Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bettie: ja det er det.

Baby-E: takker :)

Hadde hørelæretentamen i dag, men måtte dra etter halve, nakken har blitt verre. Fikk ordna det med læreren sånn at jeg får karakter utifra det jeg fikk gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og snikleser litt igjen, men denne gangen tenkte jeg å si hei :vinke: og legge igjen et lite spor! Fin dagbok du har!

Klem fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj - vond nakke - det er ikke godt, det. Håper det gir seg snart. Og det er ikke mange prøver igjen før denne økta er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charmina: så koselig! :) Nå ble jeg glad :)

Bettie: er ikke det. var hos kiropraktor igjen i dag - det var like låst som da jeg var der første gang. Nå har skuldrene og nakken vært sånn her i tre uker, og legen sa det ville gå over etter et par dager.. :-?

I går var det musikk og hørelære tentamen. Den bestod av to deler med pause mellom. Klarte bare den første, skuldrene verket så det holdt. Snakket med læreren og ordnet det slik at jeg får karakter ut i fra den første delen.

I dag var det forberedelsesdag til kunst og kulturhistorie som er i morgen. Skrev 6 a4 sider for hånd, noe jeg aldri skulle ha gjort. Skuldre og nakke er vonde nå selv om jeg har vært hos kiropraktoren i dag. Blir ingen prøve på meg i morgen. Det går greit egentlig, får legeerklæring på det, og har 6 i faget fra før av.

Har fått helt dilla på å trene igjen. Dette siste året siden sommeren har jeg ikke trent like mye som jeg gjorde før, har vært utrolig slitsomt å omstille seg til så lange skoledager og så mye tungt stoff. Har trent regelmessig noen ganger i uka, men nå er treningslysten helt tilbake. Trente mandag, tirsdag og i går, skulle egentlig i dag også, men er så støl at det er vondt å snakke :ler: Har gått en lang tur med Emma istede. I morgen blir det i alle fall trening.

Gleder meg litt til i morgen egentlig, jeg og en venninne skal til pappa og stemoren min. Vi skal kjøre scooter dit sammen, tar ca 1 time. Pappa er ikke så fan av at jeg har med meg venninner dit, men som jeg sa til han, jeg føler stemningen i forhold til stemoren min og i det hele tatt blir mye bedre da. Vi kommer nok til å sitte å se på film sammen med pappa hele kvelden. Det blir koselig, er en stund siden jeg har sett pappa nå.

:klem: til alle dere herlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

I morgen er det fredag og helvetesuka di er ferdig, det blir en god helg det tenker jeg :)

Håper du har det bra om dagen Fisken, til tross for mye å gjøre. Er lei for at det blir lite KG om dagen, men jeg har mer enn nok med å komme gjennom en ok dag.

Jeg kommer nok sterkere tilbake ;)

Ønsker deg en fin dag i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags skole er det du går på da? Hørelære...? Godt at du får fullført, selv om kroppen er litt vrang. God bedring!

Og ei riktig god helg får du ha, Fisken!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettie: takk :)

Alwa: fredag! :hoppe: Alt er bra med meg ja :)

Lillesky: takker :) Jeg går musikklinja, jeg.

inngvild: takk takk, og det sammen til deg :klem:

Huff, for et trist vær! Sov til halv elleve idag, deilig. Snart skal jeg komme meg avgårde for å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svipper innom her og ønsker deg en kjempefin helg! :vinke:

Håper nakken og skuldrene dine blir bedre da. Har ikke fått med meg hvorfor de er sånn. Har du skadet deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
366 sider!!! Den dagboka di er helt ute av kontroll den :ler:

Håper du får en flott kveld :dagensrose:

Ja jeg må også si at jeg er kjempeimponert over alle sidene i denne dagboka di altså :Nikke: Vi andre blir jo bare for småunger å regne i forhold :ler:

Håper du har hatt en fin helg! Her har solen skint igjen i dag og vi har kost oss masse ute!

:klem: fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meteora: takk for det :) Helgen har vært bra den.

Tari Elensar: heia :) Nakke og skuldre er ikke så mye bedre. Har ikke skadet meg egentlig, bare fått en låsning. For tre uker siden kjørte jeg scooter i en time sent på kvelden i få grader. Strammet nok veldig, noe som førte til denne dumme låsningen. Skal til akupunktur i morgen, håper det kan hjelpe litt.

Alwa: takker :)

Lurven: Jepp, det går veldig bra med meg :klem:

Baby-E: tittei :)

Charmina: Har blitt noen sider ja. En av grunnene er kanskje at jeg aldri har slettet den, de fleste har hatt flere dagbøker her inne.

Har hatt en super helg, gikk en lang tur i skogen med Emma i dag. Fantastisk vær!

Bettie: HAr hatt en fin helg ja :) Vært mye på farten, men i dag har jeg bare slappet av. Hatt en fin dag.

I morgen skal jeg tilbake til Fagerborg og prøvedanse med dem en gang til, sånn at de får sett mer av meg. Usikre på om jeg passer best til ballettlinja eller danselinja.

Denne uka blir nok ikke så verst ettersom det bare er 3 skoledager. Det skal jeg klare å holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...