iingvild Skrevet 27. juli 2004 #2181 Skrevet 27. juli 2004 Vil også ha mail!! :D For nå skal jeg slave på jobb. Selv om jeg sto opp en time for sent, så blir lite med å gå tidlig og nyte sommerværet! Buhu........
Gjest Coral Skrevet 27. juli 2004 #2182 Skrevet 27. juli 2004 Cavalier King Charles Spaniel Åh, de skjønneste hundene jeg vet Vi (Familien min) hadde en sånn hund, den døde for to år siden Tror mamma og de tenker på å skaffe seg en ny, men vil vente litt til. Hun vi hadde var bare så herlig og skjønn, savner henne masse! Den hunderasen er i hvert fall helt bedårende, så tillitsfulle og alltid glade har jeg inntrykk av. Har i hvert fall aldri sett en cavalier som ikke logrer med halen tror jeg :-) De er samtidig utholdende (vi hadde ofte vår med på lange fjellturer, og hun holdt alltid ut lenge! ) Kos deg masse med Emma :-)
Eplegrønn Skrevet 27. juli 2004 #2183 Skrevet 27. juli 2004 Kjæreste og hund og greier :-) . Mye jeg ikke har fått med meg, men nå får jeg komme sterkere tilbake og begynner sånn forsiktig med å sende deg en stor tirsdagsklem og håper du har det bare bra :-) Hilsen Eplegrønn.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 27. juli 2004 #2186 Skrevet 27. juli 2004 Hei, fisken! Ønsker deg en fin dag :-)
-Fisken- Skrevet 27. juli 2004 Forfatter #2188 Skrevet 27. juli 2004 Så koselig å våkne til så mange hilsner! Jeg skal sende mail med bilder til de som vil Måtte stå opp klokken halv syv i dag morges, babyen min måtte på do Men så har jeg sovet til halv ett, så jeg kan ikke klage akkurat. Etter lit avslapning skal Emma og jeg på ny tur. Det er jo så fint vær! OG Emma er kjempesprek. Når jeg tenker meg om, ser jeg hvor bra jeg har det nå. Jeg har ferie, masse gode venner, en herlig kjæreste, en nydelig valp. Alikevel.. Jeg klarer ikke helt å glede meg. DEt er det med maten som ødelegger.. Jeg vil bli frisk! Men jeg klarer det ikke helt.. JEg er så sliten av dette her.
Hontas Skrevet 27. juli 2004 #2189 Skrevet 27. juli 2004 Heisann hoppsann En liten hilsen fra meg for aa takke for hilsenen i dagboka mi. Skriver mer naar jeg har faatt tid til aa lese gjennom alle (puh..) sidene i dagboka di :-)
-Fisken- Skrevet 27. juli 2004 Forfatter #2191 Skrevet 27. juli 2004 Er i litt bedre humør nå. Skal snart gå på tur, og da forsvinner de fleste vonde tankene. A skal overnatte hos meg noen netter nå, mamma har dratt til lillehamemr ,og er redd for at kjæresten kommer til å overnatte, derfor skal venninnen min sove her. Kjæresten skal overnatte likevel, da Men jeg har virkelig godt av å være sammen med venner døgnet rundt, da er jeg mye flinkere med maten. Jeg skal sende bilder, men de bildene jeg har på dataen er over 3 uker gamle, mamma har tatt med seg kameraet med de nye bildene på. Kan sende de også når jeg får tilbake kameraet
Midnattsol Skrevet 27. juli 2004 #2192 Skrevet 27. juli 2004 Mail sendt Du har ikke et valpekurs å anbefale, vel? Takk! Valpekurs - JA, absolutt. Der vi går: http://www.hundesenteret.com Helt topp!
-Fisken- Skrevet 27. juli 2004 Forfatter #2195 Skrevet 27. juli 2004 Takk.. DEt varmer. Kunne ønske jeg ikke drev som jeg gjør, all denne deppingen! Sutrer ikke så mye nå som før i dag (Stakkars dagbok) men likevel..
Gjest Fighter Skrevet 27. juli 2004 #2196 Skrevet 27. juli 2004 Takk for rose. Fint å høre at du har gode venner og kjæreste å støtte deg på. Ta vare på deg selv.
Fredslilja Skrevet 27. juli 2004 #2198 Skrevet 27. juli 2004 Hvordan har du det NÅ vakre Fisken? Håper humøret stiger og at du er med mennesker som kan varme hjertet ditt? Du fortjener bare å smile! Ha en god natt! Varm klem fra lilja
-Fisken- Skrevet 27. juli 2004 Forfatter #2199 Skrevet 27. juli 2004 Har det ikke så værst nå.. NEttopp snakket med kjæresten og har en venninne til overnatting. Vi har massert hverandre, og skal snart se på film. Jeg har det jo så bra! Likevel.. HVer gang det er tid for å spise, har jeg det ikke bra lenger. Enten om jeg spiser veldig lite og ekstremt magert, eller mye og fett som ikke blir i magen. En dag, en dag tenker jeg ikke på mat som noe vondt lenger! En dag.
Gjest Moonshadow Skrevet 27. juli 2004 #2200 Skrevet 27. juli 2004 Hold deg sterk og den dagen kommer før du aner det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå