Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klem:

Helt enig med Tina, den dagen kommer nok før du aner det :wink:

Ha en flott dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:trøste: Det er ikke gøy det der, men som de andre sier den dagen hvor det ikke gjør vondt lenger kommer nok snart skal du se.

Ønsker deg ellers en riktig fin onsdag, været i dag ser ut til å bli kjempebra. :klem:

Skrevet

Hei :vinke:

Her hadde skjedd litt siden sist ja. Grattis med valp og kjæreste.

Håper at det går sakte men sikkert fremover med maten også.

Sender masse varme tanker og :klem:

Skrevet

Hmm. Nå tenker Eplegrønn at det var dumt at jeg ikke har fått lest hele dagboken din, men jeg lurer på om du sliter med det samme som jeg har blitt "frisk" av.. Om så er tilfelle vet jeg at det er mulig å leve normalt igjen - selv om uhyret og de stygge tankene fra tid til annen titter frem fra skapet. Styrke til å jage de vonde tankene bort kommer med tid, og nå sender jeg deg en kjempeklem og håper jeg ikke har tråkket i salaten.

:klem2: :klem2: :klem2: :blomst:

(du får tre klemmer, også slenger jeg med en blomst :-) )

Skrevet

Heisann snuppa!!

Å! Som jeg har savnet dagboka di!

Kos at du har fått deg kjæreste, det fortjener du virkelig!

:klem: til deg!

Skrevet

God morgen Fisken! :vinke:

Kos deg i sola. :-)

Skrevet

Takk for gode og varmende ord :klem:

JEg skal bli frisk, det vet jeg. 2 1/2 år med problemer i forhold til mat, sliter på en.

Heldigvis har jeg det kjempebra ellers! Jeg er glad inni meg. Det er utrolig fremskritt fra 1/2 år tilbake, da jeg bare var deprimert. Nå henger matproblemene der kun som en liten skygge.

Sola skinner! :D

Emma vekket meg for 1/2 time siden, hun har vikrelig vært flink til å sove lenge i dag! :)

Venninnen min sover ennå, vi la oss ganske sent i går. Vi har tenkt oss en liten tur på Norway Cup i dag, se om vi finner non klær. Vet ikke hvor lenge det blir for min del, Emma må jo være med.

I kveld kommer kjæresten, og siden mamma ikke er hjemme, skal han overnatte :sjarmor:

Gjest Ethereal
Skrevet

Er litt bekymret for forholdet ditt til mat for tida...Har på følelsen at det ikke går helt greit. Tenk på det jeg har sagt før; maten er drivstoffet som holder motoren din i gang, og spesielt viktig er det for hjernen! Du er ei utrolig smart, ressurssterk jente som fortjener å ha det bra.

Bukse kan du jo kjøpe som belønning når du har oppnådd et visst mål (men den der koster 1400 i den mest stilige fargen :( )

Skrevet

Takk, du er god du.

DEt skal bli bedre når jeg begynner å gå til psykologen igjen :)

Begynner å vurdere om jeg skal ta piercing i tunga? :klø:

Gjest Ethereal
Skrevet

Ikke piercing i tunga for en som sliter med maten :fy: husk at tunga hovner opp såpass at du ikke kan spise skikkelig på en stund. Jeg synes piercing gjennom kinnet eller underleppa er stilig, men det holder med de jeg har (ikke i ansiktet).

Skrevet

JEg må i alle fall vente til jeg ikke kaster opp mer..

MEn det kan jo på en måte bli en belønning :)

Jeg har i navlen, men det er det så mange som har :-?

Jeg skal ta i den lille flippen på øret, den der lengst mot ansiktet. Litt vanskelig å forklare :ler:

Gjest Coral
Skrevet

Jeg skal ta i den lille flippen på øret, den der lengst mot ansiktet. Litt vanskelig å forklare :ler:

Skjønner hvor du mener, en venninne av meg har piercing der. Stilig! Tror ikke det er så mange som har der, ikke som jeg har sett i hvert fall :-)

Skrevet

Hva gjør boken din nede på side 2? Det må vi gjøre noe med :wink:

Jeg vil også minne deg på vakre fisken at du kan bli helt frisk! Jeg var syk i 6-7 år, men har nå vært fri i 3 år og det er herlig! Jeg kommer aldri til å gå tilbake dit, og slike tanker er ikke en del av livet mitt lenger i det hele tatt. Jeg nyter livet og elsker å bo i kroppen min! Og det kan du også gjøre! Så ikke gi opp!

Ha en riktig fin kveld!

Klem fra lilja

Skrevet

Jeg savner de gamle alfabetiske inndelingene, jeg.

Skrevet
Jeg savner de gamle alfabetiske inndelingene' date=' jeg.[/quote']

Enig!

Skrevet
Jeg savner de gamle alfabetiske inndelingene' date=' jeg.[/quote']

Jeg også. Det er så mange aktive dagbøker at det er uunngåelig at noen havner på side 2-3.

Skrevet

Hei fisken, lenge siden jeg har skrevet til deg. Det er så mange sider her at jeg ikke har fått lest så mye gjennom hva som har skjedd. Syns jeg så noe om at du har fått deg kjæreste.. Det er flott, håper han er bra for deg! Håper du kosa deg i hellas også. Skal du begynne på vgs nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...