Gjest Bellatrix Skrevet 5. mai 2005 #5501 Del Skrevet 5. mai 2005 Ha en fin langhelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #5502 Del Skrevet 5. mai 2005 Tusen takk, Fighter Jeg ble sjekket opp av tre menn rundt 40 på treningssenteret i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #5503 Del Skrevet 5. mai 2005 En gammel eks som jeg ikke har snakket med siden november, hadde lagt igjen en beskjed på msn i går mens jeg ikke var på dataen: "heisann, lenge siden sist, keen på å komme bort og pule i helgen?" er det mulig :-? Hehe,og jeg tenker med engang på det du har fortalt om S,kan det være han,tro? Usj og fysj til gamle menn.. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Selv skal jeg rydde og vaske.. *blir sliten bare av å tenke på det * Glad i deg,snuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #5504 Del Skrevet 5. mai 2005 Hehe,og jeg tenker med engang på det du har fortalt om S,kan det være han,tro? Usj og fysj til gamle menn.. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Selv skal jeg rydde og vaske.. *blir sliten bare av å tenke på det * Glad i deg,snuppa mi Jepp, det var S Synes egentlig bare det er litt komisk jeg, når tre menn som kunne ha vært faren min prøver å sjekke meg opp Rydde og vaske, ja. Det burde egentlig jeg gjøre på rommet også. Hybelkaniner finnes det nok av. Trenger egentlig ikke så mye selskap, det er nok med Emma, hehe. Men så var det det å orke det da, har trent så utrolig mye og hardt i det siste at jeg er noe sliten. Dagens mål: rydde og vaske rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. mai 2005 #5505 Del Skrevet 5. mai 2005 Flink å trene dagen derpå da ! Var ikke helt det store på festen igår nei? Uff, at det går an å sende en sånn melding.. :o Ha en kjempekos søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #5506 Del Skrevet 5. mai 2005 Flink å trene dagen derpå da ! Var ikke helt det store på festen igår nei? Uff, at det går an å sende en sånn melding.. :o Ha en kjempekos søndag!! Mhm, vet! Han er rimlig merkelig i hodet sitt, for å si det sånn. Nettopp ligget i badekaret og lest, deilig Nå har jeg klart å få støvsugeren opp på rommet mitt, så får vi se da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 5. mai 2005 #5507 Del Skrevet 5. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. mai 2005 #5508 Del Skrevet 5. mai 2005 Å, ja, sant det er deilig med badekar!... Hva skal du se på kino da? :-D Ah, kjenner jeg er redusert... Hvordan er formen din da? Kose deg på kino!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. mai 2005 #5509 Del Skrevet 5. mai 2005 Får skikkelig dårlig samvittighet når jeg leser hvor mye du har trent i det siste. Nå er det snart helg igjen - det er ikke dumt, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #5510 Del Skrevet 5. mai 2005 Badekar er herlig Kjipt dagen derpå om formen ikke er på topp. Selv er jeg i finfin form, får sjeldent bakrus i det hele tatt, det eneste er at jeg av og til får migreneangfall dagen etter litt alkohol. Var og så Kingdom of Heaven på storsalen til Coloseum. Likte den ganske godt, mye bedre enn mange andre i sin kategori, f.eks Alexander. til deg, Dark Angel Bettie: nå er jeg treningsnarkoman og har alltid vært det, så det er ingenting å få dårlig samvittighet. Du kan jo gå deg en tur i morgen, så har du fått litt trening der En av grunnene til at jeg trener så mye nå (en bitte liten av grunnene) er at det hjelper mot skuldre og nakke. Er faktisk det eneste som har noe effekt, bortsett fra akupunktur. Smertestillende hjelper heller ikke. Jepp, helg Har fri i morgen og jeg, så dette blir en lang og deilig helg. Blir nok tungt å begynne på skolen igjen på mandag, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #5511 Del Skrevet 6. mai 2005 Da er det nok leggetid for småfisker. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. mai 2005 #5512 Del Skrevet 6. mai 2005 Natta Fisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. mai 2005 #5513 Del Skrevet 6. mai 2005 God morgen Fisken! Går ut fra at du ikke har krypet ut av senga ennå, du som er heldig og har fri! Nyt den herlige dagen! iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mai 2005 #5514 Del Skrevet 6. mai 2005 Kingdom of Heaven? Har ikke hørt om den faktisk, men skal *notere* Treningsnarkoman ja? Ah, heldig Jeg kommer liksom aldri igang, men har lyst å melde meg inn i treningsstudio igjen når jeg får jobb - får se mandag. Håper du har godt og får en kul fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #5515 Del Skrevet 6. mai 2005 Mrs Potter: iingvild: mornings! :D Nope, var nok ikke våken, sov til 12 i dag. Deilig Dark Angel: den anbefales! Jeg har liksom alltid vært treningsnarkoman, trent masse siden jeg var 6, det har bare blitt sånn på en måte. Når du først kommer igang, er det ikke så ille som du tror! Jeg har sovet meget godt :D Jeg forguder virkelig senga mi. HAdde rimlig vondt i hodet da jeg våknet i dag, så har ikke blitt noe trening på meg. Tror jeg skal la treningssenteret være i fred i dag for musklenes skyld, heller gå en lang tur med Emma i det fine været. I kveld skal jeg være sammen med nestenkjæresten, som har vanlig arbeidsdag i dag stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #5516 Del Skrevet 6. mai 2005 Huff da Fisken, den siste der var litt slem :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #5517 Del Skrevet 6. mai 2005 Typisk! Nå som jeg endelig fikk somla meg til å skulle gå tur med Emma, gikk sola sin vei :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 6. mai 2005 #5518 Del Skrevet 6. mai 2005 er emma hunden din?? gikk tur m philip i dag.....3t lang tur :D flink ja? hehe... nydelig vær her på kløfta i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #5519 Del Skrevet 6. mai 2005 Emma er min lille vakre cavalier på ett år Vi har hatt en deilig tur i skogen, rundt 1 1/2 time. Været var ikke så verst likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2005 #5520 Del Skrevet 6. mai 2005 hvordan går det med emma nå da. syns det er et tøfft navn på en hund forresten har hun tisset på gulvet noe mer heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå