Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo Aniola-Fisken

Jeg kjenner mange som har det som du - som har gode guttevenner. Det er jo de man trives sammen med som har potensiale til å bli ens venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Først av alt - beklager for bytte av nick og avatar, men jeg er redd for å bli gjenkjent, og vil heller gjøre det slik enn å slette hele profilen og starte på nytt.

Bustetroll: om det ikke går denne helgen, så snart, veldig snart! Savner deg sånn :-( :hjerte:

Theo: helt enig der!

Charmina: Bra å høre at ting er bedre! :) Du kan få sitte i veska mi? Også kan jeg passe på at det er nok av godteri der nede :ler:

Dark Angel: GRATULERER SÅ MYE!!! :D :D :D :D

og veit! Biler er mer morsomt å disuktere enn sminke, i alle fall til tider :ler:

Bette: så sant, så sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charmina gleder seg til å sitte i veska til fisken og momse godis :sjarmor:

:D

håper du liker salt lakris, det er nemlig det beste jeg vet :sikle:

Jeg tror jeg må ha verdens mest hårete legger :ler:

Det ser virkelig groteskt ut.

Seriøst ment, jeg har ekstremt lange hår på leggene. (sånn i tilfelle dere lurer :tunge1: )

Begynner ikke før halv to i morgen! :hoppe:

Ettersom hele morgendagen og onsdag går med det øving og forestilling, er det ikke no skole. Forestillingen begynner halv åtte, og før det er det øving. Øvde i hele kveld også. Skole til kvart på fire (fra ti over åtte) og deretter øving fra kvart på seks til ni. skal bli utrolig deilig å bli ferdig med dette her, har holdt på med øving siden lenge før jul. men blir gøy å synge i universitetets aula! :)

Tror jeg skal finne senga nå og lese litt.

Natti natt :):Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

WOW, kult, har lyst å høre stemmen din! :hoppe:

Godt å få sovet ut.... ;)

Uff, Jeg ville og var så klar for 1. dag i ny jobb idag, men gjett HVEM som har blitt syyyk!?... :tunge1:

Har vert supertett i nesen & ble verre og verre igår kveld. Sov vel to timer inatt... Så :oops: å ringe å si jeg var syk. Men virka som han forstod... Ingen kan jo velge når de blir syke men jeg velger første dag i ny jobb!!

:hoho: Tragikomisk & flaut.. :oops: :roll:

Håper du får en kjempefin dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fisken¨

Universitetes aula - det er ikke ille. Jeg har vært der og lyttet til flere konserter. Liker den salen godt. Hva slags forestilling skal dere ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark Angel: Huff, så typisk! Men sant som du sier, tviler på at det er noen som skulker første dagen på ny jobb :ler:

Ikke noe å være flau over, du kan jo ikke no for at du har blitt syk! :klem:

Bli fort frisk, da :klem2:

Charmina: ikke verst :D Skal lage en deilig seng av salt lakris til deg i veska mi. :ler:

Aena: jeg har stor veske, plass til to! :D

Bettie: vi har fremført Carmina Burana i dag, og skal ha en forestilling til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Fishi :hoppe:

Måtte innom med en natta :klem:

Håper du sover søtt og godt :klem:

Du fant et fint kosenavn, jo! :D

Natti til eg og Alwa, og en kjempeklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Hei, håper du har en fin dag Fisken! Ikke lenge igjen til lang-fri igjen! Det skal bli godt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veslo: jepp, var våken lenge i går, og har sovet til halv ett. HAr blitt et skikkelig sovemonster, kan sove og sove.

Har nemlig fri i dag, eller skal ikke møte før kvart på seks i universitetets aula for gjennomgang, konserten starter 20:30.

Deilig med fri! :D

I går begynte vi ikke før halv to, og hadde pause mellom halv fire og kvart på seks. Jeg fikk dra litt før, ettersom det eneste som hjelper på skuldrene mine er å trene.

Hadde bestemt meg for å dra å trene i dag også, men er litt småslapp og sliten (jævla pollen) så for se. Ender vel med at jeg trener tenker jeg.

Mrs. Potter: mornings! :D

iingvild: Dagen min blir helt sikkert fin, selv om den til nå bare har vært i en halv time. Takk for det! :) Gleder meg til lang helg, har fri på fredag også pga avspasering, så dette blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Lang helg er fint! ;) Avataren din er dritsøt!! :kyss:

Min er av Bardot. :kul: Skal skifte til dark angel - små bokstaver.

Deilig vær ja! Digg :)

Gleder meg til hyttetur i pinsen, med et vennepar :hoppe:

Jeg er skikkelig fan av å sove.. :ler: Men imorgen er det ingen bønn, skal komme meg på jobb, føler meg ganske frisk nå!

Ha en suuuper onsdag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytteturer er koselig :)

Hytta vår er oppå Fåvangfjellet, tar 3 1/2 time å kjøre hver vei, også er den pitteliten, men skal prøve å få med nestenkjæresten og guttegjengen opp dit snart. DEt hadde vært moro! :D

Lurer på om vi kanskje skal grille hos en i guttegjengen på 17.mai, en som har badebasseng INNE. håper virkelig det, 17.mai er en kjip dag.

Bra å høre at du føler deg bedre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...