Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk :)

Pianisten er virkelig en fæl film :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Den er bra jævlig, ikke sant? Jeg ble trist og sint på en gang da jeg så den.

Skrevet

Hysj! ;)

Har ikke sett den, jeg...

Skrevet

Skal ikke si mer jeg, holder på å se den nu...

Men synes det er rart at ikke de filmene de viste oss på De Hvite Bussene-turen vi hadde med skolen til Tyskland og Polen. Det er de værste filmene jeg har sett noen gang.. Kan ikke sammenlignes med Pianisten og Schindlers liste.

Gjest Gjesta
Skrevet

(Var også med på tur med de hvite bussene for noen år tilbake - glemmer det aldri. Frister med en tur dit igjen - bare for å få med meg enda mer av elendigheten, det ble så mye på en gang første gangen jeg var der...)

Skrevet

Jeg har vært i Auswitch (sp?), da vi var på interrail i 1995. Det var skikkelig sterkt.

Skrevet

Jeg har vært i theresenstadt (?) Den eneste leieren som ble godkjent av rødekors. Det var helt j***lig. De hadde bygget et skalkeskul og den delen som ble godkjent var den delen som de som jobbet bodde på.

Gratulerer med kjæreste og søt hund. (Atsjooo..)

Skrevet

Var du i Birkenhau og??

Skrevet

Gratulerer med kjæreste. :kghjerte:

Skrevet

Håper yndlingsfisken min har hatt en kjempebra lørdagskveld. Sender deg mange varme sommerklemmer inn i natten, og håper du får en bra søndag!

Du er fantastisk flott!

klem fra lilja

Skrevet

Tusen takk :)

Emma snorker ved siden av meg :ler:

Skrevet

Gratulerer så mye med hund...

Har også sett pianosten, på kino for en stund siden...

Den er kjempebra.

Under de hvite bussene turen greide jeg egentlig ikke å forholde meg til alt jeg så...

Det var så mye, så fjernt og uvirkelig.

Men når jeg så på en film om konsentrasjonsleirene på Hallmark, begynte bare tårene å strømme.... Greide ikke å slutte...

Glad for at det lages sånne filmer. Man trenger av og til å få litt elendighet slengt opp i trynet.

Enten for å se hvor jævlig verden er, eller for å forstå hvor heldig man egentlig er.

Skrevet

Helt enig, Smykkeskrin.

Du er en jente med mye i hodet, fu :):klem:

Skrevet

Må bare si det igjen, passet ikke helt i forrige mld:

KJÆLEDYR ER SUPRE. Ikke noe bedre enn å ha noen å klemme på når du er lei deg, og vite at noen er uendelig glad i deg uansett :Nikke:

Nei huff. Nå må jeg gå å legge meg...

Hvis noen av dere kjøper mat på Mc-ern i morgen. Vær snille :fy: . Kanskje dere snakker til en sliten meg :ler:

Skrevet

Tusler bort til senga nå jeg.

Sov godt alle sammen :sove:

Håper morgendagen blir bedre...

Skrevet

Mornings! :D

Det er snart på tide å gå tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...