Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fisken har det greit hun :)

Vondt i nakken og hodet, men bihulene er ikke så tette lenger. Er desverre veldig slapp :-?

Skal på skolen for første gang på en uke i morgen. Får svalge ned noen smertestillende, så går det nok. (har blitt ganske imun mot smertestillende) Kan ikke gå glipp av mer på skolen nå!

Ellers er jeg sint sint sint :evil:

Går ikke an å ta opp fra videokameraet mitt til vanlig videokasset, videospilleren er for gammel.. surt!

Hehe, hørtes ut som jeg er i veldig dårlig humør, men akkurat nå er det ikke såå ille. Var verre før i dag. TRodde jeg skulle kjede meg til døde. Er kanskje ikke så rart, vært hjemme i sengen min nå siden forrige torsdag. Også jeg som er vant til at alt går i 100.

Men nå kan jeg ikke være syk mer! Har rett og slett ikke tid. Skal til legen igjen på mandag og ta kyssesyke-test. Blir deilig å vite sikkert!

Nå er det snart tid for å hoppe i loppekassen, (som pappa sier :ler: ) Må bare litt hit dit, her og der.. Hehe* Tenker øynene mine er igjen om ca 1time.

God natt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skolen gikk greit, bortsett fra dundrende hodepine og sterke nakkesmerter. Fikk plutselig utrolig vonft i ryggen og.. Orket ikke stå, det var for vondt. Ryggsmertene gikk heldigvis over etter en stund..

Nå skal jeg snart gjøre meg klar for ball! :briller: Nyttårsball med skolen. Har fått lånt den fine kjolen av en venninne, med hansker, sko, veske og alt. Skal kjøre limosin i en time først.

Gleder meg!

Må snart begynne å fikse håret. Aner ikke hvordan jeg skal ha det.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive at jeg endelig skal ta kyssesyken-prøve. Skal til legen på mandag. Deilig å få gjort det, så vet jeg sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, ballet var helt greit. det morsomste ved det hele var egentlig å stæsje seg så utrolig opp, se alle de andre overstæsja jentene, se guttene i dress, også å kjøre limosin :briller:

Ballet i seg selv ble veldig langtekkelig. Maten var mindre god; kald pizza fra pizzaplaneten med stivnet ost. (som tilsammen var tykkere enn selve bunnen).

Nå gleder meg meg til å krype til sengs med helt ny hodepute :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg på jentekveld. Det blir nok koselig 8) Sammen med de jeg trener med. Skal spise taco til middag, masse godteri, potetgull og kake. Lene lager fantastisk sjokoladekake.

Ellers så skal jeg på kino i morgen. Har fått gratisbiletter til filmen "Elsk meg om du tørr". Aner ikke hva den handler om, men gratis er gratis :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da. Jentekvelder må man ha av og til. Skal selv ha en på fredag i neste uke.

Håper du er frisk og rask og koser deg i helga. Tenker du var kjempeflott på ballet. Kjipt med maten da, men men.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det søndag. Skole i morgen. Håper ikke hodepinen sniker seg på, da blir skoledagen så slitsom. Ikke minst treningen.

Skal trene igjen i morgen også, har ikke trent på en uke. Herregud, det føles så rart.. Er jo vant til å trene hver eneste dag egentlig.

Tror egentlig kroppen min har hatt gost av litt treningsfri, tror den grenser til å være overtrent.

Skal som sagt til legen i morgen og, gleder meg til å få vite om jeg har kyssesyken eller ikke. Eller, glede seg er kanskje litt feil ord, men det blir fint å få vite det.

Jentekvelden i går var kjempekoselig, satt og snakket til rundt fem i natt.. :kul: For å si det sånn, har ikke sovet så mye at det gjør noe.

Fikk sitte på med noen av de andre til togstasjonen, trodde jeg kom akkurat tidsnok til toget. Men dumme meg tenkte ikke over at det er annerledes togrute på søndager.. Så måtte stå å vente i en halvtime. Ute. Selvføligelig snødde og blåste det. Men jeg kom meg da hjem til slutt. Rakk ikke kinoen pga det dumme toget, kjipt når jeg allerede hadde biletter. Men, men, sånn er det.

Har ellers hatt en deilig og avslappende dag her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, for en kjedelig dag på skolen :-?

Skal liksom lære oss powerpoint i øyeblikket, men jeg kan det jo fra før av. Lurte meg inn her istede :D

Edelig tatt blodprøver. Tok en blodprøve som skal fortelle om betennelse i kroppen også.

Greit å vite!

25 min til jeg kan gå hjem.. Ysj..

Da har jeg tre kvarter på meg, før det er tid for å dra på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe :briller:

I dag var den dustete hodepinen der igjen. Ysj. Den var det i går og, tok tre smertestillende på trening som ikke hjalp.

Er ikke på trening i dag, orket ikke presse meg. Vurderer virkelig å bare slutte helt nå, bli helt frisk, og heller begynne på sport og mosjon etterpå.

Må si det frister..

Da jeg var hos legen i går fikk jeg streng beskjed om å ikke bruke nesedråpene lenger. Over ti dager har de så og si omvendt effekt. Derfor skulle jeg kjøpe noe nesehorngreier. Fy søren så jævlig det var! Skulle ta lunkent vann blandet med salt og ha i hornet. Så skulle det stikkes i det ene neseboret, holde hodet på skakke og helle. På denne måten helte man saltvann ned i det ene neseboret, også kom det ut av det andre. Grusomt :-? To ganger om dagen må det gjøres. Jaja, man venner seg vel til alt.. Hehe 8)

Nettopp bakt sjokoladekake, den ble skikkkelig god :briller:

Brukte en oppskrift på kulturkake, men byttet ut noen ingredienser og puttet oppi litt kakao, oboy og vaniljesukker. Nam! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink til å lage mat og bake, jeg blir helt imponert. Hørtes god ut den kaka.

Følg feelingen din ang trening du. Ikke press deg til noe. Det skal være gøy, ikke slitsomt.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker :briller:

Nettopp lagt meg ned i sengen med varmeflaske på nakken. Muskelstramninger er virkelig ikke godt.. :-?

Morgendagen blir deilig, har fri fra skolen da mange klasser har muntlig eksamen. Jeg har selv neste uke.

Nå skal jeg spise en appelsin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fisk :D

Leste litt i dagboken din,og tenkte jeg skulle legge igjen en liten hilsen :)

Så deilig med en fridag,da!

Ha en fin onsdag :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære vakre fisken!

Hvordan har så du det i dag? Har du fått laget deg en bra fridag? Har du fått slappet av og kost deg? Hvordan er formen? Jeg håper du føler deg bedre, og at for hver dag som går nå at du blir friskere og friskere. Det er så slitsomt å gå å ikke være noe i form. Håper du får svar på blodprøvene raskt, slik at om det skulle være noe, så kan de gjøre noe med det! For fisk-jenta fortjener bare å være frisk og ha det godt!

Nå må du være forsiktig med treningen din og la kroppen få lov til å komme seg!

Håper virkelig du har en kjempefin dag, at alle spenninger har sluppet taket og at du smiler fra øre til øre. Det fortjener du!

Klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...