jeg meg unna. Utrolig rart, det er ikke helt meg. Men nå skal jeg få fiksa på det håper jeg, så blir det bra. Det er akkurat som å lese noe jeg har skrevet selv. Akkurat sånn er jeg og.. DA vi skulle på avslutningstur med 10.klasse, ble jeg med, gledet meg masse. DA vi kom frem, etter mange timer i buss, fikk jeg dundrende hodepine, og måtte dra hjem igjen :-? Grunnen til at jeg er sur på kjæresten, er at vi ikke har sett hverandre på nesten 2 uker - pga han. Han kom hjem på søndag kveld, men var da for sliten til å møte meg. Forståelig. På mandag hadde vi avtalt å være sammen, men neida, han skulle få besøk av noen venner. På tirsdag overnattet han hos en annen venn. I går skulle vi være sammen, men det hadde han tydeligvis glemt da jeg snakket med han på msn. Jeg spurte hva han skulle den kvelden; nei, han skulle være alene og slappe av, sove masse. Jeg fikk ikke komme til han heller, han ble skikkelig sur på jeg spurte. Han ville møte meg, men orka ikke. "Du har jo fingrer!" sa han. "Herregud, jeg vil ikke møte deg fordi jeg er kåt, men fordi jeg savner deg.." "fingrene dine er i alle fall hardere enn det jeg blir" svarte han. Tydelig at han skammer seg... Men hallo, det er ingen grunn for ikke å være sammen med meg. Jeg gidder ikke sende han melding eller ringe før han gjør det. Han hadde sagt hei til meg på msn, men da var jeg i byen.
Gjest 1111 Skrevet 12. august 2004 #2475 Skrevet 12. august 2004 Huff da... hva skammer han seg for da? skjønte ikke helt den delen. Lenge siden jeg har prata ordentlig med deg nå jo mye opptatt? Håper det ordner seg med kjæresten
-Fisken- Skrevet 12. august 2004 Forfatter #2476 Skrevet 12. august 2004 Lenge siden ja :-( Vi må begynne å sende pm igjen! Hva han var flau over.. Hvis du leser tidligere i dagboken, så hadde du skjønt det Han har ikke blitt stiv når vi har prøvd å ha sex..
Gjest 1111 Skrevet 12. august 2004 #2477 Skrevet 12. august 2004 Ja, sende pm ja Må nok oppdatere meg i dagboka di skjønner jeg. har ikke hatt så mye tid her inne i det siste, men skjønner jeg har gått glipp av the good stuff Begge problemene ordner seg nok :D Hvordan har du det ellers da?
-Fisken- Skrevet 12. august 2004 Forfatter #2478 Skrevet 12. august 2004 Tja, jeg har det vel greit.. Står litt om det før i dagboken.
Gjest 1111 Skrevet 12. august 2004 #2479 Skrevet 12. august 2004 Jeg er da ikke helt uoppdatert har nå lest de siste ti-tolv sidene dine. snakker om nå jeg vennen :D
-Fisken- Skrevet 12. august 2004 Forfatter #2480 Skrevet 12. august 2004 Åja.. Hehe. Joda. Jeg har det greit nok. Gleder meg til å begynne på skolen igjen, tror ting bedrer seg da.. Håper det blir bedre i alle fall. Det MÅ det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå