Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei Fisken, hatt en fin dag? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten kommer ikke likevel.. :-(

Skrevet
Hei Fisken' date= hatt en fin dag? :-)

nja, helt grei..

Jeg og en venninne ryddet og vasket etter en liten fest jeg hadde i går. Deretter dro hun til byen, og jeg til kjæresten. DEt var ikke sånn kjempevellykket, jeg var litt deppa osv. Han vet helt om alle problemene mine ennå. Tror han begynte å lure litt da han kom tilbake fra do og jeg hadde mascara under øynene :-?

Men nå kommer en herlig venninne bort snart, vi skal leie film og drikke te :)

Det blir koselig.

Skrevet

Hei :) håper du har hatt en fin dag! Gratulerer med masssssssse sider og ny "tittel". Må nok jobbe hart for å oppnå noe sånt jeg! :roll:

:)

Skrevet

Film og te er bra...

Jeg har lånt "Love Actually" på biblioteket. Men, har ingen melk igjen (og kjøper ikke siden vi drar bort i morgen), så jeg dropper nok teen. Men, burde kanskje pakke ferdig først?

Skrevet
Film og te er bra...

Jeg har lånt "Love Actually" på biblioteket. Men, har ingen melk igjen (og kjøper ikke siden vi drar bort i morgen), så jeg dropper nok teen. Men, burde kanskje pakke ferdig først?

Pakking er nok lurt :wink:

Hva med å kjøpe en sånn liten 1/4 l melk?

Skrevet

Uansett mye bare for å ha i te i kveld.

Og for å pakke må jeg rive meg løs fra KG!

Skrevet

Det har jeg :)

Venninnen min og jeg har laget kyllingsalat og leid to skrekkfilmer :)

Skrevet

Høres ut som en koselig kveld. Sambo og jeg skal se Stepford Wives på kino i morgen og spise ute før kino. Tror det blir koselig. Har vasket masse klær i dag så det skal være tørt til i morgen, må jo pakke snart.

Skrevet

Så flink du er, Arkana :)

Må vaske noen klær jeg og, også få pakket. Drar til Lillehammer på lørdag, og videre til Valldal

(ved Ålesund) på søndag.

Gleder meg veldig til Valldal, skal alene med pappa og med Emma :)

Skrevet

Det høres veldig koselig ut, og så med lille Emma da. Hvor lenge skal dere være der?

Skrevet

En uke.

Endelig får jeg være alene med pappa!

Må alltid være sammen med stemoren min også, og det er aldri særlig hyggelig.. Hun er så ekstremt sjalu.

Skrevet

Huff, ikke noe gøy det. Bra at dere får litt alenetid da, og så får han bli kjent med Emma også. :)

Skrevet

Ha en fin ferie da, Fisken :P

Jeg har hatt en uke jeg, alt jeg skal ha i sommer. Ferie er deilig :sjarmor:

Håper du koser deg med pappaen din da!

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for hyggelig hilsen !

Ha en strålende ferie :P

Skrevet

Takk, takk :)

Nettopp sett en litt dårlig og en skikkelig ekkel skrekkfilm. Venninnnen min er trøtt, hun legger seg nå, selv trenger jeg litt datatid.

Skrevet

God morgen! Ha en fin uke! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...