Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra at legetime er bestilt.

Om du føler RS blir for mye og du er lei så er det like greit å slutte. Du har vel tenkt på det en stund så jeg tror ikke det er noen rask beslutning du har tatt. Eller? Trenger jo som du sier ikke slutte å trene av den grunn, men du kan legge det opp mer selv. Det blir nok bra det, Fisk.

Og du, muffins er servert på Snikk-Snakk. :wink:

Goood helg, vennen.

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, deilig sliten etter en hard trening. Treningen i dag var faktisk veldig deilig. Hadde null lyst til å gå, hodepinen verket, men tvang meg som vanlig. Det rare med denne hodepinen er at den kommer og går.. Heldigvis var den borte da jeg kom på trening.

Alle var i godt humør, så det ble ganske trivelig egentlig.

Eplegrønn: Takker :wink: Håper det samme, men er litt i tvil. Jeg er en Fisk som trenger å ha noe å gjøre hele tiden, og i morgen har jeg ensten ingen planer :-? Så gruer meg litt. Har venner som er veldig fra og til, det står det el mer enn nok om tidligere i denne dagboken. Men kjole, det skal jeg finne! :D

Hytteturer er jo så koselige :) Og nå kan du jo også trene litt, gå deg en lang og deilig tur :briller: Hvis du vil :sjarmor:

Trente faktisk ekstra mye for deg i dag, kjente du det?

Erica: Juhu, FREDAG! :D (klemmen fra deg var veldig god :blunke: )

Middie: Ja, RS'n blir altfor mye. Det er ikke riktig å måtte tvinge seg selv på trening hver eneste dag. Sånn har det vært lenge nå, siden september-oktober ca. Og det tar så mye tid, ikke minst med reiseveien.. Jeg bruker jo over en time hver vei. JEg skal trene like mye når jeg slutter, men begynner på en skole hvor jeg skal danse, og har treningsstudio 5 min unna meg.

En annen grunn er at det er 4 andre som skal slutte. De 4 jeg har mest kontakt med. DE 2 som blir igjen.. Vel, det blir ikke det beste miljøet. Hun ene er to år yngre, to LANGE år, tydeligvis. Hun andre er meget spesiell, har en mor som anklager meg for å være rasist, osv. +++ med henne egentlig. Når jeg ikke kan dra på trening for det sosiale, og ikke vil i det hele tatt, da ser jeg ikke noe vits lenger.

Så sånn er det 8)

Ooooooo, namme muffins!

Fikk faktisk sinnsylt lyst på muffins nå :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fisken min,

Håper at lørdagen din er god, at du fyller den med noe som varmer ditt hjerte!!

Kos deg i dag!

klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen har vært ganske bra.

Fikk ikke sove så lenge, sov dårlig i natt. (sov til kvart over ti, men for meg er det tidelig når jeg la meg halv fire. pleier å sove til minst halv tolv)

Rakk å sette en bolledeig før frokost. Bakte de ut, lagde sånne boller med vaniljekrem inni. Nammenam 8)

Deretter skulle jeg på kjolejakt. Heldigvis slapp jeg det styret! En venninne av meg har en kjole hun brukte for noen år siden, en nydelig hvit ballkjole, som passet nesten perfekt! Bare litt vid i livet, men det er bare å legge inn. Til og med sko, hansker, sjal og tilhørende BH uten stropper passet :briller: Det var digg, slippe det kjøret med leting.

Dro deretter til byen ,kjøpte to vesker på salg, ny mascara og noen småting.

Møtte mamma, tante, bestemor (kommet på besøk fra Lillehammer) og kusinen min på 6 år, som hadde vært på theatercaféen.

Dro hjem, slappet litt av ++. Hadde kjøpt øyenskygge og leppepomade til kusinen min, det var veldig stas :D

Spiste herlig fondue, før en venninne av meg kom bort. Koste oss med sex og singelliv :kul:

Ble ikke så lenge desverre, bestemor, tante og kusinen min er ikke nattmenneske slik som meg, de tok kvelden ganske tidelig og her i huset er det lytt. Men, men 8) Koselig var det likevel.

Men det er virkelig ikke alle som er like hyggelige. Sendte en melding til hun som kaller seg min beste venn ganske tidelig i dag. Skrev noe i likhet med: Hei=) funnet ut at det ikke er vits å ringe deg, du tar nesten aldri telefonen, så sender en melding i stedet. Lurte på hva dine planer er i kveld, om vi skulle finne på noe? Klem.

Noe sånt no skrev jeg. Tror du jeg fikk svar? Nei. Snakket med henne på MSN for litt siden, samtalen var: "Hei". "heisann" "har du ikke penger på kortet?" "nei" "ok"

Det var alt. Takk for den.

Det er greit at hun ikke har penger på kortet, men er det ikke naturlig å prøve å få svart p åen annen måte da? Ringe, eller låne en annens telefon? Og man kan da sende gratis meldinger fra internett.

Det er ikke bare nå.. Det er alltid. Ringer jeg, svarer hun ikke, og ringer aldri tilbake. Likevel kaller hun seg min beste venninne. Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø: Merkelig oppførsel da. Lurer på hva hun sliter med, men da får hun vel bare ha det så godt da. Du har andre å bruke din tid på tenker jeg. Kjipt allikevel.

Hørtes ut som en koselig lørdag da. Det er bra. Hvordan er formen?

Håper du får sove godt i natt. :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Enig med deg Middie.

Våknet i deg med dundrende hodepine.. Men etter en panodil og enibux, gikk det ganske bra. kom tilbake da jeg var i byen, men gikk voer da jeg kom hjem og fikk slappet av litt.

Blir bra å få dratt til legen på fredag 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag. Ikke så ille egentlig.

Skal på kino i kveld, skal se Bare Bea. Gleder meg :D

Litt morsomt er det jo at jeg kjenner henne som spiller en av hovedrollene litt. Eller, hun er eksen til

Elsker helgemorgener.. Stå opp, lage meg en stor kopp kaffe, sette meg i sengen med dataen, kaffekoppen og kg. Herlig! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg!

Syk. IGJEN! Feber, noe jeg så og si aldri har, uansett hvor syk jeg har vært opp gjennom årene, har jeg ikke hatt feber. MEn jo, nå har jeg det. Og dundrende hodepine, vondt i halsen og forkjølet. *juhu*..

Jammen bra jeg skal til legen på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker 8)

Får bare se det positive i det.

Får gjort masser av lekser, og slipper trening. Var på skolen i både går og i dag, men trene er helt umulig i min tilsand.

Blir lange ettermiddager, men det får gå. I morgen har jeg ikke noe valg, da må jeg trene. Nasjonal konkurranse på lørdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gode fisken!

Hvordan er formen?

Håper du føler deg bedre!

Tenker masse på deg!

Varm bli-helt-frisk-klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lilja 8)

Er ikke noe bedre.. *snufs*

Føler meg faktisk verre i dag. I går trodde jeg at jeg var på bedringens ve, til kvelden kom. Ble fullstendig tett, hoven i ansiktet osv osv.

Dro på skolen, men måtte dra hjem etter to timer, hodepinen ble for sterk.

Må desverre dra på trening i dag, i RS trengs noen spesielle skjemaer som skrives til hvert program du har. Disse har ikke blitt skrevet til mine programmer, og skulle egentlig vært innsendt senest i dag tidelig. Grunnen til at de ikke er laget før, er at hovedtreneren som skriver disse har vært borte i to uker, og jeg har vært syk, altså ingen trening, hele denne uken.

Typisk, i dag som jeg føler meg verre enn tidligere i uken. Men, men, sånn er vel livet. Skal jeg kunne stille i konkurransen i helgen, har jeg ikke noe valg.

Trøster meg med den nye CD'n til Within Temptation. Utrolig bra musikk! Den er helt meg, beskriver meg på en måte..

Jaja. HAr en god bok jeg trøster meg med og da, My secret lover heter den. På engelsk! (litt fornøyd der, hehe :sjarmor: )

Gleder meg til denne dagen er over, komme hjem til sengen min etter treningen. Eller, forresten, da må jeg lese til prøve. Nei, gleder meg til lørdag kveld. Ferdig med trening i dag og i morgen, ferdig med konkurransen. Da kan jeg endelig slappe av! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring :trøste:

Hjemme hos meg ligger alle rett ut med bihulebetennelse.., untatt meg. Jeg er frisk som en fisk :D Håper du blir det snart også. Lykke til på lørdag, håper alt går bra.. :smile:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*imponert*

Leser engelsk bok og trener og gjør lekser og alt mulig. :o

Flink du. :D

Enig!

Måtte bare innom her en liten tur før jeg legger meg. Må jo se hvordan det står til med Fiskevennen min. Du skal til legen i morgen? Bra! God bedring, håper du snart blir frisk..som en Fisk vet du. (ok den var dåååårlig, I know.. :roll: )

*klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...