Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #5401 Skrevet 15. april 2005 Hei Ønsker deg en kjempe fin helg! Kos deg masse sammen med fangsten og resten av vennegjengen! Håper vi prates igjen snart! Glad i deg
samboer87 Skrevet 16. april 2005 #5407 Skrevet 16. april 2005 er du opptatt med fangsten din håper du har det fint
*M* Skrevet 16. april 2005 #5408 Skrevet 16. april 2005 Hei Fisken!! Håper helgen så langt har vært bra. Jeg føler meg mye bedre nå og har fått ny energi til å bruke når jeg kommer tilbake til studiestedet.
-Fisken- Skrevet 16. april 2005 Forfatter #5409 Skrevet 16. april 2005 Heia alle sammen! En travel fisk stikker hodet innom dagboken sin og ser til glede at de nydelige kg-jentene holder liv i dagboken hennes. HAr det bare bra, men er veldig, veldig sliten og plaget av pollen. Danseforestillingene gikk bra, men det var slitsomt. Var det fra 10 i dag morges til 8. Mye venting, mye stress, mye bråk. Et lite rom var det alle danserne på forstillingen hadde å være i. Her var det MANGE små som løp rundt, brifa med ringetoner ol, så ble rimlig sliten i hodet. Kunne egentlig ønske at det ikke var noe forestilling i morgen, men, men. Er jo moro når vi først går ut på gulvet. Alwa: så nydelig du er! Fighter: Snart_samboer87: nei, bor ikke ved Jessheim, bor sør-øst i Oslo. iingvild: takker! Ja, det må vi Anea: takk for melding i dag, det var kjempekoselig. Vi må snart møtes igjen Saeria: takk takk Meteora: takker Baby-E: har det veldig artig med han vi ble erklært sammen av felles venner på vors i går, men vi er nok ikke det helt enda. Likevel er jeg nokså sikker på at det ikke er lenge til! Veslo: :klem2: *M*: så bra å høre! Det gjør meg glad. Vondt i nakke og skuldre, skal bli deilig å sove. Sitter i senga med laptopen på fanget. Skal skrive en nattamelding til fangsten, og så er det buelua. Natta!
Saeria Skrevet 17. april 2005 #5410 Skrevet 17. april 2005 Gratulerer med vel gjennomført forestilling. :D Håper du har sovet godt.
samboer87 Skrevet 17. april 2005 #5411 Skrevet 17. april 2005 hei! så kjempekos å høre at det går så bra mellom deg og fangsten!!!!
-Fisken- Skrevet 17. april 2005 Forfatter #5415 Skrevet 17. april 2005 Heia folkens Sliten fisk! Forestillingene i dag gikk heldigvis bra de også.
Gjest Coral Skrevet 18. april 2005 #5420 Skrevet 18. april 2005 Så bra at forestillingene gikk fint. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå