Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde dere det koselig? :)

Genseren jeg kjøpte i dag, var en stor kosegenser med hette. Da mamma så den, sa hun: jasså, den er svart ja. Bombe.

Jeg kommer ikke over at hun tror jeg har blitt satanist :ler:

Da jeg var på fest i går, kødda noen med låsen til sykkelen min. Jeg fikk nøkkelen ned, og der satt den. Går ikke an å vri den noe vei, og ut av låsen vil den ikke. Utrolig kjipt :(

Mobilen min funker heller ikke, det er noe galt med operatøren. Får helt fnatt av å ikke ha mobil! Har ikke hatt dekning siden i går, og får det ikke før på mandag.

Skulle egentlig på grill-fest i dag, men pga mamma ble jeg hjemme. HAdde skikkelig krangel i dag.

Jeg kom hjem rimlig sent, og var litt for full..

Pluss noen småbagateller.

Er heldigvis venner igjen nå da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med jobben!

Må nesten :ler: litt av mammaen din som tror du har blitt satanist. Det er jammen ikke lett å være forvirra mamma som ser på sin sortkledde datter, sukker oppgitt og tenker: "Hun som var så uskyldig for en liten stund siden." :ler:

Skrevet

Ikke sant :ler:

I alle fall når jeg tok på svart neglelakk! :sjarmor:

Skrevet
Ikke sant :ler:

I alle fall når jeg tok på svart neglelakk! :sjarmor:

:ler:

Skrevet

Ja, vi koste oss masse! :)

Har du ikke fastlinje, Fisken?

Skrevet
Ja, vi koste oss masse! :)

Har du ikke fastlinje, Fisken?

Mener du mobilen?

Skrevet

Gratulerer med jobb da, høres bra ut. Så herlig å være tilbake til normal fuktighet igjen, deilig å kunne bevege seg uten å bli gjennomvåt av svette. :-? Skal på visninger med en venninne i morgen, elsker å se hvordan folk bor. :ler:

Skrevet

Mener du mobilen?

Nei, fastlinje! Fastlinje er jo det motsatte av mobil. :) Mobiltelefon har jo i bevegelse, ikke fast i huset...

mobil

(fra lat., av movere 'sette i bevegelse') bevegelig, flyttbar, transportabel, løs m-e tropper / m- arbeidskraft / med sykkel blir en mer m- / jeg er lite m- for tiden .

Skrevet

Nei, fastlinje! Fastlinje er jo det motsatte av mobil. :) Mobiltelefon har jo i bevegelse, ikke fast i huset...

Jeg har det, men tenk på meldingene jeg ikke får lest! :o

Også får jeg ikke sendt melding.

De fleste vennene mine har bare mobilnummeret mitt, så hvis de ringer, ringer de der.

:grine:

Skrevet

Ah, det er jo dumt. Jeg får ikke så mye tekstmeldinger, jeg. Og jeg bruker oppgi fasttelefonnummeret mitt også. Selv om jeg har hatt mobil siden 1996 eller 1997 klarer jeg meg fint uten skulle jeg glemme den hjemme eller noe. Det skjer. ;)

Skrevet

Heldig, du.

Jeg er AVHENGIG!

Skrevet

Kanskje det er bra at du ikke har mobil for øyeblikket, da? ;)

Skrevet
:vinke: Tenkte det var på tide at jeg stakk innom din dagbok også og hilste på.
Skrevet

Sikkert sant det, Lunacia :ler:

Tabby: så koselig! :D

MAgen min har blitt en gassballong :o

Skrevet

Fisken min, ikke gøy med oppblåst mage. :(

Skrevet

:) Håper du overlever siste dag uten mobil! Du kan jo sende gratis meldinger fra nettet, men det hjelper jo lite når du ikke får svar, men du kan jo evt opplyse om fast telefon nr du kan nåes på! :)

Nyt sola i dag også, skulle tro det var nå sommeren starter, men nei da, nå er snart ferien slutt.... Buh....

:kul:

Skrevet

Du overlever nok en dag til uten mobil skal du se. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...