-Fisken- Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #5481 Del Skrevet 1. mai 2005 Au, brant meg på toastjernet :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #5482 Del Skrevet 1. mai 2005 Stoooooor til God-jenta! Håper du får en kjempe fin uke! Lykke til med dansingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #5483 Del Skrevet 2. mai 2005 Helgen over ja, men fri på torsdag!! Danser du? Kult Har alltid ønskt å begynne med det, men kom aldri sålangt at det ble noe. Ute i helgen, action? Det blir det her onsdag & lørdag etter en nokså tam helg. Sola skinner! Håper du kooooser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #5484 Del Skrevet 2. mai 2005 Oi så arti :-) Dette er samme skolen som tv-serien på NRK(?) eller? Ønsker deg hvertfall lykke til Fisken og sier som Dark Angel, bitte litt sjalu her å :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. mai 2005 #5485 Del Skrevet 2. mai 2005 Lykke lykke til med dansinga! Så kjekt det hørtes ut! Har du danset lenge? Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. mai 2005 #5486 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei Har fulgt med i dagboka di lenge,så nå er det på tide at jeg legger igjen et lite spor etter meg. Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. mai 2005 #5487 Del Skrevet 2. mai 2005 Hvordan gikk det med dansingen i dag? Fikk du vist fram det du ønsket? Lykke til med opptak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #5488 Del Skrevet 3. mai 2005 Heisann! Jammen titter ikke sola frem etter den triste gårsdagen og formiddagen. Anea: takker Dark Angel: var uten i helgen, på lørdag. Eller, ute og ute, det var en grillfest med noen gode venner, men ble i rimelig godt humør ja Nestenkjæresten skal ut med jobben på onsdag, så tror jeg slapper av da gitt, med en film eller no sånt. Men festing blir det nok i langhelgen Alwa: jepp, det er det! Charmina: takker. Har danset siden jeg var 6, så har blitt noen år Mrs. Potter: så koselig! Jeg har det veldig bra. Bettie: det gikk bra - tror jeg. De sa de skulle snakke sammen og gi meg beskjed. Nå er jeg spent En venninne av mamma har nettopp tatt eksamen i akupunktur. Mamma har mast en stund om at jeg må prøve det mot nakken. fikk det i går, men i dag er det ekstremt vondt, verre enn før nålene. DEt er visst tydeligvis sånn det skal være, men altså.. au! Tror jeg skal ta solarium etter trening i dag gitt, er så deilig med det lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mai 2005 #5489 Del Skrevet 3. mai 2005 Så det blir fest i helga ja? Jeg skal ut imorgen & lørdag, blir gøy! CSI? :o nono... Frustrerte Fruer er best.... Solarium ja... Føler meg skikkelig bleik for tida.. Tok alltid sol før, men nå er jeg redd for rynker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #5490 Del Skrevet 4. mai 2005 *dytter opp fra side 2* Veldig glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #5491 Del Skrevet 4. mai 2005 Så det blir fest i helga ja? Jeg skal ut imorgen & lørdag, blir gøy! CSI? :o nono... Frustrerte Fruer er best.... Solarium ja... Føler meg skikkelig bleik for tida.. Tok alltid sol før, men nå er jeg redd for rynker.. Skal ut i dag selv, gleder meg Altså, jeg skal ikke uttale meg om Frustrerte Fruer, har aldri sett på det Men CSI er utrolig bra altså! du burde i alle fall se på CSI miami, det rekker du etter Frustrerte Fruer Ang solarium, dette var kanskje 5. gangen i mitt liv at jeg tok det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #5492 Del Skrevet 4. mai 2005 *dytter opp fra side 2* Veldig glad i deg Så søt du er, Anea Veldig glad i deg og! :klem2: Langhelg og strålende solskinn. Kan det bli bedre? Er riktig stolt av meg selv når det gjelder trening for tiden. I går trente jeg først klassisk på spin off i 75 min, deretter dro jeg på treningssenteret og trente der i ca en time. I dag trente jeg også på treningssenteret, var veldig sliten, men klarte å presse meg maks. Utrolig deilig etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2005 #5493 Del Skrevet 4. mai 2005 Blir det stor fest? MED sprit? Vi blir vel ca 8... Jeg blir alltid sløv av sprit! Men håper energien kicker inn etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #5494 Del Skrevet 4. mai 2005 Det blir storstor fest ja Men jeg har desverre ikke sprit :-( Blir trøtt av øl og våken av sprit, og føler meg ganske sliten allerede. Søren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #5495 Del Skrevet 4. mai 2005 dusjtid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #5496 Del Skrevet 4. mai 2005 Når får du vite hvordan det gikk på fagerborg da? Så arti og bra at det gikk fint. Jeg har som vanlig full tro på at dette fikset du bra :-D Langhelg blir nok deilig tenker jeg. Du tar vel snart sommerferie fra skolen også? Håper du får det fint i kveld, og gjør alt jeg ikke ville gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2005 #5497 Del Skrevet 4. mai 2005 Uff... Du kvikner nok til skal du se! Drikk kaffe, det gjør susen!! Nå kommer snaaart folka her Ha det kul ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #5498 Del Skrevet 4. mai 2005 Alwa: de sa at de skulle gi meg beskjed, eller så skulle inntakskontoret gjøre det. Kan nok ta sin tid, men smører meg med tålmodighet. Koselig at du tror på meg Jepp, siste skoledag er 25. juni. Samme kveld skal jeg på REM konsert, det gleder jeg meg veldig til. Kommer nok til å få det veldig gøy på fest ja Dark Angel: har kviknet til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 5. mai 2005 #5499 Del Skrevet 5. mai 2005 Deilig med langhelg ja! Håper du hadde det artig på fest i går, og at du får en fin dag Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #5500 Del Skrevet 5. mai 2005 Takk for det, Hanne Festen i går var ikke sånn kjempemoro. Jeg var bare litt brisen, nestenkjæresten var rimlig full. Masse mennesker jeg ikke kjente som var 3-4 år eldre enn meg. Fulle mennesker. Havnet nede på vaskerommet sammen med nestenkjæresten og en gammel kompis av han. Vi har alle gått på samme barneskole og ungdomsskole, satt og mimret litt. Det var ganske koselig, det var en artig kar han vennen til nestenkjæresten. JEg og en av mine beste venninner var her hjemme først, jeg drakk øl, hun pratet. Hun hadde ikke penger til drikke, og skulle kjøre til kjæresten for å sove der senere på kvelden. Hun dro rimlig fort fra festen, edru som hun var. Hun er søt da, prøvde å få nestenkjæresten og meg til å si at vi var sammen. "Fisken, du vil bli sammen med nestenkjæresten, sant? og nestenkjæresten, du vil bli sammen med Fisken? Greit, da sier vi det! (uten at noen av oss hadde svart) Fisken, si ja, nestenkjæresten, si ja!" Hun er så nydelig Vi er vel egentlig mer eller mindre sammen. Men nå begynner tvilen å komme, begynner å tenke på hvor forskjellige vi er osv, ikke nødvendigvis som person, men hva vi gjør til daglig. Har egentlig ganske forskjellige interesser. Men så er han veldig nydelig.. Jeg får se. En gammel eks som jeg ikke har snakket med siden november, hadde lagt igjen en beskjed på msn i går mens jeg ikke var på dataen: "heisann, lenge siden sist, keen på å komme bort og pule i helgen?" er det mulig :-? Nå skal jeg bort å trene litt, det skal bli deilig. 5. treningsøkt denne uken. Ønsker alle en super fridag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå