Lythande Skrevet 6. august 2004 #2341 Skrevet 6. august 2004 Bare innom for å ønske deg en riktig fin helg.
-Fisken- Skrevet 6. august 2004 Forfatter #2342 Skrevet 6. august 2004 Vær forsiktig med brødmat til Emma da, i alle fall grovt brød. :-) Ingen hund lider så lenge den har tilgang til fôret sitt. Eventuelt kan du kanskje prøve å bytte fôr? Hva bruker du? Jeg er ikke sikker på hva det heter, men det er det hun har fått hos oppdretterene også. DEt er to typer, blandet..
-Fisken- Skrevet 6. august 2004 Forfatter #2343 Skrevet 6. august 2004 Oppdretteren min halvkokte faktisk opp vannet til valpene før hun puttet det oppi tørrfôret, slik at de små kulene ble ganske store og myke. Jeg visste jo ikke at oppdretteren halvkokte vannet, og hunden ville ikke spise opp den maten jeg hadde lagt oppi lunket vann. Isåfall, da vannet var halvkokt, spiste han det. :-) Vi har også varmt vann i, fikk beskjed om det. Oppdretterene sa at vi skulle gi henne foret med leverpostei på. Får prøve det, og se om det blir bedre. Emma ble så liten at vi ikke kom oss til Rundvann. Nå er det jo ganske langt, 5 km hver vei ca. Også den varmen.. Jeg bærte henne for det meste. Gikk nok halvveis til Rundvann og tilbake. Nå ligger hun og sover i sengen min, fullstendig utslitt
Gjest Otilie Skrevet 6. august 2004 #2344 Skrevet 6. august 2004 Hei vennen Koselig å ha deg tilbake her,og på msn :D Du er en kjempe herlig jente som man bare blir mer og mer glad i for hver dag som går! Tusen takk for kjempe koselig kort! Er Emma blitt stor da? Vi har fått kanin-babyer, vi. Så små og søte Kjempe glad i deg! Mange klemmer fra Otilie
Bokalven Skrevet 6. august 2004 #2345 Skrevet 6. august 2004 Min kjære løper rundt Nøklevann noen ganger... Han brukte å gjøre det mye mer da han bodde der han kommer fra.
Saeria Skrevet 6. august 2004 #2346 Skrevet 6. august 2004 Så kos med vovve! *Saeria drømmer seg bort*
iingvild Skrevet 6. august 2004 #2347 Skrevet 6. august 2004 Håper du og vofsen får en kjempe fin helg, ingen av dere må slite dere ut, men kose dere i sola! Klem Ingvild
smykkeskrin Skrevet 6. august 2004 #2348 Skrevet 6. august 2004 Det er kjemdeilig å gå opp til Rundvann. Har allerede tatt to turer jeg... Etter jeg kom tilbake fra syden orker jeg ikke å ligge i sola, så da går jeg meg heller en tur . Kjempedigg... Men tror nok ikke stakkars lille Emma orker hele den turen enda, du får trene henne opp.. Og med deg som eier blir hun sikkert kjempesprek
Arkana Skrevet 6. august 2004 #2350 Skrevet 6. august 2004 Hei Fisken! Da var jeg på plass igjen, med ørlite KG-abstinenser. Håper du har hatt en fin uke! :-)
-Fisken- Skrevet 7. august 2004 Forfatter #2351 Skrevet 7. august 2004 Jeg har hatt en herlig uke Men er rimlig trøtt n¨å, vært på fest i hele kveld. Det er nok leggetid for Fisker.. Natta
-Fisken- Skrevet 7. august 2004 Forfatter #2352 Skrevet 7. august 2004 Nå tror mamma at jeg er satanist. I går hadde jeg på meg en svart topp, et stort kors rundt halsen og en hvit linbukse. Også svart neglelakk. Hun ble dritsur, sa at jeg så ut som dracula, en skikkelig satanist. Jaja.. Det skal ikke være lett. Jeg har den stilen jeg vil, uansett.
smykkeskrin Skrevet 7. august 2004 #2353 Skrevet 7. august 2004 Nå tror mamma at jeg er satanist.quote]
Gjest Otilie Skrevet 7. august 2004 #2354 Skrevet 7. august 2004 Nå tror mamma at jeg er satanist. Antrekket ditt hørtes kjempe stilig ut,forresten! Håper du får en kjempe fin lørdag! Klemmer fra Otilie
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #2355 Skrevet 7. august 2004 Veit du når man får 2. inntak til skoleplass?
-Fisken- Skrevet 7. august 2004 Forfatter #2357 Skrevet 7. august 2004 Veit du når man får 2. inntak til skoleplass? Aner ikke.. Men gå inn på www.vigo.no, kanskje du finner noe der Nettopp vært i byen og kjøpt en bukse, en genser og en topp. Fått meg jobb og! :D Skal være visningsasistanse, skal bare være der mens folk ser på leiligheten. Får 550 kr per gang! Guri.. Ikke værst
Bokalven Skrevet 7. august 2004 #2360 Skrevet 7. august 2004 Lythande og jeg har også vært i byen i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå