Kelsey Skrevet 28. juli 2004 #2201 Skrevet 28. juli 2004 Helt enig med Tina, den dagen kommer nok før du aner det Ha en flott dag!
Lythande Skrevet 28. juli 2004 #2202 Skrevet 28. juli 2004 :trøste: Det er ikke gøy det der, men som de andre sier den dagen hvor det ikke gjør vondt lenger kommer nok snart skal du se. Ønsker deg ellers en riktig fin onsdag, været i dag ser ut til å bli kjempebra.
LaToya Skrevet 28. juli 2004 #2204 Skrevet 28. juli 2004 Hei Her hadde skjedd litt siden sist ja. Grattis med valp og kjæreste. Håper at det går sakte men sikkert fremover med maten også. Sender masse varme tanker og
Eplegrønn Skrevet 28. juli 2004 #2205 Skrevet 28. juli 2004 Hmm. Nå tenker Eplegrønn at det var dumt at jeg ikke har fått lest hele dagboken din, men jeg lurer på om du sliter med det samme som jeg har blitt "frisk" av.. Om så er tilfelle vet jeg at det er mulig å leve normalt igjen - selv om uhyret og de stygge tankene fra tid til annen titter frem fra skapet. Styrke til å jage de vonde tankene bort kommer med tid, og nå sender jeg deg en kjempeklem og håper jeg ikke har tråkket i salaten. :klem2: :klem2: :klem2: (du får tre klemmer, også slenger jeg med en blomst :-) )
MarianneE Skrevet 28. juli 2004 #2206 Skrevet 28. juli 2004 Heisann snuppa!! Å! Som jeg har savnet dagboka di! Kos at du har fått deg kjæreste, det fortjener du virkelig! til deg!
-Fisken- Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #2208 Skrevet 28. juli 2004 Takk for gode og varmende ord JEg skal bli frisk, det vet jeg. 2 1/2 år med problemer i forhold til mat, sliter på en. Heldigvis har jeg det kjempebra ellers! Jeg er glad inni meg. Det er utrolig fremskritt fra 1/2 år tilbake, da jeg bare var deprimert. Nå henger matproblemene der kun som en liten skygge. Sola skinner! :D Emma vekket meg for 1/2 time siden, hun har vikrelig vært flink til å sove lenge i dag! Venninnen min sover ennå, vi la oss ganske sent i går. Vi har tenkt oss en liten tur på Norway Cup i dag, se om vi finner non klær. Vet ikke hvor lenge det blir for min del, Emma må jo være med. I kveld kommer kjæresten, og siden mamma ikke er hjemme, skal han overnatte
Gjest Ethereal Skrevet 28. juli 2004 #2209 Skrevet 28. juli 2004 Er litt bekymret for forholdet ditt til mat for tida...Har på følelsen at det ikke går helt greit. Tenk på det jeg har sagt før; maten er drivstoffet som holder motoren din i gang, og spesielt viktig er det for hjernen! Du er ei utrolig smart, ressurssterk jente som fortjener å ha det bra. Bukse kan du jo kjøpe som belønning når du har oppnådd et visst mål (men den der koster 1400 i den mest stilige fargen )
-Fisken- Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #2210 Skrevet 28. juli 2004 Takk, du er god du. DEt skal bli bedre når jeg begynner å gå til psykologen igjen Begynner å vurdere om jeg skal ta piercing i tunga? :klø:
Gjest Ethereal Skrevet 28. juli 2004 #2211 Skrevet 28. juli 2004 Ikke piercing i tunga for en som sliter med maten :fy: husk at tunga hovner opp såpass at du ikke kan spise skikkelig på en stund. Jeg synes piercing gjennom kinnet eller underleppa er stilig, men det holder med de jeg har (ikke i ansiktet).
-Fisken- Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #2213 Skrevet 28. juli 2004 JEg må i alle fall vente til jeg ikke kaster opp mer.. MEn det kan jo på en måte bli en belønning Jeg har i navlen, men det er det så mange som har :-? Jeg skal ta i den lille flippen på øret, den der lengst mot ansiktet. Litt vanskelig å forklare
Gjest Coral Skrevet 28. juli 2004 #2214 Skrevet 28. juli 2004 Jeg skal ta i den lille flippen på øret, den der lengst mot ansiktet. Litt vanskelig å forklare Skjønner hvor du mener, en venninne av meg har piercing der. Stilig! Tror ikke det er så mange som har der, ikke som jeg har sett i hvert fall :-)
Fredslilja Skrevet 28. juli 2004 #2216 Skrevet 28. juli 2004 Hva gjør boken din nede på side 2? Det må vi gjøre noe med Jeg vil også minne deg på vakre fisken at du kan bli helt frisk! Jeg var syk i 6-7 år, men har nå vært fri i 3 år og det er herlig! Jeg kommer aldri til å gå tilbake dit, og slike tanker er ikke en del av livet mitt lenger i det hele tatt. Jeg nyter livet og elsker å bo i kroppen min! Og det kan du også gjøre! Så ikke gi opp! Ha en riktig fin kveld! Klem fra lilja
Bokalven Skrevet 28. juli 2004 #2217 Skrevet 28. juli 2004 Jeg savner de gamle alfabetiske inndelingene, jeg.
Midnattsol Skrevet 28. juli 2004 #2218 Skrevet 28. juli 2004 Jeg savner de gamle alfabetiske inndelingene' date=' jeg.[/quote'] Enig!
Arkana Skrevet 28. juli 2004 #2219 Skrevet 28. juli 2004 Jeg savner de gamle alfabetiske inndelingene' date=' jeg.[/quote'] Jeg også. Det er så mange aktive dagbøker at det er uunngåelig at noen havner på side 2-3.
Rio Skrevet 28. juli 2004 #2220 Skrevet 28. juli 2004 Hei fisken, lenge siden jeg har skrevet til deg. Det er så mange sider her at jeg ikke har fått lest så mye gjennom hva som har skjedd. Syns jeg så noe om at du har fått deg kjæreste.. Det er flott, håper han er bra for deg! Håper du kosa deg i hellas også. Skal du begynne på vgs nå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå