Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Emma er min lille vakre cavalier på ett år :)

Vi har hatt en deilig tur i skogen, rundt 1 1/2 time. Været var ikke så verst likevel.

så kos:)

koselig å gå tur m hunden :)

ole holder på å fikse en pc.....som han er bygd selv... :hjerte: flinke gutten min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurven: takker :) Går veldig bra med henne, nå ligger hun bare og sover, er helt utslitt etter den lange turen i dag :ler:

Nei, hun tisser ikke inne lenger, hun har blitt husren, heldigvis.

Tisset hun på gulvet hjemme hos deg? :oops:

Snart_samboer87: så flink kjæresten din er :)

Har spist deilig taco og tatt en lang dusj, nå skal jeg snart møte nestenkjæresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hallosann Fisken. Er det bra med deg? :-D

Få høre hvordan det gikk på date med nestenkjæresten i morgen da ;)

Håper du får en fin helg. Ta godt vare på deg selv :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi!

Ja, jeg er innom og leser ganske ofte. Ikke slik at jeg har så mye oversikt, men det har jeg jo aldri.

Synes jeg husker deg fra den gang jeg het lekebøll ...

Ha en rasende bra helg. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettie: takk det samme :)

Alwa: det gikk veldig bra :) Vi leide film og dro hjem til meg. Filmen var helt sinnsykt dårlig, da :ler: Men vi hadde det koselig, ble litt smånussing for å si det sånn :sjarmor:

Theo: det er jo kjempekoselig! :) Moro å vite at noen gidder å lese småpjattinga mi.

Er utrolig deilig å skrive dagbok, det har jeg gjort siden jeg var 5-6 år.

Var og trente i sta, 7. gangen denne uken! Stolt av meg selv der.

Nå er det snart fest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Kose deg på fest!! :danse:

Jeg prøver å komme i gassen.. :ler: Ikke lett etter både onsdag & igår på fylla.. :oops: Uff a meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark Angel: huff da :ler: Ekke lett :tunge1:

Bettie: jepp, det har jeg! Sender over et par dl :)

Anea :kysse:

Huff, trøtt. Skal i konfirmasjon i dag.

FEsten i går ble ikke sånn jeg hadde håpet, var en del ting som plaget meg.

Men det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meteora

Håper du har en fin dag idag fisken, tross kvelden

i går ikke ble helt som du hadde tenkt.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen, jeg tenker masse på deg.

Vi MÅ snakkes snart asså,også skal du pelle den lille rompa di hit til Bustistrakter PRONTO!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om det hjalp, jeg. Har hatt litt ekstra energi i dag, og har holdt på ute. Ikke akkurat trening, men kroppsbruk - og det teller vel litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alwa: takk :) Har fått tenkt gjennom ting, det går bedre nå. Bare litt surr når det gjelder gutter og følelser, hvor jeg står osv. Drikking er ikke alltid lurt - menneskene som var der klarte å rote til følelsene mine litt.

Meteora: takk :)

Bustis: du er jo bare så sinnsykt nydelig! Nå fikk du meg til å smile her jeg sitter og le litt høyt for meg selv :D Nå SKAL jeg komme å besøke deg snart ja! HVa skal du 17. mai? Jeg hater den dagen, bare lok, også må jeg ha på meg bunad. Fysj! Var nok at jeg måtte ha den på meg i dag i konfirmasjon. Føler meg innestengt i et pølseskinn som veier 10 kg. Kanskje jeg kunne kommet til deg på søndag eller noe? HAr jo fri både mandag og tirsdag :) Savner deg virkelig min vakre engel :kysse:

Bettie: Så bra! :D Seff, jeg ser på trening som å gå en lang tur i skogen f.eks. Det viktigste er at man beveger seg, sant :)

Nå er jeg hos en venn av meg, sammen med nestenkjæresten og en guttegjengen. Har vært utrolig mye med dem i det siste, liker det egentlig mye ebdre enn alt det tullet med jenter. Minus bustis da :D *Hehe. Og et par andre venninner. Men har faktisk en del flere guttevenner enn jentevenner, er mye mer interessant og man slipper alt jentetull. Hater alt sånt som har med baksnakking og intriger, foretrekker at folk sier det de mener rett ut. Desutten digger digger jeg biler, og de gutta her lever for biler.

Her sitter jeg og nerder på dataen mens de ser på reklame, hehe. Skal se på film etterpå.

Sliter med tanker om at jeg føler meg feit. Skulle gjerne ha veid 3-4 kg mindre. Har gått ned en kilo nå tror jeg.. Men føler meg virkelig ikke bra.

DEt går seg vel til på den ene eller andre måten.

Ønsker alle dere nydelige sjeler her inne en fin fredagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå på søndag? :o men da kan du jo komme på fredag eller lørdag,også får vi massevis av tid sammen,så kan vi gå tur i skogen min,og huske på huska mi og sitte på brua.også kan jeg vise deg kirkegården og kirka og traske på brygga og danse i skyggen og gjøre litt av hvert av andre festlige bustis+fisk ting og tanger.

:hoppe:

å herregud. SÅ DU KOMMER HIT DU DA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
.

Ønsker alle dere nydelige sjeler her inne en fin fredagskveld :)

:ler: :ler: :ler: Du er SÅÅÅ søt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært utrolig mye med dem i det siste' date=' liker det egentlig mye ebdre enn alt det tullet med jenter. Minus bustis da :D *Hehe. Og et par andre venninner. Men har faktisk en del flere guttevenner enn jentevenner, er mye mer interessant og man slipper alt jentetull. Hater alt sånt som har med baksnakking og intriger, foretrekker at folk sier det de mener rett ut. [/quote']

Enig - jeg har endel jentevenner også, men de er alle av typen som sier ting rett ut, og ikke piper og ynker seg i stedet for å si ifra.

"Kvinneglam" er ikke noe særlig. Lite realt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så glad for den fine meldingen i dagboka mi! Tusen takk! Har ikke fått vært på nett noen dager da maskinen streiket! Men nå er alt så meget bedre! :sjarmor:

Kan du ikke ta med meg i lomma di når du besøker Bustisen?

Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja, gutter, de er ofte kjekkere å snakke med iblant! ;)

Liker mye bedre "blanda" forspiel feks, ellers blir det såmye snakk om sminkemerker og klær, interesserer meg ikke sååå mye.. :ler:

Går det bra med deg og nestenkjæresten? Nesten... men snart? :kul:

Skal snart på intervju....

Takk for hilsen i dagboka igår, hjelper på når jeg er litt nervøs for idag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...