Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har fått tre gnagsår mellom hver stortå! Er så vondt, det dunker skikkelig. Au :-(

Du har vel ikke gått med sånne sko som man har dings mellom stortå og "peketå", vel? :fy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:trøste: ikke bra det med maten altså - får håpe at det ordner seg etterhvert.

:ler: litt år jeg hører om mamman din, og det at hun tror du er blitt satanit. Det er akkurat som å høre min mamma, hun sa akkurat det samme da jeg "begynte" å gå i svart, eneste problemet mitt var at jeg alltid har brukt svarte klær. Men det hjalp ikke når hun så Nemi stripene for første gang, da ble det; "Du er helt sånn som Nemi nå." :riste: oppgitt på hodet

Skrevet

Takk :)

Føler meg bedre i dag.

JEg vet at det med maten blir bedre når jeg begynner å gå til psykologen igjen etter ferien.

Mobilen min funker! :D :hoppe: Meldinger og sånt no som jeg har fått mens den ikke funka, får jeg ikke. Men, men, det er jo ikke så ille.

iingvild: takk :)

Lunacia: jo, jeg hadde sånne sko :oops: Men de er så fine :ler:

Lythande: heldigvis har mamma forstått at jeg ikke er satanist. Jeg sa at jeg kjenner meg mye igjen i gothere. Hun aner jo ikke hva det vil si, så nå er jeg nødt til å kjøre ut masse om det til henne :ler:

DEt er fiiiiiiiiint vær!

JEg og venninnen min som har overnattet her, skal dra å bade på Nøklevann etterpå. Vannet er herlig der :)

Skrevet

Ville bare si hei og ønske deg en fin dag :)

Håper ting ordner seg :trøste: :klem:

Skrevet
Lunacia: jo, jeg hadde sånne sko :oops: Men de er så fine :ler:

Ja, men du må jo passe på tærne dine!

Skrevet

Ja, men du må jo passe på tærne dine!

Jepp, spesielt siden jeg er Fisk. SKal ikke mye til for at jeg får gnagsår, nei.

Men likevel.. Skoene er fiiiiiiiiine, og jeg betalte 200 for dem. :sjarmor:

Får begynne å ha plaster på når jeg skal bruke dem, så går det nok bra :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Det er mye rart som skjer oppi hodet og med kroppen når man modnes og blir mer voksen. Det er skummelt, men også nødvendig. Du er tøff og sterk, så du klarer deg helt sikkert :) Husk på det jeg har sagt om kroppen og maten---maskin og brennstoff.

Pizza med kyllingfilet, squash, gul paprika, banan og cashewnøtter anbefales. Cheddar og Norvegia på toppen, og i tillegg dressing av kesam, karri, salt, sukker, litt sennep, koriander og kanel.

Skrevet
Det er mye rart som skjer oppi hodet og med kroppen når man modnes og blir mer voksen. Det er skummelt, men også nødvendig. Du er tøff og sterk, så du klarer deg helt sikkert :) Husk på det jeg har sagt om kroppen og maten---maskin og brennstoff.

Pizza med kyllingfilet, squash, gul paprika, banan og cashewnøtter anbefales. Cheddar og Norvegia på toppen, og i tillegg dressing av kesam, karri, salt, sukker, litt sennep, koriander og kanel.

DEt skal jeg prøve! :D

Saeria: :klem:

Skrevet

Jeg har snart spist opp cheddaren min, og jeg har fortsatt ikke funnet noe sted i Norge som selger skikkelig cheddar. Den fra Tine er ikke like god!

Skrevet

Lythande: heldigvis har mamma forstått at jeg ikke er satanist. Jeg sa at jeg kjenner meg mye igjen i gothere. Hun aner jo ikke hva det vil si, så nå er jeg nødt til å kjøre ut masse om det til henne :ler:

Jeg har gitt opp å forklare hva jeg er eller ikke er til min mamma, hun vil bare ikke skjønne. :ler:

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hei fiske-jenta.

hvordan går det i dag? Ikke noe gøy å lese når det ikke går bra :(

sende meg en PM hvis du vil "snakke"!

:klem:

Skrevet

Hei Fisken! Puh, så varmt det er! Er helt avhengig av vifta her jeg sitter. Hatt en fin dag?

Skrevet

Hei du fisken.

Takk for hyggelig hilsen i dagboken min.

Etter å ha vært borte fra KG i tre uker er det MASSE å sette seg inn i her :)

Skrevet

Hey you... Du gikk i går rett før jeg fikk skjansen til å si hei (msn altså) :fy: ..

Håper du har lagt deg, og skal sove heele natta. Og våkne opp glad og utvilt..

Skrevet

Hey Fissjy! Takker for hilsen i skisseblokken min! Ha en fortreffelig aften!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...