-Fisken- Skrevet 8. august 2004 Forfatter #2381 Skrevet 8. august 2004 JEg har egentlig veldig godt av å være uten mobilen Bamboo: hørt om sit-ups? iingvild: Det er jo nesten bare en uke igjen av ferien! Guri malla så vær det er! DEt er varmere enn da jeg var i Hellas. Morro
Arkana Skrevet 8. august 2004 #2382 Skrevet 8. august 2004 Ja, det er sannelig varmt. Men etter å ha vært i badstu i London i en uke føles dette ganske så svalt.
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #2383 Skrevet 8. august 2004 Hjernen styrer. Magen min har fått nok sitte øpps.
-Fisken- Skrevet 8. august 2004 Forfatter #2384 Skrevet 8. august 2004 Prøvd hypnose? Hjerne, gjør magen min sterk!
Saeria Skrevet 8. august 2004 #2385 Skrevet 8. august 2004 Håper magen er glad ogjen nå! Drømte om deg i natt Fisk. Det står mer om det i boka mi.
-Fisken- Skrevet 8. august 2004 Forfatter #2386 Skrevet 8. august 2004 MAgen er ikk så veldig mye bedre. Men magen min er sånn i perioder den da. BAre den er normal igjen til i morgen når jeg skal møte kjæresten igjen, så
Gjest Otilie Skrevet 8. august 2004 #2387 Skrevet 8. august 2004 Hei Titter innom med en søndags- og håper du får en super fin dag! Glad i deg Klemmer fra Otilie
Eplegrønn Skrevet 8. august 2004 #2388 Skrevet 8. august 2004 Du skal få et eple til meg du Fisken, så skal du se du blir bra i magen din :trøste: *et eple om dagen er bra for magen* Klem
Bokalven Skrevet 8. august 2004 #2389 Skrevet 8. august 2004 God morgen... Eh... Kanskje ikke helt. Hei!
Gjest Lilleulv Skrevet 8. august 2004 #2390 Skrevet 8. august 2004 Heisann!! Alt bra med deg? Skulle bare innom med en hilsen jeg *klem*
-Fisken- Skrevet 8. august 2004 Forfatter #2392 Skrevet 8. august 2004 Alt står flotters til! Nettopp vært og badet med noen venner. Emma ville ikke bade, da. ALt var bare veldig skummelt. JEg vil ha pannekaker! Men har ikke egg Saeria:
Saeria Skrevet 8. august 2004 #2395 Skrevet 8. august 2004 Saeria: Fisken har snæxi rompe! Fisken har snæxi rompe!
Saeria Skrevet 8. august 2004 #2397 Skrevet 8. august 2004 Ikke sant! Ikke ofte jeg får sjekke romper på en søndag!
-Fisken- Skrevet 8. august 2004 Forfatter #2398 Skrevet 8. august 2004 Håper magen er glad ogjen nå! Drømte om deg i natt Fisk. Det står mer om det i boka mi. Dæven, så ikke det jeg! Må lese etterpå Har fått tre gnagsår mellom hver stortå! Er så vondt, det dunker skikkelig. Au :-( Var på kino og så Donnie Darko i dag. Likte den kjempegodt.. Selv om han har helt andre problemer enn meg, kjente jeg meg likevel litt igjen. Begynner å tenke for mye igjen. Føler på en måte at jeg ikke er meg selv.. Hvem er jenta som har begynt å gå i mørke klær og sort neglelakk? Den utadvente, sprøe jenta, som finner på så mye rart? Som er tøff munnen? Som har selvtillit? Føler meg som den lille jenta jeg var ved juletider. Trist, grå. En skygge. Blek, lei seg. GRåt konstant. Jeg var helt tom. Nå er jeg på en måte begge deler. Jeg har fått selvtillit, men likevel er jeg den lille sjenerte og deprimerte jenta. Det går verre med maten nå. Det jeg har klart å bygge meg opp de siste månedene, har falt sammen igjen. Jaja, får bare håpe på det beste. DEt skal gå, en gang skal jeg bli frisk. Får bare smøre meg med tolmodighet.
iingvild Skrevet 9. august 2004 #2400 Skrevet 9. august 2004 Håper du får en fin dag, og at problemene forsvinner etter en stund! Du fortjener det beste! I
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå