Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er sant. Håper det snur seg for deg :klem:

Tror det er på tide å sove gitt. Legge meg litt tidelig for en gangs skyld.

Natta! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mornings, alle sammen :)

Sitter og gnasker på to knekkebrød, skal snart ringe å vekke kjæresten, også skal Emma og jeg gå lang tur i det fine været.

Skrevet

Høres ut som noen gode planer for dagen - jeg sitter fast her jeg.

Skrevet

Hva med å bake brød? :ler:

Skrevet

Hvorfor ikke, men jeg mangler tiltakslyst i dag - og det noe skikkelig også.

Skrevet

Legg deg i badekaret med en god bok, tenn noen stearinlys og ha duftolje i vannet :)

Skrevet

Det skulle jeg gjerne ha gjort, men vi har ikke badekar. Er inne på snikk-snakk forumet og leker meg - målet er 800 innlegg i dag, men det når jeg snart. Kanskje jeg skulle øke det til 850 eller 900????

Skrevet

850 burde ikke være noe problem i alle fall :)

Skrevet

Nei ikke sant - tror nok at jeg skal klare det, særlig med slik god hjelp. :blunke:

Gjest GreenSky
Skrevet
Det skulle jeg gjerne ha gjort, men vi har ikke badekar. Er inne på snikk-snakk forumet og leker meg - målet er 800 innlegg i dag, men det når jeg snart. Kanskje jeg skulle øke det til 850 eller 900????

Ellers så funker det bra med å slukke lyset på badet, masse stearinlys, osv. også, selv om en har dusj og ikke badekar. Hvis en skal ha enmanns-vorspiel før en drar ut på byen funker det glimrende, men det passer best med øl i flaske eller boks, ikke fra glass, for å unngå at den ikke blir så veldig utvanna. :sjarmor::ler:

Skrevet

Good morning Angelfish! For et flott vær vi har! :-)

Nå er det straks frokost. Skal bake urte-/hvitløksbrød som skal spises til middagen i dag. Brødbaking er gøy. Og så må jeg lage kyllinggryta, det går heldigvis raskt og så får den stå og småkoke for seg selv. Herlig med ferie!

Skrevet
Good morning Angelfish! For et flott vær vi har! :-)

Nå er det straks frokost. Skal bake urte-/hvitløksbrød som skal spises til middagen i dag. Brødbaking er gøy. Og så må jeg lage kyllinggryta, det går heldigvis raskt og så får den stå og småkoke for seg selv. Herlig med ferie!

Hørtes nam ut! :D

JEg har gått tur med Emma i dag, vi var ute i over 2 timer. Skjønner meg ikke på den vofsen, etter 2 timer ute, har hun fortsatt masser av energi! :ler:

Gjest Fighter
Skrevet

energinivået på hunder har jeg aldri skjønt meg på, men det høres koselig ut med en lang tur.

Gjest Gjesta
Skrevet

Gleder meg til den dagen jeg sitter med en liten valp som Emma i fanget mitt, jeg! :D

Kos dere!

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...