-Fisken- Skrevet 30. juli 2004 Forfatter #2282 Skrevet 30. juli 2004 Høres koselig ut. Men hvorfor tvinger du deg til å drikke noe du ikke liker? Vi drakk ikke mer etter at vi smakte hvor jævlig det var.. :-?
Gjest GreenSky Skrevet 31. juli 2004 #2283 Skrevet 31. juli 2004 Dry martini er digg! Den søte er noe skvip!
Gjest GreenSky Skrevet 31. juli 2004 #2284 Skrevet 31. juli 2004 *lister seg inn til fisken og stikker av med martiniflaska*
-Fisken- Skrevet 31. juli 2004 Forfatter #2285 Skrevet 31. juli 2004 Deilig å glemme sorgene sine en gang i blandt.
Gjest Ethereal Skrevet 31. juli 2004 #2286 Skrevet 31. juli 2004 Nå sover fisken....Men jeg lister meg inn og legger igjen en og håper hun får en fin morgen.
-Fisken- Skrevet 31. juli 2004 Forfatter #2287 Skrevet 31. juli 2004 Fisken er våken.. Sovet i 3 timer :-? Måtte trøste kjæresten i natt, han var så lei seg... Så måtte Emma på do. Sovnet rundt halv syv. Halv ti ble jeg vekket av venninnen min som måtte dra. Har sinnsykt vondt i hodet og er kvalm. Morsomt. Jaja, det går over Må få pakket de siste tingene mine før jeg drar.
Gjest Fighter Skrevet 31. juli 2004 #2288 Skrevet 31. juli 2004 :trøste: Huff! Høres ikke bra ut med søvnløs natt. Håper du får en fin dag likevel.
Gjest Ethereal Skrevet 31. juli 2004 #2289 Skrevet 31. juli 2004 Når du er kvalm som i fyllesyk, er det lurt å få i seg noe salt. Jeg pleier for eksempel å ta et par knekkebrød med leverpostei, og drikke litt melk. Dusj hjelper også mot det meste. Og frisk luft! Ikke tren i dag, immunforsvaret ditt trenger å komme seg igjen.
-Fisken- Skrevet 31. juli 2004 Forfatter #2290 Skrevet 31. juli 2004 Fyllesyk er jeg ikke, det var bare magen som var litt i ulage Nå er det bra igjen. Ellers takk for tips, skal huske det til senere Nå er jeg så og si ferdig med å pakke. Vaskemaskinen går, alt er vasket og ryddet. Det gjenstår bare å henge opp klær fra vaskemaskinen. Kjæresten sover ennå, han er så søt der han ligger på magen Håper han våkner snart, for jeg er sulten.
-Fisken- Skrevet 31. juli 2004 Forfatter #2291 Skrevet 31. juli 2004 Fyllesyk er jeg ikke, det var bare magen som var litt i ulage Nå er det bra igjen. Ellers takk for tips, skal huske det til senere Nå er jeg så og si ferdig med å pakke. Vaskemaskinen går, alt er vasket og ryddet. Det gjenstår bare å henge opp klær fra vaskemaskinen. Kjæresten sover ennå, han er så søt der han ligger på magen Håper han våkner snart, for jeg er sulten.
-Fisken- Skrevet 31. juli 2004 Forfatter #2292 Skrevet 31. juli 2004 Oida, ble visst dobbelt, det. Det begynner å bli litt gråvær. Synes egentlig det er litt deilig, ettersom jeg skal reise med tog i dag. Vekket kjæresten, men han ville visst sove. Fikk beskjed om å vekke han når vi må gå. JEg sitter her med en tekopp, en flaske vann, vitaminene mine, masse blader og yoghurt 0,1 % fett med kornblandig i. I morgen er det august. Om 19 dager begynner jeg på skolen igjen. Begynner på vgs. Lurer sånn på hvordan det blir.. Helt ny skole, helt nye mennesker. Starter på nytt med blanke ark. Ingen vet at jeg har vært deprimert, og man kan ikke se at jeg har spiseforstyrrelser lenger, så tynn er jeg heldigvis ikke nå. Det blir rart.. Jeg gleder meg.
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2004 #2293 Skrevet 31. juli 2004 Huff da, 3 timer med søvn er ikke mye å skryte av. Men som regel går det greit så fort man kommer litt i gang med dagen, helt til man møter veggen 19.30 om kvelden Du har helt rett, noen ganger er det godt å glemme sorgene sine.Bare du ikke går for martini metoden hver gang.Vin funker bra det også Jeg personlig sitter her jeg.Da er jeg hvertfall opptatt nok til å glemme at det mangler noen som burde vært her sammen med meg.Også er det jo så mange trivelige mennesker her Håper du får en kjempe fin helg Aniola-Fisken.Jeg inntar mine foreldres hus i helgen jeg.Greit med litt gratis kost og losji en gang i blandt,spesielt når man synes man fortjener det
-Fisken- Skrevet 31. juli 2004 Forfatter #2294 Skrevet 31. juli 2004 Neida, martini metoden var første gang jeg prøvde i går. Forrige gang var det ouzo Hehe. Du har rett, det er utrolig mange nydelige mennsker her. Her er det alltid trøst og støtte å få! :dagensrose: til alle her inne Håper du får en fortsatt fin helg du også. Kos deg hos foreldrene dine
-Fisken- Skrevet 31. juli 2004 Forfatter #2295 Skrevet 31. juli 2004 Neida, martini metoden var første gang jeg prøvde i går. Forrige gang var det ouzo Hehe. Du har rett, det er utrolig mange nydelige mennsker her. Her er det alltid trøst og støtte å få! :dagensrose: til alle her inne Håper du får en fortsatt fin helg du også. Kos deg hos foreldrene dine
Gjest Fighter Skrevet 31. juli 2004 #2296 Skrevet 31. juli 2004 Ser du dobbelt i dag, Fisken? Eller kanskje du bare skriver dobbelt. Ha en fin tur og kos deg masse.
-Fisken- Skrevet 31. juli 2004 Forfatter #2297 Skrevet 31. juli 2004 KAnskje litt begge deler Neida, det er noe galt med internetten, så jeg vet ikke om jeg har postet eller ikke.
Lythande Skrevet 31. juli 2004 #2298 Skrevet 31. juli 2004 Du får ha en riktig fin uke sammen med pappa'n din og Emma.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå