-Fisken- Skrevet 10. august 2004 Forfatter #2421 Skrevet 10. august 2004 Ny dag, nye muligheter og drepende varme. Neida, skal ikke klage over varmen. Men klager over hodepinen min. Lunacia: hvor var det du kjøpte cheddaren? Kanskje du kan få den impotert? Arkana: Hadde en fin dag i går. Var og badet sammen med Emma og en venninne på Nøkkelvann. Etterpå.. Hm, hva gjorde vi? Ehh.. Vi bare satt og snakket og sånt. Lagde oss den herlige sjokoladekaken Stor til alle som er innom dagboken min! Lurer på hva jeg skal i dag.. Egentlig skulle jeg være smmen med kjæresten i går, men neida, han sov visst for lenge til det sa han. Puh. Greit, han våkna 5, og for å rekke bussen sin må han ta t-banen som går litt på elleve, men likevel. Vi hadde en liten krangel, og det endte med at han ble skikkelig sånn, sur, jeg? Hvorfor det? Og bla bla bla. Så satte han bilde av meg på msn. HAn er nå søt da. Gleder meg til å se han igjen, har ikke sett han på 1 1/2 uke, siden vi begge har vært bortreist.
-Fisken- Skrevet 10. august 2004 Forfatter #2422 Skrevet 10. august 2004 hei, vennen Håper det går bra med deg... Joda, det går så der. Skjønner ikke hvorfor jeg klager, jeg har det jo kjempebra. Har masse gode venner, en herlig kjæreste, en nydelig valp og skal begynne på ny skole og få masse nye venner. Likevel er det et eller annet som ødelegger oppi hjernen. Men jeg vet at det skal bli bedre, jeg vet det! Så derfor kan jeg vel si at jeg har det bra. Bortsett fra maten. DEt føles ut som jeg ikke har kontroll lenger. DEt gikk så bra en periode, men svup! ned i dypet igjen. Det er vel sånn det er, snart er jeg på toppen av berget! Jeg vet jeg kommer dit.
Bokalven Skrevet 10. august 2004 #2425 Skrevet 10. august 2004 Lunacia: hvor var det du kjøpte cheddaren? Kanskje du kan få den impotert? I Sverige... På en matbutikk der... Lurer på hva jeg skal i dag.. Egentlig skulle jeg være smmen med kjæresten i går, men neida, han sov visst for lenge til det sa han. Puh. Greit, han våkna 5, og for å rekke bussen sin må han ta t-banen som går litt på elleve, men likevel. Vi hadde en liten krangel, og det endte med at han ble skikkelig sånn, sur, jeg? Hvorfor det? Og bla bla bla. Så satte han bilde av meg på msn. HAn er nå søt da. Gleder meg til å se han igjen, har ikke sett han på 1 1/2 uke, siden vi begge har vært bortreist. 1 1/2 uke er ingenting. Tror det lengste vi har vært vekke fra hverandre er ca 2 måneder.
Arkana Skrevet 10. august 2004 #2427 Skrevet 10. august 2004 God cheddar er vanskelig å finne i Norge ja. I ferskvaredisken på Ultra har de ganske bra.
Bokalven Skrevet 10. august 2004 #2429 Skrevet 10. august 2004 God cheddar er vanskelig å finne i Norge ja. I ferskvaredisken på Ultra har de ganske bra. Kikket der i går, jeg, men så ingen. Fant annen god ost, da.
Arkana Skrevet 10. august 2004 #2430 Skrevet 10. august 2004 Centra og Meny har også god cheddar fra tid til annen. Tror jeg kjøpte det på Meny sist faktisk.
-Fisken- Skrevet 10. august 2004 Forfatter #2431 Skrevet 10. august 2004 I Sverige... På en matbutikk der... 1 1/2 uke er ingenting. Tror det lengste vi har vært vekke fra hverandre er ca 2 måneder. 1 1/2 uke er lenge når man bare har vært sammen i 3 uker
Arkana Skrevet 10. august 2004 #2433 Skrevet 10. august 2004 Det lengste jeg har vært borte fra sambo er 3 mnd, lengden på hvert semester den tiden jeg studerte i England. Det var hardt. :-(
Bokalven Skrevet 10. august 2004 #2434 Skrevet 10. august 2004 Hvilken ost da Lunacia? Hvilken jeg kjøpte? Åh, hva heter den igjen? En som ser ut som rullekake, men det er hvitløksost. Kjempegod... Kanskje jeg skulle spise litt kjeks med ost?
Gjest 1111 Skrevet 10. august 2004 #2435 Skrevet 10. august 2004 Hvilken jeg kjøpte? Åh, hva heter den igjen? En som ser ut som rullekake, men det er hvitløksost. Kjempegod... Kanskje jeg skulle spise litt kjeks med ost? Den er god! spesielt på ritz-kjeks eller baguetter..
Bokalven Skrevet 10. august 2004 #2436 Skrevet 10. august 2004 Ritz er nam. Spesielt nå som det er varmt om man trenger litt salt.
-Fisken- Skrevet 10. august 2004 Forfatter #2437 Skrevet 10. august 2004 Å, ritz kjeks! Men guri, de er slemme saker :-?
-Fisken- Skrevet 10. august 2004 Forfatter #2438 Skrevet 10. august 2004 I én pakke er det 1050 kalorier! :o Men man må jo kunne kose seg litt da.
Bokalven Skrevet 10. august 2004 #2439 Skrevet 10. august 2004 Man trenger ikke spise en hel pakke, da...
-Fisken- Skrevet 10. august 2004 Forfatter #2440 Skrevet 10. august 2004 15 1/2 kalori i en.. Jaja. :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå