Lythande Skrevet 5. august 2004 #2321 Skrevet 5. august 2004 :sitter i stolen og venter i spenning på at Fisken skal fortelle om ferien sin smiley:
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #2323 Skrevet 5. august 2004 Velkommen tilbake fisken. Kos å se deg igjen
-Fisken- Skrevet 6. august 2004 Forfatter #2325 Skrevet 6. august 2004 Jau Fisken svetter! Rommet er sykt varmt, og fingrene svetter av all KG-gjennomgang. Fisken har fisket Har alltid digga å fiske, har vært noe pappa og jeg har hatt får oss selv. Fikk 3 svære sei :D Er litt sliten nå, kjørt bil i 8 timer. Hadde det kjempefint i Valldal. Farmoren min ble med også, så det var koselig. Vi klippet gresset (noe som tok 3 timer, det er SVÆR tomt, og gresset var nesten en meter høyt) fisket, besøkter Zakariasdammen, plukket masse moreller, rips og plommer. (stor have.) Jeg og en venninne spiste litt vel mye moreller Merker det i magen allerede. Var så fint å være på ferie med pappa uten stemoren min. Det er ikke lett for han for tiden, hun er rett og slett ikke god. Da han fortalte at vi skulle til Valldal i 4 dager, klikket hun helt og påstod at dette var noe vi haded planlagt mot henne i lengre tid. Hun la seg før pappa, sa ikke natta en gang. Om morgenen hadde hun dratt da han sto opp, uten et hade eller en liten lapp en gang. Lurer på hvordan det var for han å komme hjem i dag.. Huff. Men tror det var deilig å komme litt bort fra alt disse 4 dagene. Kjæresten kommer ikke hjem før på søndag, savner han! HAr ikke sett han siden lørdag :-( Fisken er sulten!
-Fisken- Skrevet 6. august 2004 Forfatter #2326 Skrevet 6. august 2004 Å, for en strålende morgen! :D
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #2327 Skrevet 6. august 2004 Fint at du har kost deg sammen med faren din Var Emma også med?
Eplegrønn Skrevet 6. august 2004 #2328 Skrevet 6. august 2004 Her høljer det ned.. Men det er varmt 8)
Gjest Lilleulv Skrevet 6. august 2004 #2329 Skrevet 6. august 2004 Koselig at du er tilbake, og koselig å høre at du har hatt en bra ferie I dag er det svinevarmt i Kristiansand. Vil på stranda, men samboeren min har begynt å fjerne lister og skal legge gulv i gangen :o akkurat nå... Jeg er ikke noe tess alene på stranda, må ha noen å snakke med Ha en fin dag fishy!
Midnattsol Skrevet 6. august 2004 #2330 Skrevet 6. august 2004 Velkommet tilbake, Fisken og Emma. God helg. :kysse:
-Fisken- Skrevet 6. august 2004 Forfatter #2331 Skrevet 6. august 2004 Emma var med, ja Hun elsket å løpe rundt der, og hun var til og med med oss da vi var ute og fisket i båt. Hun sovnet til lyden av motoren Hun fikk to flått mens vi var der, begge på det ene øret. Er glad jeg fikk tatt dem før de ble for store. Her er det også kjempevarmt! Men det er overskyet. Tenkte jeg skulle ta med Emma til et vann som ligger en times tid unna, kanskje hun vil bade med meg
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #2332 Skrevet 6. august 2004 Jeg så en diger huggorm på Nøklevann idag! :o
Gjest Meteora Skrevet 6. august 2004 #2333 Skrevet 6. august 2004 Velkommen tilbake, så fint at du har hatt det bra Puh, det er varmt her hos meg også! Snart er jeg på vei til det store utland, og kjæresten Håper du får en fin helg :D
-Fisken- Skrevet 6. august 2004 Forfatter #2334 Skrevet 6. august 2004 Jeg så en diger huggorm på Nøklevann idag! :o Du bor sannelig ikke langt unna meg du! I dag har jeg tengt meg til Rundvann. Sa hoggormen hei til deg, da? Så heldig du er, Meteora. Kos deg! Emma har ikke vært så begeistret for hundematen vi har gitt henne. Vi ringte til kennelen som sa at vi skulle prøve brødskive med leverpostei. Nå hAr hun nettopp spist 2 brødskiver
-Fisken- Skrevet 6. august 2004 Forfatter #2335 Skrevet 6. august 2004 Fisken vil ha bruuuuuuuuuuuus! Men har vi det? Neida :evil:
Midnattsol Skrevet 6. august 2004 #2338 Skrevet 6. august 2004 Vær forsiktig med brødmat til Emma da, i alle fall grovt brød. :-) Ingen hund lider så lenge den har tilgang til fôret sitt. Eventuelt kan du kanskje prøve å bytte fôr? Hva bruker du?
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #2339 Skrevet 6. august 2004 Oppdretteren min halvkokte faktisk opp vannet til valpene før hun puttet det oppi tørrfôret, slik at de små kulene ble ganske store og myke. Jeg visste jo ikke at oppdretteren halvkokte vannet, og hunden ville ikke spise opp den maten jeg hadde lagt oppi lunket vann. Isåfall, da vannet var halvkokt, spiste han det. :-)
Gjest Catwoman Skrevet 6. august 2004 #2340 Skrevet 6. august 2004 Heisann Ønsker deg og Emma en fortreffelig dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå