Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres koselig ut. Men hvorfor tvinger du deg til å drikke noe du ikke liker?

Vi drakk ikke mer etter at vi smakte hvor jævlig det var.. :-?

Gjest GreenSky
Skrevet

Dry martini er digg! :tommelsmil: Den søte er noe skvip!

Gjest GreenSky
Skrevet

*lister seg inn til fisken og stikker av med martiniflaska*

Skrevet

:ler:

Deilig å glemme sorgene sine en gang i blandt.

Gjest Ethereal
Skrevet

Nå sover fisken....Men jeg lister meg inn og legger igjen en :klem: og håper hun får en fin morgen.

Skrevet

Fisken er våken..

Sovet i 3 timer :-?

Måtte trøste kjæresten i natt, han var så lei seg...

Så måtte Emma på do. Sovnet rundt halv syv.

Halv ti ble jeg vekket av venninnen min som måtte dra.

Har sinnsykt vondt i hodet og er kvalm.

Morsomt.

Jaja, det går over :)

Må få pakket de siste tingene mine før jeg drar.

Gjest Fighter
Skrevet

:trøste:

Huff! Høres ikke bra ut med søvnløs natt. Håper du får en fin dag likevel.

Gjest Ethereal
Skrevet

Når du er kvalm som i fyllesyk, er det lurt å få i seg noe salt. Jeg pleier for eksempel å ta et par knekkebrød med leverpostei, og drikke litt melk. Dusj hjelper også mot det meste. Og frisk luft! Ikke tren i dag, immunforsvaret ditt trenger å komme seg igjen. :klem:

Skrevet

Fyllesyk er jeg ikke, det var bare magen som var litt i ulage :) Nå er det bra igjen. Ellers takk for tips, skal huske det til senere :klem:

Nå er jeg så og si ferdig med å pakke. Vaskemaskinen går, alt er vasket og ryddet. Det gjenstår bare å henge opp klær fra vaskemaskinen.

Kjæresten sover ennå, han er så søt der han ligger på magen :ler:

Håper han våkner snart, for jeg er sulten.

Skrevet

Fyllesyk er jeg ikke, det var bare magen som var litt i ulage :) Nå er det bra igjen. Ellers takk for tips, skal huske det til senere :klem:

Nå er jeg så og si ferdig med å pakke. Vaskemaskinen går, alt er vasket og ryddet. Det gjenstår bare å henge opp klær fra vaskemaskinen.

Kjæresten sover ennå, han er så søt der han ligger på magen :ler:

Håper han våkner snart, for jeg er sulten.

Skrevet

Oida, ble visst dobbelt, det.

Det begynner å bli litt gråvær. Synes egentlig det er litt deilig, ettersom jeg skal reise med tog i dag.

Vekket kjæresten, men han ville visst sove. Fikk beskjed om å vekke han når vi må gå. :ler:

JEg sitter her med en tekopp, en flaske vann, vitaminene mine, masse blader og yoghurt 0,1 % fett med kornblandig i.

I morgen er det august. Om 19 dager begynner jeg på skolen igjen. Begynner på vgs. Lurer sånn på hvordan det blir.. Helt ny skole, helt nye mennesker.

Starter på nytt med blanke ark. Ingen vet at jeg har vært deprimert, og man kan ikke se at jeg har spiseforstyrrelser lenger, tynn er jeg heldigvis ikke nå.

Det blir rart.. Jeg gleder meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Huff da, 3 timer med søvn er ikke mye å skryte av. Men som regel går det greit så fort man kommer litt i gang med dagen, helt til man møter veggen 19.30 om kvelden ;)

Du har helt rett, noen ganger er det godt å glemme sorgene sine.Bare du ikke går for martini metoden hver gang.Vin funker bra det også ;)

Jeg personlig sitter her jeg.Da er jeg hvertfall opptatt nok til å glemme at det mangler noen som burde vært her sammen med meg.Også er det jo så mange trivelige mennesker her :blomst:

Håper du får en kjempe fin helg Aniola-Fisken.Jeg inntar mine foreldres hus i helgen jeg.Greit med litt gratis kost og losji en gang i blandt,spesielt når man synes man fortjener det :roll:

:vinke:

Skrevet

Neida, martini metoden var første gang jeg prøvde i går.

Forrige gang var det ouzo :ler:

Hehe.

Du har rett, det er utrolig mange nydelige mennsker her. Her er det alltid trøst og støtte å få! :dagensrose: til alle her inne :)

Håper du får en fortsatt fin helg du også.

Kos deg hos foreldrene dine :wink:

Skrevet

Neida, martini metoden var første gang jeg prøvde i går.

Forrige gang var det ouzo :ler:

Hehe.

Du har rett, det er utrolig mange nydelige mennsker her. Her er det alltid trøst og støtte å få! :dagensrose: til alle her inne :)

Håper du får en fortsatt fin helg du også.

Kos deg hos foreldrene dine :wink:

Gjest Fighter
Skrevet

Ser du dobbelt i dag, Fisken? Eller kanskje du bare skriver dobbelt. :wink:

Ha en fin tur og kos deg masse.

Skrevet

KAnskje litt begge deler :ler:

Neida, det er noe galt med internetten, så jeg vet ikke om jeg har postet eller ikke.

:klem:

Skrevet

Du får ha en riktig fin uke sammen med pappa'n din og Emma. :klem:

Skrevet

Kos deg, vennen. :klem2:

Skrevet

Ha en riktig god uke med faren din og Emma! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...