Arkana Skrevet 20. juli 2004 #2022 Skrevet 20. juli 2004 Hei Fisken, og velkommen tilbake! Venter spent på en aldri så liten rapport. :-)
-Fisken- Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #2024 Skrevet 21. juli 2004 Gosh, dere har vært flinke til å holde liv i dagboken min mens jeg var i Hellas! Så det ikke før nå, jeg. Kjempekoselig Jeg har hatt det fint i Hellas. Hatt veldig hjemmelengsel, men kanskje det er fordi jeg ikke er helt frisk ennå, jeg vet ikke. Vi var en gjeng på 20 ungdommer fra Norge, Sverige og Irland som var sammen og festet om kveldene. Kjempekoselig Det skjedde mye rart og merkelig der, tror ikke jeg skal skrive så mye om det. Møtte først en gutt som sleiket meg rundt munnen! Trodde seriøst at jeg skulle spy. Tunga hans var overalt, langt ned i halsen min, i øret, nedover nakken, på kinnene, overalt. Ekkelt! Møtte flere søte gutter, men han som gjorde mest inntrykk, var en norsk gutt fra Bislett. JEg skal møte han i morgen, så får se hva som skjer. I morgen henter jeg Emma! Gleder meg noe helt utrolig. De siste dagene i Hellas var utrolig kjipe. Jeg hadde høy feber, kjempevondt i hals og hode, pluss smerter i leddene. Har fortsatt ekstreme smerter i halsen :-? Det var ikke noe morsomt i forhold til mat der nede. all maten er stappfull av fett.. Middagene var et helvete, enten om de havnet i do eller ble i magen. Jeg som trodde at ting kom til å bli bra når jeg kom til Hellas, ettersom ting gikk bedre før jeg dro. Nå er det bare verre.. Får håpe det snur seg etter en stund. To skritt frem og et tilbake, er det ikke så? Møtte N på butikken i dag. Han har blitt så tynn! Det var helt grusomt å se.. :-( Men fy f så deilig det er å være hjemme igjen!
Bokalven Skrevet 21. juli 2004 #2026 Skrevet 21. juli 2004 Har hatt vondt i halsen i over en uke, jeg...
Gjest Coral Skrevet 21. juli 2004 #2027 Skrevet 21. juli 2004 Velkommen tilbake! Koselig å ha deg her igjen :-) Håper du har hatt en fin ferie, hørtes sånn ut da Men kjipt å bli syk der nede, opplevde det en gang jeg også, og da var det godt å komme hjem igjen. God bedring Så koselig å høre at du traff en kjekk gutt i ferien også, blir sikkert kjekt å treffe ham igjen (I dag?! *spennende*) Ha en fin dag, og lykke til med henting av valpen også :-) Klem fra Hanne
Midnattsol Skrevet 21. juli 2004 #2028 Skrevet 21. juli 2004 Nå blir det liv i huset snart ja. Husker når sambo henta vår valp. Han kom hjem og det lille nurket titta forundra på meg og jeg fikk tårer i øynene. *snufs*
-Fisken- Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #2029 Skrevet 21. juli 2004 Gleder meg masse :-) Jeg drar om 20 minutter, og om 1 1/2 time ser jeg elsklingen min igjen!
-Fisken- Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #2030 Skrevet 21. juli 2004 Fisken, nå må du komme deg bort fra dataskjermen! BORT!
Bokalven Skrevet 21. juli 2004 #2032 Skrevet 21. juli 2004 Er på jobb, jeg... Står i skranken. Dørgende stille her...
Arkana Skrevet 21. juli 2004 #2033 Skrevet 21. juli 2004 Så spennende det skal bli med Emma da! Høres ut som du hadde en fin tur til tross for maten. :-)
MarianneE Skrevet 21. juli 2004 #2034 Skrevet 21. juli 2004 Velkommen hjem kjære deg! Og grattis med vovven som kommer, da! God bedring med halsen, og du.....hold oss underrettet hvordan det går med han gutten, da!
Saeria Skrevet 21. juli 2004 #2035 Skrevet 21. juli 2004 Velkommen hjem, Fiskevennen min! :D Synd med halsen, men godt de fleste dagene var gøye! :D
-Fisken- Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #2036 Skrevet 21. juli 2004 Halsen er i bedre humør, og Emma er bare verdens herligste lille vakre skapning.. Furi så skjønn hun er. Akkurat nå sover hun på fanget mitt :D
-Fisken- Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #2037 Skrevet 21. juli 2004 Nå har vesla gjort fra seg litt av hvert på gulvet. Synes bare det er søtt, jeg Enn så lenge. Nå har hun sovnet helt utmattet ved siden av meg i sengen
Gjest Fighter Skrevet 21. juli 2004 #2038 Skrevet 21. juli 2004 Velkommen tlbake og gratulerer med valp!
-Fisken- Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #2039 Skrevet 21. juli 2004 Nå tror jeg det er på tide for emma og fisker for å sove, gitt.
Gjest Moonshadow Skrevet 21. juli 2004 #2040 Skrevet 21. juli 2004 Sov godt vennen og kos deg med Emma
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå